וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ואושרי גיטא מרוצים אחד מהשני

יצחק סולומון

15.8.2008 / 9:50

בקבוצה מרוצים מהשתלבותו של שחקן מכבי חיפה בעונה שעברה, והוא מצידו מבסוט משיתוף הפעולה עם פרדי דוד. "בונים עליי"

היום (שישי) תקיים סכנין משחק אימון שני במסגרת המחנה ברומניה. גם הפעם היריבה צפויה להיות מאחת הליגות החובבניות, מה שאומר שחניכיו של פרדי דוד לא ייתקלו ביותר מדי בעיות מול היריבה החלשה. בערב מתכוונים השחקנים היהודים של הקבוצה לקיים את הקידוש המסורתי לפני ארוחת הערב. בתפקיד המקדש יהיה הקפטן, מאיר כהן, שדאג להביא בקבוק יין מהארץ, ובחלה, מעשה ידי אמו, שדאגה לצייד אותו באוכל כשר.

חלוץ הקבוצה, אושרי גיטא, שעבר לאחרונה לבני סכנין ממכבי חיפה, כבר הפך לחלק בלתי נפרד מהקבוצה. גיטא כבש חמישה שערים במשחק אימון מול קבוצה מהליגה למקומות עבודה ונדמה כי הוא משתלב היטב במרקם המיוחד של הקבוצה.

"ההחלטה לעזוב את חיפה נפלה אחרי שראיתי שאני לא מקבל דקות משחק במשחקי האימון", הסביר גיטא, "היה לי ברור שאם עכשיו אני לא משחק, אז במשחקים בטח שלא אשחק. דרשתי לעזוב ולזכות מכבי חיפה ייאמר שלא הערימו עליי קשיים. אני כבר בן 23, לא ילד שיכול לבזבז עוד שנה על הספסל. אני רוצה לשחק ולהוכיח מה אני שווה".

"עשיתי את השיקולים שלי והחלטתי לעבור לסכנין, אחרי שהבנתי שהמאמן בונה עלי כעל שחקן הרכב", הסביר גיטא את הסיבות למעבר לסכנין. "לא מתאים לי לשבת עוד עונה על הספסל. סכנין כרגע היא קבוצה שיכולה לקדם אותי מקצועית". גיטא מעדיף שלא לכעוס על אלישע לוי. "הגיע מאמן חדש, והוא מחליט מה יהיה. זה מקובל עלי. אני לא מסתכל על העבר, אלא רק על העתיד. אם אסתכל כל הזמן אחורה, ואזכור את כל מי שאכזב אותי, ברור לי שלא אתקדם".

בקבוצה מרוצים מכך שלמרות האימונים האינטנסיביים והמפרכים, אין שחקנים פצועים, וסגל מלא עומד לרשותו של המאמן, פרדי דוד. לגבי הנבחנים בקבוצה יגבש דוד את החלטתו בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully