וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: עוד יהודי צרפתי הגיע להיבחן

31.7.2008 / 21:17

קבוצתו של רן בן שמעון בודקת אלטרנטיבות למקרה שסיאק פולאק לא יחתום, והביאה למבחנים את המגן היהודי-צרפתי לורן עמנואל

במכבי תל אביב ממשיכים בקיבוץ גלויות מרחבי העולם. היום (חמישי) הצטרף לקבוצה המגן היהודי-צרפתי לורן מנואל, שהגיע למבחנים במועדון. מנואל משחק כמגן שמאלי והערב הוא נטל חלק באימון הקבוצה. מנואל בן ה-22 הוא מגן אתלטי ומהיר, המחזיק באזרחות אמריקאית לצד אזרחות צרפתית. הוא שיחק שלוש שנים בקבוצת הכדורגל של אונירבסיטת בראון ונבחר בדראפט של ליגת ה-MLS על ידי ניו יורק רד בולס. בעוד כשבוע הוא צפוי להמריא למבחנים בפורטסמות האנגלית.

במכבי בודקים אופציות חלופיות למקרה שצירופו של המגן היהודי הולנדי סיאק פולאק לא ייצא לבסוף לפועל בגלל קושי בהשגת אישורים המוכיחים את יהדותו של השחקן. בקרית שלום ממשיכים להזכיר את שמותיהם של אלירן דנין וחיים מגרלשווילי כאופציות חיזוק לעמדת המגן השמאלי.

החלוץ איליה יבוריאן צפוי להמריא בתחילת השבוע הבא לקפריסין בכדי להינשא לבחירת לבו. במכבי ינסו להאיץ את הליך קבלת האזרחות של יבוריאן בכדי שיוכל להירשם כשחקן ישראלי ולפנות מקום לזר נוסף. אם לא יצליחו ראשי המועדון לסיים את הליך אזרוחו של יבוריאן עד תחילת חודש ספטמבר הקרוב, הם יאלצו להמתין עד חודש ינואר בכדי לרשום זר אחר במקומו של החלוץ.

בהנהלת הקבוצה הביעו היום שביעות רצון גדולה מקצב מכירת המנויים לאחר שכ-4,500 מנויים כבר נמכרו לקראת העונה קרובה. לאור בקשות רבות שהגיעו מאוהדי הקבוצה, הוארך מבצע המנויים המוזלים בשבועיים נוספים. ביום ראשון (18:00, אצטדיון הי"א, אשדוד), תקיים הקבוצה משחק אימון מול מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully