וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את ויסלה קרקוב 1:2 במוקדמות ליגת האלופות

בית"ר ירושלים נקלעה לפיגור מול ויסלה קרקוב, אבל צמד של אבירם ברוכיאן, האחיין של מלמיליאן ויהלום בפני עצמו, סידר לה מהפך וניצחון 1:2 במוקדמות ליגת האלופות

דקה 28, דממה בטדי. הקישור של ויסלה קרקוב שלח עוד כדור ארוך לכיוונו של פאבל ברוז'ק הבודד, ששוב נאבק עם תומר בן יוסף והפעם הגיע לכדור ראשון. החלוץ הפולני נגח מ-16 מטרים כדור קשתי שעשה את דרכו באיטיות לכיוון השער ואמור היה להיקלט בקלות על ידי טברטקו קאלה...

אלא שטברטקו קאלה לא היה שם. טברטקו קאלה יצא בלי שום היגיון לכיוונם של בן יוסף וברוז'אק וספג שער מטופש באשמתו הישירה. לפני שנה זה קרה לו בדיוק באותו שלב של ליגת האלופות מול פ.צ קופנהגן והפעם הזוכה המאושרת הייתה ויסלה קרקוב.

למזלו של קאלה, יש לו בקבוצה שחקן שקוראים לו אבירם ברוכיאן. הקשר עם מספר 8 על הגב הזכיר את הימים הגדולים של הדוד אורי ועם צמד בדקות 60 ו-79, עשה את המהפך כמעט לבד וניצח עבור הקבוצה שלו 1:2.

בית"ר ירושלים שלטה במשחק מהפתיחה, כשדאריו פרננדז מנהל את המשחק בצורה טובה וחכמה. הפולנים מצידם התמקדו בסגירה של דרק בואטנג ושיחקו בזהירות, כשהם בונים על התקפות מהירות ועל היכולת של ברוז'ק במאבקי האחד על אחד שלו מול בן יוסף.

מבחינת האלופה הישראלית הכל הלך טוב והיריבה שלהם התקשתה לעבור את החצי בצורה מסודרת, אבל אז הגיעה הטעות הקשה של קאלה. למזלו כאמור, יזכרו את ההצגה של ברוכיאן יותר מאשר את ההצגה שלו.

בית"ר ירושלים נהנית מתקציב גדול בהרבה מזה של ויסלה, יש לה עמדות בהן השחקנים שלה עולים על פני השחקנים הפולנים. היא יותר טובה והיא חייבת לעבור שלב. הפעם שום תירוץ לא יתקבל, אפילו לא שער החוץ של ויסלה באדיבותו של קאלה.

מהלך המשחק

דקה 4: דריו פרננדז חתך לכיוון הרחבה ובעט שטוח וחזק מ-18 מטרים, פאבלק הדף, הכדור הגיע לתמוז שנבלם, אבל גם כך ניצב בעמדת נבדל.

דקה 13: גלובצקי הגיע ראשון לכדור קרן, קאלה הדף את הנגיחה שלו לקרן.

דקה 19: הפולנים יצאו להתקפה מהירה בסיומה קיבל בוגוסקי את הכדור בזווית קשה, 8 מטרים מהשער, ובעט שטוח והחוצה.

דקה 26: התקפה טובה של בית"ר הסתיימה ברגליים של יואב זיו, שבעט מ-20 מטרים שטוח והחוצה.

דקה 28: גול! ברוז'ק נשלח לכדור ארוך מול יוסף, קאלה יצא לשום מקום והחלוץ הפולני נגח מקו ה-16 כדור איטי וקשתי שקפץ על הדשא ועבר את קו השער לפני שבנאדו הרחיק. 0:1 לויסלה.

דקה 44: ברוכיאן בעט כדור חופשי חזק מ-22 מטרים, פאבלק שוב לא הצליח לקלוט, הריבאונד חזר ליואב זיו, אבל המגן פיספס את הכדור.

דקה 58: אבראו הגיע בצורה מצוינת לכדור קרן ונגח מ-6 מטרים, אבל פאבלק נפל הדף.

דקה 60: גול! הפולנים יצאו למתפרצת בסיומה נפל שחקן שלהם ברחבה. השופט לא הגיב ובית"ר הגיבה במתפרצת משלה, זנדברג שלח כדור ארוך לברוכיאן, שהתקדם קצת ומ-18 מטרים בעט כדור שטוח ברגל שמאל שסיים את מסלולו ברשת הפולנית. 1:1.

דקה 64: הפולנים שוב הביכו את ההגנה הצהובה, אבל זיינצ'וק העדיף למסור במקום לבעוט מ-7 מטרים והכדור הורחק.

דקה 79: גול! ברוכיאן, שוב הוא, נתן קטנה לאבראו, שהחזיר לקשר בדאבל פס וזה כבש לבדו מול השוער. 1:2 לבית"ר.

דקה 83: פאבלק הראה אינסטינקט לא רע כשהדף נגיחה של אחד מחבריו לקבוצה, שכמעט כבש שער עצמי.

דקה 85: ברוכיאן הרים כדור לכיוונו של יצחקי, שנגח וסחט הדיפה מהשוער הפולני.

דקה 87: זיינצ'וק ביצע עבירה על דאריו פרננדז, ספג צהוב שני והורחק.

דקה 90: דוידובסקי נשלח לכדור עומק בתוך הרחבה, אבל נבלם לקרן אצל קאלה.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, יואב זיו, אבירם ברוכיאן, דאריו פרננדז, דרק בואטנג, עידן טל (מיכאל זנדברג 46), טוטו תמוז (ברק יצחקי 58), סבסטיאן אבראו.

ויסלה קרקוב: מאריוש פאבלק, מרצ'ין בצ'ינסקי, קלבר, ארקדיוש גלובצקי, פיוטר ברוז'ק, מאורו קנטורו, רדוסלאב סובולבסקי, מארק זיינצ'וק (הורחק 87), רפאל בוגוסקי (תומאש דוידובסקי 80), תומאש יירסאק (וויצ'ק לובודזינסקי 76), פאבל ברוז'ק (אנדז'יי ניידז'ילאן 85).

הטוב, הרע והמכוער

הטוב

אבירם ברוכיאן לא שיחק היום בעמדה הטבעית שלו, כקשר התקפי במרכז. אבל גם מצד ימין הוא זה שעשה את ההבדל בין בית"ר טובה אבל חסרת דמיון לבין קבוצה מנצחת.

הרע

טברטקו קאלה, באמת צריך להסביר למה?

המכוער

50 דקות לפני פתיחתו של המשחק פתאום גילה המשקיף של אופ"א שרחבות ה-5 לא מסומנות על פי המידות הנדרשות ושלושת רבעי שעה לפני פתיחת משחק במוקדמות ליגת האלופות, התחילו עובדי האצטדיון לעבוד על סימון מחדש. אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully