וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך דגו נבחן בבירסחוט הבלגית

קרן שמש

5.7.2008 / 21:00

קשר הפועל ת"א נבחן בקבוצה הבלגית. האדומים הפסידו 2:0 לויסלה קראקוב. דיווח: אניימה לא ישוחרר לבייג'ינג. וכיצד נאפולי נפגעה מהפועל?

קשר הפועל תל אביב, ברוך דגו, שסיים בתום העונה שעברה את חוזהו עם האדומים, נבחן בקבוצה הבלגית, בירסחוט. דגו, ששוחרר מהפועל תל אביב בתום העונה, מטיל את כל יהבו על מעבר לאירופה.

דגו אוחז במספר הצעות מקבוצות בליגת העל, ביניהן מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד, הקבוצה בה גדל, אולם עקב הרצון הגדול שלו לעבור לאירופה, עדיין לא סיכם עם אף אחת מהן. דגו אף קיבל הצעה מהקבוצה הקפריסאית, אפואל ניקוסיה, אולם גם לה לא השיב עדיין בחיוב.

דגו דרש מהפועל העלאה בשכרו, אך נענה בשלילה, ושני הצדדים החליטו להיפרד. עם שיחרורו של דגו, לאלי גוטמן, מאמן הקבוצה, התפנה מקום באגף שמאל, לשם הוא מייעד את סלים טועמה, שמקיים מגעים עם הפועל על חזרתו לקבוצה. טועמה, ששיחק אשתקד בסטנדארד ליאז', לא הצליח להשיג דריסת רגל באלופת בלגיה והביע נכונות גדולה לשוב להפועל.

בלגיה הפכה למעין מושבה של שחקנים ישראלים. אליניב ברדה הוא הישראלי הבולט שם, כשסיים בעונה שעברה כמלך השערים של הליגה במדי קבוצתו, גנק. גם ברק יצחקי שיחק בגנק. בנוסף אליהם משחקים בבלגיה, גילי ורמוט בגנט, עומר גולן בלוקרן, וכאמור, טועמה בסטנדארד ליאז'.

0:2 לויסלה קרקוב על האדומים

הפועל תל אביב הפסידה הערב (שבת) 2:0 לאלופת פולין הטריה ויסלה קראקוב שתפגוש את בית"ר ירושלים במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה הפולנית היא יריבת האימון השנייה של הפועל תל אביב במסגרת מחנה האימון באוסטריה, כזכור, משחק האימון הראשון של האדומים נגד אדמירה וואקר הסתיים בתוצאה 2:2.

הערב פגשו האדומים יריבה חזקה יותר, וינסנט אניימה, בן לוז ודגלאס דה סילבה שהצטרפו בימים האחרונים לקבוצה לא עמדו לרשותו של מאמן האדומים, אלי גוטמן, מכיוון שהשלשה לא נמצאים עדין בכושר מתאים. דני בונדר שמחלים מפציעה לא שותף גם הוא. הפועל תל אביב פתחה טוב את המשחק טוב כאשר נאתכו מסר מימין לעידן סרור שבעט מעל השער. בדקה ה-20 הייתה עוד הזדמנות טובה לאדומים כאשר קנדה העביר כדור רוחב מצוין וערן זהבי פספס במעט את הרשת. בדקה ה-25, שחקן הגנה של הקבוצה הפולנית נגע בידו בכדור שטייל ברחבה אך השופט מתעלם.

בדקה ה-33, בעיטה חזקה של לובוזינסקי פגעה באנטבי והוסטה לתוך השער קראקוב ביתרון 0:1. שבע דקות לאחר מכן, דה-לימה, נגח אל תוך השער, 0:2 לפולנים. גוטמן פותח את המחצית השנייה עם חילוף, כשרמי דואני הוחלף על ידי מהראן ללה. בדקה ה-53, ביצע גוטמן חילוף נוסף כשכפיר דר נכנס על חשבונו של סרור, כשביברס נאתכו עבר לשחק מתחת לחלוץ.

בסיום המשחק אמר עוזר המאמן יוסי אבוקסיס לאתר הרשמי: "התחלנו את המשחק טוב, אבל אחרי השער שספגנו המשחק הלך לרעתנו, זה משהו שנצטרך לעבוד עליו במהלך המחנה". שי אבוטבול אמר לאחר המשחק גם כן לאתר הרשמי: "התחלנו טוב אבל לא ניצלנו את המצבים אליהם הגענו, יש לנו עוד מה לשפר ונעבוד על זה"

וינסנט אניימה, שוערה של הפועל תל אביב הצטרף אמש לאימון הקבוצה, לראשונה מאז הסתיימה העונה. אניימה נחת אמש באוסטריה לאחר שערך יום קודם בדיקות בישראל. השוער ערך אימון אישי עם מאמן השוערים, ישראל עיני, ופיזיוטרפיסט הקבוצה רונן צפריר. בן לוז ודאגלס דה סילבה, שחקני הרכש החדשים שהצטרפו לפני יומיים אל אימוני הקבוצה, ערכו היום אימון חלקי ולאחר מכן עבדו עם מאמן הכושר רון ציבלין.

דיווח בניגריה: הפועל לא תשחרר את אניימה לאולימפיאדה

התקשורת הניגרית מדווחת היום (שבת) כי השוער וינסנט אניימה לא צפוי לשחק באולימפיאדה. על פי הדיווחים, מקורות המקורבים לשחקן מסרו לעיתונאים ניגרים כי הפועל תל אביב מסרבת לשחרר את אניימה למשחקים בביג'ינג, בשל משחקי גביע אופ"א ופתיחת העונה בליגת העל.

מאמן הנבחרת האולימפית של ניגריה, סמסון סיאסיה, שזכור לחובבי הכדורגל בישראל כחלוץ צפרירים חולון בשנות התשעים, מעוניין באניימה כאחד משלושה חריגי גיל (מעל 23) שמותר לכל נבחרת לצרף לטורניר. אניימה נמצא בכושר מצוין, ובארבעת משחקי הנבחרת הבוגרת במוקדמות אליפות אפריקה בשבועות האחרונים, שמר על רשת נקייה.

התקשורת הניגרית מדווחת כי סיאסיה רוצה לראות את אניימה מגיע בחודש הבא למחנה האימונים בקוריאה, לקראת האולימפיאדה, אך הסיכויים שיגיע נמוכים. אגב, על פי חוקי פיפ"א, הפועל לא חייבת לשחרר את אניימה לאולימפיאדה.

ולנושא אחר. הפועל תל אביב עלתה לכותרות בעיתוני נאפולי באיטליה בשל אירוע מוזר. הקבוצה האיטלקית נמצאת במחנה אימונים ושוהה סמוך מאוד להפועל תל אביב. באחד מאימוני הקבוצה פרצו ילדים מקומיים נרגשים והסתערו על שחקני נאפולי. בקבוצה כעסו מאוד ודרשו שכוח שיטור יגיע לאבטח את מתקן האימונים, אך המשטרה האוסטרית מסרה כשהשוטרים מרוכזים ברובם במתקן האימונים של האדומים. בסופו של דבר נמצאה פשרה, ושני שוטרים הגיעו לאבטח את אימוני נאפולי ולמנוע פריצת קהל לאימון. לא רק בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully