וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ימשיך לעקוץ, ארינאס ימשיך לכשף

הגארד של ניו אורלינס הורנטס האריך את חוזהו ב-4 שנים תמורת 68 מיליון דולר. הגארד של וושינגטון ויתר על כסף וחתם ל-6 שנים בוויזארד

כריס פול חתם אמש (חמישי) על חוזה ל-4 שנים בשורות ניו אורלינס הורנטס. לאנס יאנג, סוכנו של פול, מסר כי הגארד האריך את חוזהו ב-3 שנים כשהשנה הרביעית היא אופציונלית מבחינתו. מחיר התענוג יעלה לצרעות 68 מיליון דולרים, ונוכח העונה האדירה של האולסטאר, יש להם סיבה טובה להאמין שהם ביצעו עסקה מצוינת. לפול יש עדיין שנה להשלים תחת חוזהו הנוכחי.

פול היה מועמד השנה ל-MVP של העונה הסדירה, והוביל את ההורנטס לעונה הגדולה בתולדותיה תוך שהוא רושם ממוצעים של 21.1 נקודות למשחק, 2.7 חטיפות והולכת הליגה באסיסטים עם 11.6. פול וההורנטס השיגו 56 ניצחונות ובחצי השני של העונה האולם הביתי היה סולד-אאוט.

ארינאס נשאר בוושינגטון

אחרי שאנטואן ג'יימיסון חתם ל-4 שנים בוושינגטון וויזארדס, הוא אמר כי עתה הדרך להחתמתו של גילברט ארינאס תהיה קלה יותר. אמר, וצדק. אמש חתם ארינאס על חוזה חדש עם הוויזארדס והוא יישחק בשורותיה ב-6 העונות הבאות תמורת 111 מיליון דולרים. התקשורת האמריקאית מדווחת שבמשא ומתן ארינאס התגמש בשכרו כדי לפנות לקבוצה סכום שיאפשר החתמת שחקנים נוספים. "הם הציעו לי את המקסימום, ולמעשה ויתרתי על 16 מיליון דולר", אמר ארינאס הנדיב, "תמיד אמרתי על שחקנים שלוקחים את המקסימום שהם מערימים קשיים על הקבוצות, לא רוצה להיות אחד כזה".

* מאמנה החדש של שיקגו בולס, ויני דל נגרו, יזכה העונה לחיזוק משני מאמני עבר ב-NBA שישמשו כעוזריו, דל האריס וברני ביקרסטאף. "כשמוניתי לתפקיד הודעתי כי אני מעוניין בעוזרים מנוסים ", הגיב דל נגרו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully