וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל יבואה סיכם בהפועל תל אביב, ג'וניור בחוץ

הברזילאי שכבר סיכם בקבוצה והסכים לקצץ בשכרו יעזוב בסופו של דבר לטובת מלך השערים בעונה החולפת מכפ"ס. עובד לא יטוס למחנה אימונים

הפועל תל אביב סיכמה היום (ראשון) עם הנהלת הפועל כפר-סבא על כך שהחלוץ המצטיין של הירוקים, שירדו לליגה השנייה, סמאול יבואה, יגיע לאדומים וישחק בקבוצה בחמש העונות הבאות. השחקן עצמו נמצא כרגע בגאנה והוא יגיע בימים הקרובים לישראל על מנת לשבת עם הנהלת הפועל כפר-סבא ולסכם באופן סופי על המהלך. יבואה יתפוס בהפועל תל אביב את מקומו של פאביו ג'וניור, הברזילאי שחידש את חוזהו בקבוצה עם סיום העונה לאחר שהסכים לקצץ בשכרו. סוכנו של השחקן, דדה חדד: "אני והשחקן מברכים על הסיכום בין המועדונים, כעת נותר לסכם את הפרטים עם יבואה עצמו". הבוקר התקיימו שיחות בין שתי ההנהלות של הקבוצות בנוגע לעסקה בה יעברו מספר שחקנים מהפועל תל אביב תמורתו של יבואה. האדומים ישלמו לכפר סבא מליון דולר עבור יבואה.

הפועל תל אביב תצא ביום שלישי למחנה אימונים באוסטריה, ראובן עובד, שהגיע הערב לאימון, הופתע לגלות כי הוא אינו מוזמן למחנה האימונים. מאמן האדומים, אלי גוטמן קרא לעובד לשיחה בה הוא אמר לשחקן כי הוא לא יטוס עם שאר חבריו לאוסטריה. אייל מלול סוכנו של עובד סיפר כי השחקן הופתע מהבשורה," זה קרה לפני שעתיים, עכשיו אנחנו צריכים לשבת ולחשוב ורק אז נחליט כיצד לפעול." ליאור אסולין שחזר מהשאלה לקבוצה לא הוזמן גם הוא למחנה האימונים.

הבוקר עידכנה הפועל את רשימת השמות של אותם שחקנים שהיא מוכנה להעביר לכפר סבא. במסגרת העסקה הפועל מוכנה להעביר חמישה שחקנים לפחות לכפר סבא. ברשימת השחקנים מופיעים: הבלם גבריאל דוס סנטוס, הקשר הברזילאי אבדג'י, החלוץ רועי דיין, אדם כהן, יקיר לוסקי, מאור פרץ, השוער ניל אברבנל, המגן עמאר מנצור, איתי אלקסלסי ורמי דואני. כמו כן מספר שחקנים שסיימו את גיל הנוער מופיעים גם הם ברשימה. חלק מהשחקנים שמועמדים לעבור לכפר סבא נשאלו היום בנושא, ונראה כי גם להם טרם ברור מי מהם שנמצא ברשימה, ישחק בכפר סבא בעונה הבאה.

מחר צפויה הנהלת כפר סבא להחליט מי מהשחקנים יעבור לשורותיה, והאם היא מוכנה להעביר בנוסף ליבואה גם את ידין. אם השניים ינדדו לבלומפילד מהשרון תעביר הפועל מעל מיליון דולר לכפר סבא. בלי קשר תעביר הפועל לקבוצה מהשרון את השחקנים שתבחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully