וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מקלארן מונה למאמן טוונטה

המנג'ר לשעבר של נבחרת אנגליה, שלא הצליח להביאה ליורו, חתם לשנתיים בקבוצה ההולנדית ויחליף בתפקיד את פרד רוטן, שעובר לשאלקה

סטיב מקלארן, מאמנה הקודם של נבחרת אנגליה, סגר את תנאיו בקבוצת טוונטה אנסחדה ההולנדית לתקופה של שנתיים. מאז פוטר מקלארן מנבחרת אנגליה לא אימן אף קבוצה, וכיום הוא מפרשן את היורו. הוא יחליף בקבוצה את המאמן פרד רוטן, שעבר לאמן את שאלקה הגרמנית. טוונטה סיימה במקום הרביעי בעונה שעברה והיא הצליחה לגבור על אייאקס במירוץ למוקדמות ליגת האלופות.

מקלארן אימן את קבוצת מידלסברו האנגלית במשך חמש עונות, החל מעונת 2001/2 עד עונת 2005/6, במהלכן הוביל את הקבוצה לגמר גביע אופ"א, שם הובס 4:0 על ידי סביליה. בתחילת קיץ 2006 קיבל מינוי מפתיע כשנבחר להיות האיש שמוביל את נבחרת אנגליה, לאחר הכישלון של סוון גוראן אריקסון השבדי במונדיאל 2006. מקלארן הוליך את הנבחרת האנגלית במוקדמות היורו, אבל הפסד אכזר בוומבלי לנבחרת קרואטיה השאיר אותו ואת נבחרת שלושת האריות בבית, צופה במשחקים דרך מקלט הטלוויזיה. לאחר 16 חודשים בלבד בתפקיד ו-18 משחקים בנבחרת פוטר המנג'ר, כשפאביו קאפלו האיטלקי הובא במקומו.

שמועות כלשהן דיברו על כך שאולי אברהם גרנט, המנג'ר לשעבר של צ'לסי, עימה הגיע לגמר ליגת האלופות, עשוי להתמנות לקבוצה, אולם כעת גם מועמדות זו יורדת מהפרק. ישראלי אחר שכן עשוי להיות ולשחק במועדון ההולנדי הוא חלוצה של בית"ר ירושלים, טוטו תמוז. בימים אלה מתנהלים מגעים בין סוכניו של החלוץ הישראלי לקבוצה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully