וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו פאולטה פורש מכדורגל

חלוץ פ.ס.ז' סיים את חוזהו, לא קיבל הצעות אטרקטיביות והודיע על סיום הקריירה בגיל 35: "אני תשוש מנטלית, לא רוצה לשחק בשביל הכסף"

פדרו פאולטה, החלוץ הפורטוגלי בן ה-35 עומד לפרוש מכדורגל. פאולטה, שסיים את חוזהו בפאריס סן ז'רמן, לא קיבל הצעות אטרקטיביות ומתכוון לתלות את הנעליים. "סיימתי את הקריירה כי רק הצעה ממש טובה תגרום לי להמשיך עוד עונה. כרגע, אין שום דבר באופק", אמר החלוץ שהוסיף: "אני תשוש מנטלית, לא רוצה לשחק בשביל כסף".

פאולטה סיפר כי דחה לאחרונה הצעות מקטאר וארה"ב, וחיכה להצעה כספית אטרקטיבית מהליגה בפורטוגל, שלא הגיעה. החלוץ קיווה לקבל הצעות מספורטינג ליסבון או בנפיקה, אך לטענתו, לא קבל פנייה מהשתיים.

פאולטה הוא יליד פורטוגל, אך מעולם לא שיחק בליגה הבכירה בארצו. בגיל צעיר עבר לסלמנקה הספרדית ומאוחר יותר לדפורטיבו לה קורוניה, איתה זכה באליפות, לפני שחתם בצרפת. הוא שיחק שלוש שנים בבורדו ובחמש השנים האחרונות בפאריס סן ז'רמן.

במהלך הקריירה שלו הוא כבש 204 שערי ליגה. הוא זכה בתואר מלך השערים בחמש עונות, פעמיים הוכתר כשחקן העונה בצרפת, זכה בשני גביעים צרפתיים, גביע הליגה, אליפות בספרד ואליפות הליגה השניה עם סלמנקה.

פאולטה הופיע 88 פעמים במדי נבחרת פורטוגל, ממנה פרש לאחר המונדיאל. הוא מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים עם 47 כיבושים, 6 יותר מאוסביו האגדי. יחד עם הנבחרת הוא השתתף בשני מונדיאלים ושתי אליפויות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully