וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "הלכתי לצ'לסי בגלל הכסף"

אידיאולוגיה?, סיפוק מקצועי? לא בבית ספרו של מאמן פורטוגל. "אני רוצה לפרוש עוד חמש שנים". קרבאליו: "פיטוריו של גרנט היו אכזריים"

לואיס פליפה סקולארי, שמונה למאמנה החדש של צ'לסי, ייכנס לתפקידו בראשון ביולי. במסיבת עיתונאים לקראת משחקה של נבחרתו, פורטוגל, נגד נבחרת שוויץ התייחס הברזילאי למינויו. ראשית, הוא הודה שהדבר הראשון שמשך אותו והביא אותו לחתום בקבוצה הלונדונית הוא הכסף הגדול. סקולארי חתם על חוזה לארבע שנים, כשההערכות מדברות על כ-5.5 מיליון ליש"ט לעונה. דבר שיביא אותו להיות המאמן בעל השכר השני בגובהו, שני רק לז'וזה מוריניו, שישתכר בכ-7 מיליון ליש"ט באינטר.

"הלכתי לצ'לסי בגלל הכסף שהוא דבר חשוב מאוד, אבל לא הדבר היחיד. אני אהיה בקרוב בן 60, ואני לא רוצה להיות מאמן כל חיי. אני רוצה לעבוד עוד חמש שנים ואז לפרוש", הכריז סקולארי. "עד יורו 2008 אני מחוייב בכל מאודי לנבחרת פורטוגל, אותה אני מאוד אוהב. אני מעריץ את כל מה שעשיתי כאן".

סקולארי דיבר על ההצעה שקיבל לאמן את נבחרת אנגליה: "קיבלתי הצעה עוד לפני המונדיאל בגרמניה ב-2006, אבל האנשים בפורטוגל לא אהבו את זה. זה עניין של מנטליות. יש לנו בעיה כשאדם מתחייב למקום עבודה אחר עוד לפני שהוא סיים לעבוד במקום הנוכחי".

סקולארי גם טען כי לא יהיה לו מחסום שפה: "אני מדבר אנגלית עם שחקניי. אני דובר כמו כן גרמנית, איטלקית, ספרדית, כל מה שתרצה. אבל לכדורגל יש שפה אחת". בהתייחסו לעובדה כי יעתיק את מקום מושבו לצד היוקרתי של לונדון אמר: "אני לא אוהב להימנות על החברה הגבוהה. אני לא אדם שאוהב ללכת למסיבות ואירועים. אני ביישן".

קרבאליו: "גרנט עשה עבודה נפלאה"

ריקרדו קרבאליו, בלמה של צ'לסי ונבחרת פורטוגל, היה כמובן מאושר מהמינוי של סקולארי לקבוצתו האנגלית, אולם קבל על פיטוריו האכזריים של אברהם גרנט.

"אברהם עשה עבודה נפלאה", סבר קרבאליו, "אבל הוא בכל זאת הוא פוטר. אחרי שמוריניו עזב את הקבוצה הוא אסף אותנו ועשה תוצאות טובות. הוא היה רחוק רק פנדל אחד מזכייה בליגת האלופות. זה היה אכזרי מאוד. הוא יכול היה להמשיך, אבל הם החליטו לשחררו.

"המנג'ר החדש יהיה השלישי שלי בשנה. בכדורגל צריך יציבות כדי להצליח. יש הרבה דיבורים על המנג'ר שהלך ובא, ועל שחקנים שיגיעו ויעזבו", הוסיף קרבאליו. "אני יודע שיש גם סיפורים עליי. בכדורגל אי אפשר לדעת אף פעם מה יקרה, אבל יש לי חוזה בצ'לסי ולא דיברתי עם מוריניו על הצטרפות לאינטר".

"רונאלדו כבר מזמן סגר בריאל"

במנצ'סטר יונייטד ממשיכים לרתוח מזעם על המגעים שמתנהלים בין ריאל מדריד וכריסטיאנו רונאלדו מאחורי גבם. מקור בכיר באלופת אנגליה ואירופה טוען כי הקשר הפורטוגלי כבר סיכם על תנאיו באלופה הספרדית.

"הם דיברו לפחות כחודשיים", אמר המקור לעיתון הגארדיאן. "כל התנאים סוכמו לפני כשבועיים. כל הדיבורים של נשיא ריאל, רמון קלדרון, שהוא לא רוצה לעצבן את מנצ'סטר, ושהוא לא יכול לקנות את רונאלדו כי הוא שייך למועדון אחר, הם שטויות. היחסים כבר עברו מזמן את נקודת האל-חזור. אלכס פרגוסון גם מבין את זה כעת".

אותו מקור עוד הוסיף: "אלכס פרגוסון אמר כי משפחת גלייזר, ששולטת בחלק מהמניות של מנצ'סטר יונייטד, לא רוצה למכור את רונאלדו גם עבור כ-100 מיליון פאונד. אבל אם ריאל תציע סכום אסטרונומי ובלתי נתפש של כ-600 מיליון פאונד, שיכסה את החוב של המועדון, אז אולי הם יתרצו". אופציה נוספת שעלתה היא שרונאלדו יישאר עונה נוספת בשדים האדומים, ואז הוא יורשה לעזוב.

בליברפול הזימו את חרושת השמועות על מעבר אפשרי של פרננדו טורס, החלוץ הספרדי של הקבוצה, לצ'לסי תמורת כ-50 מיליון פאונד. "טורס הוא לא למכירה", אמר ריק פרי, יו"ר הקבוצה האדומה. "זה פשוט. הוא לא הולך לשום מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully