וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד ווקר הדהים עם 6.04 מ' בקפיצה במוט

אלוף העולם האמריקאי קבע את התוצאה הרביעית בכל הזמנים בתחרות ביוג'ין, אורגון. קנניסה בקלה כשל בנסיון שבירת שיא עולם

התחרות השנתית על שם סטיב פריפונטיין ביוג'ין שבאורגון מבטיחה הרבה בכל פעם, ובדרך כלל גם מקיימת. השנה התכוננו שם לשיא עולם של קנניסה בקלה האתיופי בריצת ה-10,000. דווקא זה לא קרה, אבל הקהל המקומי יכל להתנחם בשיא אמריקאי מדהים, של אלוף העולם בקפיצה במוט בראד ווקר. האמריקאי עבר גובה של 6.04 מ', ושיפא בארבעה סנטימטרים את שיאו האישי. התוצאה של ווקר היא הרביעית בכל הזמנים, כאשר חוץ מסרגיי בובקה האגדי - רק מקסים טראסוב הרוסי ודימיטרי מרקוב האוסטרלי קפצו יותר גבוה. בן ארצו של ווקר, דרק מיילס, סיים שני עם 5.80 מ'.

גיבורה נוספת באיצטדיון ביוג'ין הייתה מריה מוטולה ממוזמביק, שזו שנת הפרישה שלה מאתלטיקה. מוטולה ניצחה בריצת ה-800 מטר בפעם ב-16 ברציפות ביוג'ין, ועצרה את השעון ב-1:59:24 דק'. שיאנג ליו, שיאן העולם ב-110 משוכות, היה אמור להוות את אחת האטרקציות של התחרות, אלא שהסיני פסל בזינוק ואיפשר לאנוואר מור לנצח בזמן של 13:09 שנ'. לגבי קנניסה בקלה, הרץ האציופי אכן התכוון לקבוע שיא עולם בריצת ה-10,000 מטר, אבל בסופו של דבר הסתפק בניצחון בזמן של 26:25:97 דק' - איטי ביותר משמונה שניות משיאו העולמי שנקבע לפני שלוש שנים.

דארל בראון הטרינידדי לא זכה לתנאים אופטימליים בריצת ה-100 לגברים, אבל זה הספיק לו כדי לנצח בזמן של 10:07 שנ'. טורי אדוארדס האמריקאית ניצחה בריצה המקבילה לנשים עם 10:94 שנ'. אדם נלסון המקומי ניצח בהדיפת כדור הברזל בתוצאה מצויינת של 22.12 מ'. מורין מאגי הברזילאית נהנתה מרוח גבית חזקה בבור הקפיצה לרוחק וניצחה עם 7.02 מ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully