וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שום דבר לא ידוע

ליון ניצחה את נאנסי 0:1, בורדו גברה על סושו 0:2 ואליפות צרפת תוכרע רק במחזור האחרון. לאנס, טולוז או פ.ס.ז' יירדו ליגה

הליגה הצרפתית נכנסה לישורת האחרונה שלה והערב נערך המחזור ה-37, שלאחריו ניתן לומר בביטחון שדבר לא סגור בליג1, לא במאבק האליפות וגם לא במלחמת ההישרדות. ליון ובורדו ייאבקו על האליפות כשלראשונה שתי נקודות יתרון על פני יריבתה. בתחתית לאנס, טולוז ופ.ס.ז' מצויות במאבק עיקש נגד הירידה.

זה מה שנשאר להן במחזור האחרון:

אוקזר - ליון
לאנס - בורדו
סושו - פ.ס.ז'
טולוז - ואלנסיין

ליון - נאנסי 0:1

האורחים רצו לאורך כל השנה בצמרת הטבלה והערב הגיעו לסטאד דה ז'רלאן כשהם רוצים להוכיח משהו לאלופה ב-6 השנים האחרונות ועל הדרך לסיים גם במקום השלישי. אלא שעם כל הלחץ, האלופה השיגה ניצחון קשה, אבל סופר חשוב. ליון הייתה טובה יותר לכל אורך המשחק, החזיקה בכדור קרוב ל-70 אחוזים, אבל מצאה את הרשת רק בדקה ה-60. ז'וניניו העלה כדור חופשי, ג'נארו ברשיאנו שמט את הכדור, שפגע ברגליו של הבלם אנדרה לואיז ונכנס לשערו הוא. שער אומלל, אבל כזה שהגיע למארחת. נאנסי עוד ניסתה לחזור למשחק, אבל מצאה את גרגורי קופה מוכן בשער של ליון והאלופה השיגה 3 נקודות יקרות.

בורדו - סושו 0:2

הקבוצה של לורן בלאן לא חדלה להאמין בסיכויי האליפות שלה בשום שלב העונה והערב דאגו לכך שההכרעה תגיע במחזור הסיום של העונה. סושו בילתה חודשים ארוכים מתחת לקו האדום, אבל בשבועות האחרונים נחלצה מאימת התחתית ולמשחק בבורדו הגיעה ללא לחץ. התוצאה הייתה ניצחון קל של השניה בטבלה. פרננדו כבש ראשון בדקה ה-45 ומרואן צ'מאק הכפיל בדקה ה-59 כדי לבסס את היתרון ובסופו של דבר לקבוע את תוצאת המשחק.

פ.ס.ז' - סט. אטיין 1:1

פ.ס.ז' הייתה חייבת ניצחון כדי לשפר את מצבה בתחתית הבוערת, אבל גם במשחק חשוב כזה, איבדה נקודות. למזלה, לאנס וטולוז הפסידו והיא חלפה על פני שתיהן. לואי פראן העלה את סט. אטיין ליתרון בדקה ה-44, אבל ז'רמי קלמנט איזן בדקה ה-59 ונתן לקבוצה מהבירה מעט חמצן לפני המחזור האחרון. אוהדי פ.ס.ז' נפרדו במפגן יפה מפאולטה, שכנראה יפרוש בסוף העונה. כעת הם מקווים שהם לא יפרדו גם מהליגה בסיום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ליל - לאנס 1:2

לדרבי הגדול של הצפון הגיעו שתי קבוצות עם רצונות שונים. ליל נאבקת על מקום באופ"א, לאנס נלחמת נגד הירידה והערב הקבוצה שממוקמת גבוה יותר בטבלה, הוכיחה מדוע זה כך. יוהאן קבייה העלה את המקומיים ל-0:1 בדקה ה-41 ופייר אלאן פראו כבש את השני בדקה ה-66. אוליבייה מונטרוביו עוד צימק בדקה ה-69 אחרי פנדל מוצלח, אבל הקבוצה של ז'אן פייר פאפן ירדה למקום ממנו יורדים ליגה.

ראן - טולוז 1:2

מאמן טולוז, אלי באופ, נהנה משובו של יוהאן אלמנדר להרכב אחרי פציעה, אבל דווקא פרנסואה סירייה היה זה שכבש עבור האורחת בדקה ה-11. טולוז כבר חשבה שהעונה המסויטת עומדת להסתיים, אבל מיקאל פאגיס איזן בדקה ה-54 וג'ון מנסה השלים מהפך 18 דקות לסיום.


שטרסבורג - קון 4:1

הקבוצה הביתית הגיעה למשחק כשברשותה סיכוי קטנטן להישארות בליגה, אבל אחרי ההפסד השלימה את ירידתה בחזרה לליגת המשנה אחרי עונה אחת. ז'וליאן טודיק (6, 84), דוס סנטוס (עצמי, 12), יוהאן גופרן (31) כבשו לקון, קווין גאמיירו רק צימק בדקה ה-23, עבור הקבוצה שרשמה היום את הפסדה ה-10 ברציפות.

לה מאן - מארסיי 0:0

מונאקו - אוקזר 0:3
למונאקו: דיאמל באקאר 48, ננה 75, קאמל מריים 83.

ולאנסיין - ניס 2:0
לניס: אדרסון 50, באקארי קונה 57.

מץ - לוריין 2:1
למץ: בובאקר גויה 34. ללוריין: ראפיק סאיפי 45, פבריס רברייה 70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully