וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "קולמה הוא סוס עבודה שכל מאמן היה רוצה"

יצחק סולומון

7.5.2008 / 8:03

מאמן מכבי חיפה בעונה הבאה מקווה שהירוקים יסגרו עם הקשר הקולומביאני. שחקני סכנין רוצים לקיים את מחנה האימונים ברומניה

שחקנים בבני סכנין לא אהבו את הפרסומים לפיהם הנהלת הקבוצה בודקת אפשרות לקיים את מחנה האימונים לקראת העונה הבאה בבלגיה. השחקנים אומרים כי הם מעדיפים את רומניה, שם התאמנה הקבוצה בשנים האחרונות, בעיר התיירות ןהנופש בראשוב.

שחקן בקבוצה אמר אתמול (שלישי): "אין כמו רומניה. אנחנו מעדיפים את בראשוב על פני כל מקום אחר. ברומניה אנחנו מכירים את כולם, עושים לנו כבוד, האוכל מצוין והכי חשוב, כל ההצלחות שלנו היו אחרי שהתאמנו שם".

במסגרת בורסת השמות שצצים ועולים לקראת העונה הבאה, הועלה שמו של חלוץ הקבוצה בעבר, אחמד קאסום, שהיום משחק באשדוד. "הוא שחקן בית שלנו, והאוהדים אוהבים אותו", אמר גורם בסכנין.

הקשר הקולומביאני המושבת, ג'ון קולמה, שסיים למעשה את העונה, אמור לחזור בקרוב לארצו ולהתחיל את חופשת הקיץ מוקדם מהצפוי. קולמה אמור להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה, תחת הדרכתו של אלישע לוי במכבי חיפה.

המאמן אלישע לוי, שמעריך מאוד את הקשר, פרגן לשחקן ואמר: "הוא מבין את המשחק בצורה אבסולוטית, והתכונה הכי בולטת שלו היא המחויבות שלו לקבוצה בה הוא משחק. הוא לא בא לעבודה אלא לעבוד. הוא סוס עבודה שכל מאמן היה רוצה".

על האפשרות שישתף פעולה עם קולמה במכבי חיפה הוסיף לוי: "זה לא סוד שמכבי חיפה מנהלת איתו מגעים, והעובדה שאנחנו מקיימים איתו משא ומתן מראה כמה אני מחזיק ממנו ורוצה אותו בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully