וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל מה נתאמץ? בשביל האינטרטוטו?"

22.4.2008 / 16:06

שחקני מכבי חיפה טוענים כי אין סיבה להעפיל למקום הרביעי, ולפגוע בהכנות ובמועד מחנה האימונים. רוסו מחכה לשחר, חרזי לאלישע לוי

אווירת סוף עונה במכבי חיפה. שחקנים בקבוצה טוענים כי הם לא רואים כל צורך להעפיל למקום הרביעי, המוביל העונה לאינטרטוטו. השחקנים מסבירים כי הדבר עלול לפגוע בהכנות של הקבוצה לעונה הבאה, וכי הסיכויים להעפיל לגביע אופ"א מהמפעל הם קלושים, משום שהקבוצה הישראלית שתעבור את השלב הראשון תשחק מול קבוצה מהליגה הספרדית. "בשביל מה צריך להתאמץ העונה? בשביל האינטרטוטו? העונה הזאת נגמרה מזמן", אמר שחקן בקבוצה. "אין לנו מטרות לעמוד בהן. אם נסיים במקום הרביעי, זה רק ייפגע בנו. מפעל האינטרטוטו לא הועיל לנו בעונה שעברה". גורם במועדון אמר: "נילחם עד הסוף, ובוודאי שאף אחד כאן לא מתכוון לחלק נקודות בחינם, אבל צריך להבין שהגעה לאינטרטוטו עשויה לפגוע גם במחנה האימונים באוסטריה. המשחקים אמורים להתחיל במקביל לתחילת המחנה".

כזכור, אתמול (שני) אירחה העיר ניון (שוויץ) את הגרלת האינטרטוטו, שם נקבע כי הנציגה הישראלית, שתסיים את העונה במקום הרביעי של ליגת העל, תקבל הגרלה נוחה יחסית ותפתח את הופעותיה בטורניר רק בסיבוב השני (5/6 ביולי; 12/13 ביולי). אותה קבוצה תתמודד מול הנציגה הקרואטית או הנציגה המקדונית. אם היא תחלוף על פניה, היא תתמודד מול קבוצה מהליגה הספרדית.

חמישה מחזורים לסיום העונה חיפה מרוחקת שבע נקודות מהמקום הרביעי, ונראה כי סיכוייה להעפיל למפעל קלושים. רק שתיים מתוך הקבוצות הבאות: מכבי נתניה, הפועל קרית שמונה, ובני סכנין, תעפלנה לאופ"א, ואילו אחת מהן תתמודד כנראה באינטרטוטו.

בנושא אחר: הקשר ג'ובאני רוסו עדיין מחכה לפגישה עם הנשיא יעקב שחר. רוסו הוא זה שביקש להיפגש עם הנשיא לפני שהוא נפגש עם אלישע לוי. אלון חרזי צפוי להיפגש עם המאמן החדש בימים הקרובים.

במהלך האימון היום נפגע הקשר עומרי אפק בראשו, לאחר שבירם כיאל תיקל אותו. אפק נזקק לטיפול רפואי ומצבו טוב. הקשר גוסטבו בוקולי חזר מפציעה וצפוי לפתוח בשבת מול הפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully