וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמאדוב הפצוע ייעדר שלושה שבועות

22.4.2008 / 11:02

בלם מכבי פ"ת הפצוע ייעדר כשלושה שבועות. שחקני הקבוצה התלוננו על החום, שירזי ובנין עברו לאימוני ערב. פסר הוא הנהג החדש של גנון

שחקני מכבי פתח תקוה מתקשים להתאמן בשרב הכבד, והם התלוננו על כך בפני הצוות המקצועי. המאמן ניצן שירזי ועוזרו טל בנין, שרוצים ליצור שקט תעשייתי, החליטו להקל על השחקנים לקראת המפגש המסקרן מול בני יהודה והודיעו לשחקנים: "האימונים עוברים לשעה שבע בערב". אתמול וגם היום ייערכו האימונים במזג אוויר קריר יחסית. שעת האימון מחר תיקבע בהתאם לתחזית מזג האוויר.

הבעיה הקשה שעומדת לפתחו של צוות האימון היא היעדרו של בלם הקבוצה, מוראד מגמאדוב. הקפטן, שסיכם את תנאיו לעונה הבאה, נפגע באחת מאצבעות רגלו באימון אתמול, והבוקר התבררה חומרת הפציעה, והוא ייעדר שלושה שבועות מהמגרשים. אתמול הופתעו השחקנים לגלות שנאור פסר הוא הנהג החדש של קובי גנון, שרשיונו של האחרון נשלל לשלושה חודשים. השניים, כזכור, התחרו לא פעם העונה על אותה עמדה. גנון מתופקד כמגן שמאלי וכבלם. פסר משחק בשתי עמדות המגן.

הניסיון שמקרין עוזר המאמן טל בנין באימונים זוכה להערכה מצד השחקנים. בנין ושירזי עובדים בשיתוף פעולה מלא ו"החיבור", לדברי השחקנים, "נראה מוצלח". שחקן בקבוצה לקראת המפגש מול בני יהודה: "מלחמת אחים זאת לא, כי ניצן וחזי הם אחים בלב ובנפש, אבל ברור שעל המגרש חשוב למאמן שלנו לנצח. ניצן מכיר היטב את בני יהודה, זה בהחלט יכול לעזור לנו. לא יכול להמר על תוצאה, אבל מבטיח שניתן הכל על המגרש".

בעלי מנוי יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים למשחק במחיר של 10 שקלים בלבד. במהלך השבוע תתקיים במגרש האימונים מכירה מוקדמת. המועדון יסבסד הסעות לאוהדים מישובי הסביבה. הכניסה לנשים תהיה בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully