וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובוקה: "אני רוצה כסף"

20.4.2008 / 21:43

קשר מכבי פ"ת מסרב לחזור לניגריה בלי הסדר. בקבוצה לא מתכוונים לשלם. ההנהלה תיכנס למו"מ עם חיפה לגבי דירסאו. מגמאדוב סיכם

פרשת פליקס אובוקה מסרבת להיעלם. הקשר הניגרי מסרב כעת לפנות את הדירה שלו בישראל ומבקש להגיע עם ראשי הקבוצה להסדר כספי. אחרת, הוא מאיים להישאר בישראל ולדרוש את אכיפת החוזה.

כזכור, אובוקה הסתכסך עם המאמן לשעבר גיא לוזון, איחר לחזור ממשחק בניגריה וכתוצאה מכך בקבוצה החליטו לשחררו. אבל הקשר מסרב לוותר לראשי המועדון.

אובוקה דורש באמצעות עורך דינו את שכרו עד תום העונה, בטענה שמדובר בכסף שהסתמך עליו, כמקור מימון לניתוח שאמורה לעבור אחותו. "עד שלא יגיעו איתי להסדר אני לא עוזב את ישראל", אמר הערב הקשר. "אני רוצה את הכסף שמגיע לי ובשביל זה הם מנהלים משא ומתן עם עורך הדין שלי". בשבוע הבא ייצא אובוקה לניגריה בכדי להשתתף בטורניר של הנבחרת הצעירה, "אבל", לדבריו, "אני מבטיח לחזור". בקבוצה אמרו על כך: "הוא יכול להישאר בישראל. כסף הוא לא ייראה".

לקראת תום העונה צפויה ההנהלה, בכפוף לאישורו של המאמן ניצן שירזי, להיכנס למשא ומתן עם מכבי חיפה בנוגע לקשר חאבייר דירסאו, שמסיים את החוזה בתום העונה. בחיפה הבטיחו ללוזונים בתחילת העונה כי בתום העונה יעניקו להם זכות ראשונים בנוגע לקשר. ההבטחה ניתנה בעל פה ולא כתובה בחוזה.

ההנהלה השיגה סיכום עקרוני עם מוראד מגמאדוב, לפיו הוא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. לאחר העונה הבאה צפוי מגמאדוב לפרוש וייתכן שישתלב בצוות המקצועי. המגן אסמעיל עאמר, שבקבוצה מציעים לו חוזה לעונה נוספת, צפוי לחתום על החוזה רק בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully