וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה החליטה לבטל את הקנס לרנאטו

17.4.2008 / 10:04

אחת הסיבות: רוני לוי התרצה לאחר שהקשר הצטיין במשחק פיינטבול. השחקן דורש הבהרות לגבי מעמדו. רוסו מתלבט: לאומית או פרישה

מכבי חיפה עשויה למכור את הקשר הברזילאי רנאטו בתום העונה, אם יחליט המאמן הבא, אלישע לוי, לשחררו. במועדון קיבלו לפני מספר ימים החלטה, שהשחקן לא יושאל לקבוצה ישראלית אם ישוחרר. גורם במועדון הסביר: "חיפה רכשה מספר שחקנים בעבר, עד היום היא משלמת מחיר על זה". לשחקן חוזה לעוד ארבע שנים בקבוצה והוא העביר מסר לראשי הקבוצה בימים האחרונים, לפיו הוא מעוניין לדעת האם הוא ימשיך בעונה הבאה או לא. במועדון כבר הבהירו לשחקן שרק אלישע לוי ייקבע זאת.

ג'ובאני רוסו מתלבט האם לחתום בהפועל חיפה, הפועל באר שבע, או לפרוש מכדורגל. כפי שכבר נכתב בוואלה! ספורט, הנשיא יעקב שחר צפוי לבקש ממנו בתום העונה לפרוש, בכדי לפנות מקום לצעירים. לא מן הנמנע שרוסו יעבוד במועדון. אם רוני לוי יחתום בהפועל תל אביב או בקבוצה בחו"ל, התנאי הראשון שלו יהיה להחתים את רוסו.

אתמול (רביעי) יצאה הקבוצה ליום כיף וארוחת גיבוש. בקבוצה מרוצים מאוד מפגרת החג, גם משום שהקשר גוסטבו בוקולי יוכל לחזור עד המחזור הבא לכושר משחק. במשחק ה"פיינטבול" שערכו אתמול שחקני הקבוצה בלטו בעיקר השחקנים הזרים. מאמן הכושר דידי חממי ומיקי דסה, שבלטו גם הם במשחק, עשו בחירות. בקבוצה אחת שיחקו ה"וותיקים" ג'ובאני רוסו, גוסטבו בוקולי ואלון חרזי. השלושה צירפו אליהם את פיטר מסיללה ות'מבינקוסי פנטאני, שנבחר למצטיין במשחק. רוסו התבדח וניסה לשדר מלחמה פסיכולוגית: "הקבוצה של הצעירים לוחמת", הוא הצהיר, תוך שהוא מפנה את המשפט לקבוצה השניה, שכללה את דקל קינן, מור דהן, אלירן דנין ושי מימון. בסופו של דבר הקבוצה של רוסו ניצחה, "הרבה בזכות בירם כיאל", לדבריו.

לאחר מכן יצאה הקבוצה לארוחה. המאמן רוני לוי אמר לרנאטו: "היית ממש טוב היום". רנאטו אמר תודה ובקבוצה החליטו שהקנס שרצו להטיל עליו, כמעט 20 אלף שקל, יבוטל. גורם במועדון אמר: "בחיפה שחקנים לא משלמים קנסות. רנאטו בחור חביב והוא הפיק לקחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully