וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף פחימה שוקל לחזור לקרית שמונה

יצחק סולומון

16.4.2008 / 9:51

הקשר, שעלה אשתקד עם הקבוצה משחק העונה בליגה השנייה ברומניה, אומר: "זה חלומו של כל שחקן, אבל אחזור רק אם יתנו לי להוביל"

"אני לא פוסל אפשרות לחזור לשחק בקריית שמונה. זה החלום של כל שחקן, לחזור לקבוצה בה גדל כשחקן משמעותי, אבל אחזור לשם רק כשחקן מוביל", אומר אסף פחימה, כדורגלן קבוצת פויאנה קמפינה מהליגה השנייה ברומניה, שבעונה שעברה היה שותף לעליית הקבוצה לליגת העל, אבל העונה שוחרר מהקבוצה.

פחימה, שחתם על חוזה בקבוצת גלוריה בוזאו מהליגה הראשונה, והושאל בחלון העברות בינואר לקמפינה מהליגה השנייה, אמור לחזור בסיום העונה לבוזאו מהליגה הבכירה. "למרות שיש לי חוזה ואני שואף לממש אותו, קורץ לי לחזור לקריית שמונה. גדלתי בקבוצה, אני אוהד שלה, אבל אחזור רק אם יתנו לי להוביל את הקבוצה. בינתיים אף אחד לא פנה אלי".

האפשרות שיחזור הופכת לסבירה ביותר, בעקבות פרישתם בסיום העונה של המאמן רן בן שמעון, שויתר על שרותיו, ושל הקשר ההתקפי גיא צרפתי, שמשחק על המשבצת שלו. "אני יכול רק להגיד מילים טובות על רן ועל גיא. הם עושים עונה מדהימה, הרבה מעבר לציפיות", אומר פחימה.

כשהגיע לקמפינה היא הייתה מתחת לקו האדום. בחודש האחרון עשתה הקבוצה ארבעה ניצחונות רצופים, וכעת היא במרחק חמש נקודות מעל לקו האדום. "אף אחד לא האמין שנעשה כזה מהפך", הוא אומר. עד לסיום העונה נותרו שלושה שבועות אינטנסיביים, בהם תשחק הקבוצה שבעה משחקים.

פחימה מספר שהשתלב היטב בעיירה קמפינה, מרחק 45 דקות מעיר הבירה בוקרשט. אוכל כשר הוא מקבל מהקהילה היהודית בבוקרשט, והוא כבר שריין לעצמו מקומות בליל הסדר. הבעיה הגדולה שלו היא השעמום. "מדי יום אני מבלה שבע שעות מול המחשב", הוא מגלה.

"בסך הכל השתלבתי כאן מצוין. למרות שזו רק הליגה השנייה, יש כאן שחקנים מצוינים", אמר פחימה. "הרמה הרבה יותר גבוהה מאשר בליגה הלאומית אצלנו. כאן המשחק יותר מהיר וטכני, האווירה מדהימה, וזו מדינה שחולה על כדורגל. הסכמתי לרדת לליגה השנייה כדי לצבור ניסיון, ולהתרגל למנטליות המקומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully