וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקומם של שפונגין ושטרית כשחקני הרכב בסכנה לעונה הבאה

13.4.2008 / 15:03

במכבי תל אביב מאוד לא אהבו את התפקוד של ההגנה בהפסד לקרית שמונה. ההכרזה על מינויים של בן שמעון ובלבול נדחתה

יממה אחרי ההפסד הצורב 3:1 בקרית שמונה, ובמכבי תל אביב עדין לא נרגעו מתצוגת הנפל של שחקני הקבוצה. גורמים בהנהלת המועדון הביעו את כעסם על תפקודם של שחקני ההגנה, כאשר כולם למעט משה מישאלוב, סופגים אש וביקורות שליליות.

לקראת העונה הבאה צפויים במכבי תל אביב שינויים גדולים במערך השחקנים, וייתכן מאוד שיכולתם החלשה של המגנים יובל שפונגין ואורי שטרית עלולה לגרום להם לאבד את מקומם בסגל הבכיר של הקבוצה, על-ידי הבאת שחקני רכש בעמדות שלהם. גורמים בהנהלת המועדון אף ביקרו את צורת ניהול המשחק של המאמן ניר לוין וציינו במיוחד את נושא החילופים המאוחרים בשלב שבו השליטה במשחק וגם התוצאה היו לטובת שחקני קרית שמונה.

בקרית שלום לא אהבו בלשון המעטה את תצוגת השיפוט המקפחת לדבריהם של השופט לירן וקסברגר, שמיהר ושלף שלושה כרטיסים צהובים מוקדמים ברבע השעה הראשונה של המשחק. גם על שריקת הפנדל הביעו במכבי מחאות אך דואגים לציין שהשופט לא היה הגורם להפסד הקבוצה אלא היכולת החלשה שהציגו שחקנים רבים על כר הדשא.

ההפסד אמש דחה שוב את הכוונות להכריז באופן רישמי על רן בן שמעון ומרקו בלבול כצוות המאמנים של מכבי תל אביב לעונה הבאה, ובמועדון יחכו תחילה להבטחת ההישארות בליגה בטרם יצאו בהודעה הרישמית.

הקשר רודי חדד, שנצפה אמש מבלה בסביבות השעה 01:00 לפנות בוקר במועדון תל אביבי, יוזמן לבירור ורק אז יוחלט אילו צעדים, אם בכלל, ינקטו כנגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully