וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-נתניה: לוין הולך על הפתעות בהרכב

מאמן הצהובים גער בשחקניו והודה: "אולי טעיתי שלא עשיתי שינויים". קמנאן עלול לשלם את המחיר מול נתניה, שסובלת ממכת פציעות

במכבי נתניה מיחסים חשיבות גדולה למשחק בשבת הקרובה מול מכבי תל אביב, אבל על ההכנות למשחק מעיבה מכת פציעות והיעדרויות אשר גורמת כאב ראש לא קטן למאמן ראובן עטר, שייאלץ לתמרן עם הרכב חסר. במשחק עצמו תנסה נתניה לחזור עם ניצחון אשר יבטיח לה שבוע נוסף במקום השני בטבלה.

היום (שישי) בצהריים ערכה הקבוצה את האימון המסכם. לפני האימון צפו השחקנים בקלטת ארוכה ממשחקה האחרון של מכבי תל אביב מול בית"ר ירושלים בטדי. טל מעבי, שאמור היה להחליף את דדי בן דיין הפצוע, נכשל היום במבחן הכשירות ולא יוכל לעמוד לרשותו של עטר במשחק. מעבי ניסה להתאמן, אולם כעבור מספר דקות נטש והתלונן על כאבים חזקים. מי שצפוי להחליפו הוא אדם ואייר הצעיר, שתורגל באימון המסכם. דלה ימפולסקי, שהיה אופציה נוספת, יפתח בקישור ההתקפי כשקלמי סבן ישחק בעמדת המגן הימני. כמו כן, אוקוצ'ה, שגילה יכולת טובה באמצע השבוע בגביע, יפתח במקום פרנסיס קיויו הפצוע.

הבלם גולן חרמון הפצוע בשריר התאומים, זכר למפגש עם לירן שטראובר במשחק מול הפועל כפר סבא, עדיין סובל מכאבים וערך אימון חלקי בלבד. למרות זאת, גולן לא הולך לוותר על המשחק ויעלה לשחק עם משכחי כאבים. חרמון אמר: "אחרי שהעפלנו לחצי הגמר, אנחנו מרגישים בטוחים מאוד בעצמינו
וחזקים מספיק כדי לחזור הביתה עם הניצחון למרות שיחסרו לנו מספר שחקני הרכב משמעותיים. אני מאמין שכל מי שיעלה לשחק יעשה זאת על הצד הטוב ביותר וכולנו יחד נדע לנצח ולשמור על המקום השני בטבלה".


גם קלמי סבן התייחס למשחק בחשיבות רבה ואמר: "אנחנו משחקים מול קבוצה טובה, שמבחינתה זה משחק של להיות או לחדול. מצפה לנו משחק קשה, אבל גם בשבועות הקרובים מצפים לנו משחקים מהסוג הזה. אני מאמין שלמרות שגם עלינו יש לחץ - וזאת משום שגם סכנין וגם קרית שמונה וחיפה דולקות אחרינו - בסופו של דבר ננצל לטובתנו את הלחץ של היריבות ונמשיך לשמור על המקום השני".

הבעלים דניאל יאמר צפוי לטוס לגרמניה מיד לאחר שיצפה במשחקה של קבוצתו. יאמר יפגוש כנראה במהלך ביקורו בגרמניה את המאמן המיועד, לותר מתאוס, והשניים ידונו בהשתלבותו של המאמן הגרמני בצוות המקצועי של מכבי נתניה
בעונה הבאה.

קבוצת הנוער העבירה לטובת הקבוצה הבוגרת את חן עזרא. בנתניה נערכים גם למשחק הנוער שייתקיים מחר מול מכבי פתח תקווה בליגה. כזכור, במשחק הגביע התרחשו מספר אירועים חריגים שנדונו ביום רביעי בוועדת המשמעת של ההתאחדות ובנתניה לא לוקחים סיכון: עשרה שוטרים הוקצו מטעמה של ההתאחדות, נתניה הוסיפה שישה סדרנים לשמירה על הסדר, ועל פי דרישת המשטרה וההתאחדות יציע 2 יישאר סגור והקהל יצפה במשחק מיציע 4 המגודר. קבוצת הנוער של מכבי נתניה תחסר את אלון וייסבורג שהתגייס השבוע.

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, אדם ואייר, לואיס מרין, גולן חרמון, קלמי סבן, אמייה טאגה, אלמוג כהן, דלה ימפולסקי, אוקוצ'ה, איתי שכטר, תיירי טאזמטה.

לוין מנסה להעיר את השחקנים

יממה אחרי שהפסיק את האימון במפתיע וזעם על שחקניו, מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין, לא ממש נרגע כנראה. לפי איך שהדברים נראים כרגע, הלחץ בקרית שלום גובר על רקע המשך מאבקי הקבוצה על ההישארות, לצד העובדה שהחלו כבר הדיבורים על תכנון העונה הבאה.

בשיחה שערך היום עם השחקנים, אמר לוין: "הגיע הזמן שתתעוררו. אם זה לא יקרה, חבל לנו על הזמן מול נתניה. יש כאן כנראה שחקנים שמרגישים שהם בטוחים בהרכב. אולי זו טעות שלי שלא עשיתי שינויים. יכול להיות שעוד מצפות לכם הפתעות".

המגן אורי שטרית סובל מרגישות בשרירי המפשעה וצפוי להיעדר מהמשחק מול נתניה ואת מקומו ימלא הקשר ארז מסיקה. לאור הדברים הקשים שנשא לוין באסיפה, ייתכן וצפויים שינויים נוספים בהרכב, כאשר מי שעלול לרדת לספסל הוא החלוץ יאניק קמנאן, כשבמצב כזה יתופקד אלן מסודי כחלוץ ודור מלול ימלא את מקומו של מסודי בקישור. בהנהלת הקבוצה מצפים ליציעים מלאים בבלומפילד, זאת לאחר שהשבוע הוצעו למכירה כרטיסים מוזלים למשחק.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: דגרוסלאב יבריץ; יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, ארז מסיקה; ג'ונתן אסוס, דן רומן (ליאור ז'אן), יוסי שבחון, רודי חדד, אלן מסודי; יאניק קמנאן (דור מלול).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully