וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד: "אליפויות לא מוכרעות בחודש מרץ"

10.3.2008 / 10:01

מאמנה של ברצלונה, פרנק רייקארד, ניסה להרגיע את הרוחות אחרי ההפסד 2:1 לויאריאל - קשה להאמין שמישהו בספרד קנה את זה

פרנק רייקארד, מאמנה של ברצלונה, לא חסך זמן בסיום משחק ההפסד 2:1 לויאריאל ועשה את כל מה שמאמן במצבו אמור לעשות ברגע כזה - להרגיע את הרוחות. כל זה בידיעה שהיומונים הספרדים יקטלו אותו בבוקר שאחרי וזה באמת מה שקרה. "התרסקות" הייתה הכותרת ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלוני, למשל.

העובדה שהשלישית ויאריאל קרובה יותר לברצלונה מאשר המוליכה ריאל מדריד, שהתרחקה עד כדי 8 נקודות, יצרה לא מעט לחץ אצל המאמן ההולנדי שאמר בסיום המשחק: "אנחנו בחודש מרץ, ומעולם לא ראיתי אליפויות שמוכרעות במרץ. אנחנו חייבים להמשיך לשחק ולנצח בכל משחק שנותר לנו עד לסיום העונה.

"אסור לנו לוותר על שום דבר ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. זה ברור שהפער מריאל מדריד גדל, אבל אנחנו לא מתכוונים להיכנע", הוסיף רייקארד.

רייקארד ניצח את המשחק, שבו היה נראה לרגע בארסה חזרה לחיים עם שער השיוויון של צ'אבי, אלא ששער הניצחון של יון דאל תומאסון גמר את הסיפור. "כשאתה לא מבקיע את השער הראשון, זה הופך את העניין למסובך מאוד. שער היתרון שלהם גרם לנו לבעיות רבות. חבל שנלחמנו כל כך יפה כדי להשוות, ובסוף יצאנו מזה בלי נקודה. היינו פזיזים וחשבנו יותר מדי על הניצחון. זה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו".

מאמנה הצ'יליאני של ויאריאל, מנואל פלגריני, יכול כבר להתחיל לחשוב על המקום השני. בינתיים, הוא שיבח את שחקניו על הופעה הירואית בקאמפ-נואו: "הם נתנו הופעה אדירה. היינו הרבה יותר טובים מברצלונה, וגם הגיע לנו שער שלישי. ניטרלנו את הכוכבים שלהם, ולשוער שלנו לא נשארה יותר מדי עבודה. לבארסה פשוט לא היה מה לעשות נגדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully