וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברבוך פרש מאליפות העולם באולם

הקופץ הישראלי, שכבר הבטיח את מקומו באולימפיאדה, חש ברע והעדיף לוותר על השתתפותו בתחרות בולנסיה. צפו בתקצירי הריצות ל-60 מ'

וידאו באדיבות הערוץ הראשון

אלכס אברבוך, הקופץ הישראלי במוט, החליט הבוקר (שבת) לוותר ברגע האחרון על השתתפותו באליפות אירופה באולם הנערכת בולנסיה. אברבוך חש ברע וסבל מחולשה כתוצאה מוירוס, והחליט יחד עם הצוות המקצועי שלו שלא לקחת חלק בתחרות. כזכור הבטיח אברבוך את מקומו באולימפיאדת בייג'ינג מבעוד מועד, כך שלפרישתו המפתיעה לא תהיה השפעה על המטרה האמיתית שלו העונה. אתמול איכזב הנציג הישראלי השני בתחרות, אלכס טרמביץ', כשקבע 6.93 שניות במוקדמות הריצה ל-60 מ', ולא העפיל לחצי הגמר.

פאסובה השאיר את צ'יימברס מאחור

האצן הניגרי אולוסוג'י פאסובה זכה אמש (שישי) במדליית הזהב בריצת 60 מטרים. פאסובה השווה את תוצאת השנה שלו, 6.51 שניות, והביא לניגריה מדליית זהב שנייה, אחרי זו של סאנדיי באדה ב-1997.

דווין צ'יימברס, הספרינטר הבריטי, שהושעה לשנתיים אחרי שנתפס על שימוש בסמים אסורים בשנת 2003 עמד במוקד. הבריטי עשה קאמבק וניסה, כנגד כל הסיכויים, לזכות בפודיום. הוא סיים את הריצה בזמן של 6.54 שניות וזכה במדליית הכסף. את הפודיום השלים קים קולינס מאיי סנט קיטס, אלוף העולם לשעבר ב-100 מטר, שגם עצר את השעון על זמן של 6.54 שניות.

בשלב המוקדמות ניסה הספרינטר הישראלי אלכס טרמביץ' להעפיל לחצי הגמר, אך לא הצליח. טרמביץ' סיים במקום ה-33 בדירוג הכללי, לאחר שסיים את הריצה שלו בתוצאה של 6.93.

בריצה המקבילה לנשים ניצחה אנג'לה וויליאמס. האצנית האמריקאית עצרה את השעון ראשונה בזמן של 7.06 שניות וקטפה את מדליית הזהב. וויליאמס שיפרה את שיאה האישי, שעמד לפני הריצה על 7.11 שניות וגם את תוצאת השנה בעולם (7.09 שניות). ג'נט קווקיי הבריטית סיימה שנייה עם זמן של 7.08 שניות. טהסיה הריגאן מאיי הבתולה זכתה בארד עם 7.09 שניות. המועמדת הבכירה לזכות, אנה פראנס אידוקו הניגרית, מעדה קלות בזינוק, דבר שהביא אותה בסופו של דבר לסיים במקום השביעי, מחוץ לרשימת המדליות.

בגמר הדיפת כדור ברזל גברים, הקרב על מדלית הזהב היה, כצפוי, כל אמריקאי, בין מי שהחזיק בתואר באולם ובאיצטדיון פתוח - ריס הופה, לבין כריסטיאן קאנטוול, ששבר העונה את מחסום 22 המטרים וקבע תוצאה מצויינת של 22.18 מ'. בסופו של דבר היה זה קאנטוול שזכה בזהב, לאחר שהדף למרחק של 21.77 מטרים. הופה סיים שני עם זריקה של 21.20 מטרים. תומאש מג'ווסקי הפולני לקח את מדליית הארד כשהדף את הכדור ל-20.93 מטרים.

בקרב חמש לנשים נפלה הפתעה קטנה כאשר טיה האלבוט זכתה במדליית הזהב. הבלגית סיימה עם 4,867 נקודות וזכתה בתואר. רק עם 15 נקודות מאחוריה, סיימה קלי סות'רתון, המועמדת הבכירה לכייה. שלישית סיימה אנה בודנובה הרוסייה. היא צברה 4,753 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully