וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד אמסלם: "כרגע הגביע חשוב יותר"

אסף שקד

6.3.2008 / 12:11

קפטן בית"ר עשוי לפתוח מול חיפה, ונותן כבוד ליריבה, אבל מודה שקבוצתו חושבת על התואר הבא. טל: "אני לא קורא לעצמי מנהיג"

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (חמישי) אימון נוסף במסגרת ההכנוטת למשחק ביום שבת מול מכבי חיפה. דוד אמסלם ערך גם הבוקר אימון מלא וההערכה היא כי הוא יפתח בהרכב כמגן שמאלי, ואילו שמוליק קוזוקין יפתח בעמדת המגן הימני במקום כריסטיאן אלברז. "כנראה שאני חוזר לשחק", אמר אמסלם, "מקווה שעד המשחק אני ארגיש טוב, נחכה ונראה ביומיים הקרובים". עידן טל שתורגל כמגן שמאלי, עשוי בסופו של דבר לפתוח בעמדה המקורית שלו, אך אם אמסלם לא יהיה כשיר בסופו של דבר, יאלץ טל לשחק בעמדה בה התחיל את הקריירה שלו.

אתמול נערכה שיחה בין יצחק שום לבין עידן טל, שיחה שהייתה חיובית מאוד והסתיימה בחיבוקים. עידן טל סיכם את התקרית עם יצחק שום: "כשבנאדם טועה, הוא צריך לדעת גם להתנצל. לא קרה כלום. זה דברים שקורים במהלך כל השנה ובאירופה זה קורה כמעט בכל אימון ובכל משחק בין שחקן למאמן. אפילו קללות יש מדי פעם, אבל יום למחרת יש חיבוקים כאילו לא קרה כלום. עושים סיפור מכל דבר, לא קרה כלום".

כשנשאל האם הוא מרגיש שהוא הפך למנהיג של הקבוצה בתקופה האחרונה, אמר טל: "תקראו לזה איך שאתם רוצים, אני לא קורא לעצמי מנהיג. אני חושב שהשתלבנו והתאחדנו בזמן הנכון, במאני טיים. עשינו את העבודה כמו שצריך, יש לנו עדיין סיבוב שלם שבו צריך להמשיך ולעבוד באותה הדרך ובאותה הצורה כמו שעשינו עד עכשיו. אני מקווה שלא נמעד, ונמשיך לעשות את הדברים ברצינות כדי להביא נקודות. בשורה התחתונה מאני טיים זה הדבר הכי חשוב, צריכה להיות המשכיות".

על הסיבוב השלישי אמר טל: "אני לא מסכים עם טענה שהסיבוב הזה הוא בשביל הכיף, זה לא סיבוב של בשביל הכיף, עדיין צריך לצבור נקודות ולהתייחס לכל משחק כאילו הוא קובע לאליפות".

על הטענה שהמשחק מול מכבי חיפה כבר לא מושך עניין גדול, אמר טל, "אף פעם זה לא משעמם, אולי בגלל הפרש הנקודות, זה פחות חסר חשיבות למרות שאי אפשר להגיד חסר חשיבות כי יש כאן עניין של יוקרה. אנחנו רוצים להמשיך להתקדם ולצבור נקודות וליהנות מהמשחק, מה שלצערי לא עשינו מול כפ"ס שהייתה לנו מחצית ראשונה טובה, אבל מחצית שנייה פחות טובה. מקווה שמול חיפה נדע לנצל את המצבים ולנצח".

על האפשרות שישחק בעמדת המגן השמאלי, אמר טל, "יש אופציה כזאת, יכול להיות שאצטרך לשחק מגן שמאלי, אם המאמן ירצה אני אעשה כל מה שצריך. אני זוכר עדיין את הסגירות, מבין את המשחק, מקווה שיהיה בסדר".

"כשתגיעו לחיפה תראו שזה לא כל כך משעמם"

"אני לא יודע אם זה שעמום", הגיב אמסלם כשנשאל האם המשחק מול חיפה איבד מהיוקרה שלו, "כשתגיעו לחיפה תראו שזה לא כל כך משעמם, אתם תראו שהמגרש יהיה מלא. המשחקים בינינו תמיד מותחים ומעניינים. אומנם במשחק האחרון לא ניצחנו והיינו חסרי אחראיות כי היינו יכולים לסיים את המשחק בתוצאה גבוהה יותר, מאמין שיהיה משחק טוב ונשתדל לעבור אותו בצורה הטובה ביותר".

במחזור האחרון מול הפועל כפר סבא, ראה הקפטן את המשחק מהיציע, אך היה שותף לתחושת ההחמצה, "התיקו בכפ"ס היה מרגיז מאוד, אסור לנו להיות נאיביים, אנחנו צריכים לנצח גם משחקים כאלה במיוחד במחצית הראשונה בה היו לנו מצבים מצוינים והיינו יכולים להגדיל את התוצאה. אנחנו לא רוצים שיסגרו את הפער ויצמצמו ואנחנו נתחיל לחשוב על נקודות שאיבדנו בדרך, אבל זה מאחורינו ונקווה שנעבור את המשחקים הבאים בצורה טובה יותר".

"לכל קבוצה שרצה לאליפות יש ירידה כשהיא פותחת פער", סיכם אמסלם את ירדת המתח בקבוצה, "אני מקווה שזאת ירידה לצורך עלייה. המשחקים בינינו לבין חיפה תמיד היו משחקים גדולים, מבחינתנו אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. חיפה קבוצה טובה למרות המיקום שלה בטבלה ובמיוחד כשהם משחקים בבית".

לסיום התייחס אמסלם גם למשחק הגביע ביום שלישי בנצרת, "כרגע הגביע חשוב יותר. חיפה זה חשוב, אבל גם הגביע זה חשוב, הרבה זמן לא לקחנו גביע, חשוב לנו לקחת את הגביע למרות שהמשחק חוץ לא קל. אני מקווה מאוד שעוד אניף את הגביע, זה רגע שאני מאוד חולם עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully