וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מרוצים: רק נקע ומתיחה בקרסול לטגה

בדיקות האולטראסאונד שעבר הקשר גילו כי הפציעה לא רצינית, אולם הוא לא ישחק מול סכנין ונגד חיפה. קיויו עדיין בספק לשבת

בבדיקות אולטראסאונד שעבר הבוקר (שלישי) קשר מכבי נתניה, אמייה טגה, התגלה שהשחקן סובב את הקרסול במהלך האימון, והוא סובל מנקע וממתיחה קלה ברצועות. טגה יטופל בימים הקרובים על ידי הצוות הרפואי של המועדון, והצטווה למנוחה מוחלטת של מספר ימים עד להחלמתו.

בנתניה הביעו סיפוק רב לנוכח ממצאי הבדיקה, שכן בצוות הרפואי והמקצועי היה קיים חשש שמדובר בקרע ברצועות, שעלול להשבית את טגה שוב למספר חודשים. טגה צפוי להחמיץ את המפגש עם סכנין בשבת הקרובה, את משחק הגביע מול מכבי חיפה בשמינית הגמר.

החלוץ פרנסיס קיויו, שערך אתמול ריצה קלה, עדיין פצוע בשרירי המפשעה. כזכור, קיויו נפצע במשחק מול אום אל פאחם בגביע, ומאז הוא מושבת, כאשר שיתופו במשחק הקרוב מוטל בספק. הקשר הקולומביאני המאכזב חורחה לופז, צפוי לקבל הזדמנות נוספת בהרכב בשבת, לנוכח מצבת הפצועים של ראובן עטר. גם החלוץ טיירי טזמאטה, שלא הפגין יכולת טובה מול בני יהודה, צפוי לפתוח.

פגישת העבודה בין מכבי נתניה למשטרה הסתיימה, כשהמשטרה דורשת 250 שוטרים למשחק מול מכבי חיפה, ובנתניה מתנגדים. בקבוצה אמרו כי יפנו להתאחדות לכדורגל, שבעבר כבר נטלה חלק בהשתתפות בהוצאות האבטחה במגרשים.

הקבוצה קיימה בצהרים אימון הכנה נוסף לקראת המשחק בשבת מול סכנין. ראובן עטר, שמקיים בדרך כלל שתי אספות שחקנים בימי חמישי ושישי, חרג היום ממנהגו וקיים אספת שחקנים שבמהלכה סיכם את הישגיה של הקבוצה בשני הסיבובים שהסתיימו ובעיקר התייחס לסיבוב השלישי של העונה.

עטר דאג לתלות על לוח המודעות את טבלת סיכום שני הסיבובים הראשונים ותוך שהוא מראה את מיקומה של מכבי נתניה בשני הסיבובים אמר: "עברנו שני סיבובים מוצלחים ובשניהם סיימנו במקום השני עם 20 נקודות ליגה כשחצי מהסיבוב השני שיחקנו ללא שלושה זרים ולקראת סיום הסיבוב גם ללא תמיר כהן שעזב אותנו. לקראת סיום הסיבוב הצטרפו אלינו שלושה שחקנים זרים שעדיין לא התאקלמו ובכל זאת שמרנו על ממוצע טוב של צבירת הנקודות ונשארנו במקום השני. זה אומר שאנחנו קבוצה מגובשת וטובה ואין לי ספק שנהיה קבוצה טובה הרבה
יותר אחרי ששלושת הזרים יתאקלמו בקבוצה".

כעת, אחרי שנתניה איבדה את סיכוייה להיאבק על המקום הראשון, היעד של עטר הוא לסיים גם העונה במקום השני המוביל לאירופה. אחרי האימון יצאה הקבוצה לארוחת גיבוש במסעדה.

עדכון ראשון: 4.3.08, 10:12
עדכון אחרון: 4.3.08, 14:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully