וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-סכנין: קרב המאוכזבות

שתי הקבוצות, שהודחו מהגביע, ייפגשו בבלומפילד. רודי חדד עלול לאבד מקומו בהרכב. בסכנין, אלישע לוי לא מזלזל: "מכבי מסוכנת"

שבוע לא קל עבר על מכבי תל אביב אחרי הפסד לבית"ר/שמשון תל אביב וההדחה ממשחקי גביע המדינה. בבוקר יום שישי סיימו חניכיו של ניר לוין את ההכנות לקראת המשחק בו יארחו את ביום שבת את בני סכנין (בלומפילד, 19:30) במסגרת המחזור ה-22. הצהובים זוכרים היטב את ההפסד 3:2 בסכנין בסיבוב הקודם וירצו לגמול לחניכיו של אלישע לוי על המשחק, אותו החלו בפיגור של 2:0 כבר בדקה השישית.

ארז מסיקה הפצוע בקרסולו לא התאמן היום ולא יהיה בסגל למשחק. גם הקשר יוסי שבחון, שערך אימונים מיוחדים עם המומחה לפיזיות, הצרפתי טיבריוס דראו, לא כשיר עדיין וגם הוא לא בסגל. על פי התרגול באימון המסכם נראה כי רודי חדד יאבד את מקומו בהרכב לטובת עומר פרץ. המגן אורי שטרית יחזור לעמדת המגן השמאלי במקומו של מסיקה הפצוע. הבלם משה מישאלוב החלים מפציעה וצפוי לפתוח בהרכב.

בתדרוך שעשה המאמן לוין לקראת המשחק הוא ביקש משחקניו תשומת לב מיוחדת לחלוצי סכנין, מאור בוזגלו ואיליה יבוריאן. "מי שחשב שבוזגלו נעלם, קיבל את התשובה השבוע בגביע נגד בית"ר", אמר לוין לשחקניו. הג'נרל מנג'ר אבי נמני ערך מספר שיחות אישיות עם שחקניו לקראת המשחק ועודד אותם אחרי השבוע הלא קל שעברה הקבוצה.

ראשי האוהדים הודיעו להנהלת הקבוצה כי הם יעמדו מאחורי השחקנים למרות ההפסד המביש בגביע. "אנחנו נותנים גב להנהלה הנפלאה שהוציאה אותנו השנה לדרך חדשה ולא נהרוס הכל בגלל הפסד כזה או אחר. נתמוך במכבי גם אם חלילה נרד ליגה, כי האנשים החדשים נותנים את הלב ורוצים בהצלחת הקבוצה וכך גם אנחנו", אמרו האוהדים.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, אורי שטרית, ג'ונתן אסוס, ליאור ז'אן, דור מלול, עומר פרץ, אלן מסודי, יאניק קאמאנן.

לוי: "מכבי קבוצה מסוכנת"

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, מקווה ששחקניו יוכלו לעמוד באתגר הפיסי, של שני משחקים תוך 72 שעות, לאחר שבאמצע השבוע שיחקו 120 דקות מול בית"ר ירושלים, במסגרת הגביע, וביום שבת ייצאו למשחק חוץ בבלומפילד מול מכבי תל אביב.

ביום שישי קיים אלישע לוי את האימון המסכם לפני המשחק. לוי עדיין מתלבט בין הרומני בוגדאן אפוסטו והמקומי חאמד גנאים, בקישור ההתקפי. אפוסטו החלים ממתיחה בשריר, התאמן היום כרגיל, ורק לפני המשחק, לאחר מבחן כשירות לרומני, יחליט לוי אם להעלות אותו בהרכב.

בסיום האימון היום הקרין אלישע לוי קטעי וידאו לחניכיו, ובעיקר הזהיר אותם מהחלוץ המהיר, יאניק קמנאן. לוי: "התמקדנו במכבי. למדנו את היריב, הם קבוצה מסוכנת, נצטרך לשים דגש על החלק הקדמי שלהם". על המשחק אומר לוי: "יהיה לנו קשה, נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח, לא יהיה קל, אנחנו רק צריכים להתאושש פיסית, ואני מקווה שהשחקנים יעמדו על הרגליים, לאחר משחק הגביע ביום רביעי".

בסכנין שמחו שהחלוץ, איליה יבוריאן, כבש שער מול בית"ר, לאחר שלושה חודשי בצורת, ומקווים שיבקיע גם בליגה. "השערים של איליה חשובים לנו", מפרגן הקפטן, מאיר כהן.

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully