וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-בני יהודה: עטר מזהיר מפני נועלת הטבלה

מאמן היהלומים יודע שהזהובים יבואו להילחם על חייהם בליגה. בקבוצה זועמים על הפרסומים כי מכבי ת"א ובית"ר מחזרות אחרי איתי שכטר

מכבי נתניה ערכה ביום שישי את האימון המסכם לקראת משחקה, שיינעל את הסיבוב השני מול נועלת הטבלה, בני יהודה (שבת, 19:10 ,קופסא). בנתניה מייחסים חשיבות גדולה למשחק. המאמן ראובן עטר ביקש משחקניו לשים בצד את ההפסד לבית"ר ירושלים ואת העומס הגדול שהיה עליהם גם בעקבות 120 הדקות של המשחק הגביע מול הפועל אום אל פאחם, ולעשות הכול כדי להגיע נחושים ודרוכים למשחק. עטר אף הזהיר את השחקנים ממשחק אגרסיבי של היריבה שתבוא 'להילחם על חייה'. אמש קיים עטר אסיפת שחקנים במהלכה הקרין קטעי וידאו ממשחקה של נתניה נגד בית"ר. המאמן התרכז בחוליית ההגנה וההתקפה. היום, באסיפה הטקטית שקיים, צפו השחקנים במשחקה של בני יהודה. עטר עמד על חסרונם של מספר שחקנים אצל היריבה.

הבלם אבי סטרול, שחלה בשפעת, החלים והוא צפוי לחזור להרכב במקומו של גולן חרמון, שהחליפו בשני המשחקים האחרונים. גם הקשר חורחה קאביירו, שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים, החלים וככל הנראה יפתח בשבת. אמייה טגה, שמתח את שריר הירך האחורי נגד אום אל פאחם, גם יעמוד לרשותו של עטר. לעומת זאת, החלוץ פרנסיס קיויו, שנפצע במשחק מול אום אל פאחם, נבדק על ידי הצוות הרפואי ועבר בדיקת אולטרסאונד. עטר שיחררו והוא לא יהיה בסגל.

החלוץ איתי שכטר, שכבש את הפנדל המנצח בגביע, מחוזר על ידי מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. בנתניה זועמים על הפרסומים ומזכירים שהצהובים כבר חיזרו בעבר, לפני שנתיים, אחרי שכטר, אלא שהוא בחר בנתניה. שכטר חתום עד 2010 בקבוצה. נודע שסוכנים בארץ מנסים למצוא לו קבוצה באירופה, אולם לשחקן אין סעיף יציאה לחו"ל בחוזה. שכטר, שהתבקש להתייחס להצעה ממכבי תל אביב וליציאה אפשרית לאירופה, אמר: "יש לי עוד חצי שנה לשרת בצבא. אני רוצה קודם כל להבקיע כמה שיותר שערים בליגה. טוב לי במכבי נתניה ואני רוצה להמשיך לשחק שם. שמעתי על כל הדיבורים. אבל אני לא מתייחס לכך. אני מאמין שאם תגיע אי פעם הצעה מאירופה דניאל יאמר ישחרר אותי כי הוא אוהב אותי".

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, אבי סטרול (גולן חרמון), לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, חורחה קאביירו, יחיאל צגאי, איתי שכטר, אוקוצ'ה, תיירי טאזמטה.

חיימוביץ': "צריך לתת את הלב והנשמה"

בני יהודה תגיע לנתניה, בהרכב חסר מאוד, וזאת עקב מכת פציעות והרחקות שפקדה השבוע את המועדון. החלוצים, משה ביטון ואלירן אסאו, חולים, המגן סאלם אבו סיאם סובל מקרע חלקי בשריר רגלו והקפטן אסי בלדוט מורחק. ארבעתם לא יהיו כמובן, בסגל של המאמן אלי כהן. על פי האימון המסכם נראה כי עוז ראלי ימלא את מקומו של אבו סיאם בעמדת המגן השמאלי. איציק עזוז ישוב להרכב לאחר מספר משחקים בהם פתח על הספסל. הקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ' יאבד את מקומו בהרכב וייפתח את המשחק על הספסל. אלי אברבנל, החלים ממחלה וצפוי לפתוח בקישור לצידם של שלושת הקשרים האחוריים, אימורו לוקמן, לירוי צעירי ועידן מליחי. החלוץ הצעיר אלירן עטר, שכבש את שער השוויון הדרמטי, בדקה ה-90, מול הפועל קרית שמונה במחזור שעבר, ימשיך לקבל אשראי ויפתח בהרכב.

"אסור לנו לאבד תקווה. אנחנו צריכים לבוא לכל מגרש ולתת את הלב והנשמה", אמר הבלם זאב חיימוביץ' לקראת המשחק. "ברור לנו שנהיה חייבים לצבור נקודות בקצב הרבה יותר גדול ממה שעשינו עד עכשיו. זה נכון שנתניה פייבוריטית, אבל לנו יש את המטרות שלנו. אנחנו במלחמת הישרדות ונעשה הכל בשביל לחזור עם נקודות מהמשחק הזה. מי שלא מאמין ביכולתו שלא יעלה לשחק כדורגל. כולם צריכים להתלכד, כי רק ביחד נוציא את בני יהודה מהבור אליו היא נקלעה"

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, לירוי צעירי, אימורו לוקמן, עידן מליחי, אלי אברבנל, סדריק ברדון, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully