וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: כאן מכבי ת"א לא מזייפת

26.2.2008 / 23:41

הצהובים מתחו את הוד השרון חמש מערכות, ולבסוף התבססו במקום הראשון לקראת הפלייאוף. הפועל כפ"ס ניצחה את מטה אשר 0:3

המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורעף, בין מחזיקת גביע המדינה מכבי תל אביב למכבי הוד השרון נפתח באיחור, אך למרות זאת דבר לא פגם באיכות המשחק. הוד השרון ניצחה את תל אביב בכל שלושת מפגשי הליגה האחרונים (גמר הפלייאוף בעונה שעברה ושני המפגשים במהלך העונה הנוכחית), כאשר לתל אביב היה עד הערב ניצחון אחד על הוד השרון, ניצחון ששווה גביע מדינה.

המערכה הראשונה היתה צמודה ואיכותית, וכמעט איימה שלא להסתיים, אך לבסוף ז'בילוז'ני וחבריו ניצחו 28:30. במערכה השנייה נראה היה כאילו לתל אביב נגמר האוויר, אך הוד השרון סגרה מצוין בהגנה ורצה לניצחון 13:25. תל אביב עם רובינשטיין חזרה בשלישית, ולאחר שכבר הוליכה 10:18, הוד השרון צמצמה והשוותה ל-20:20. אפרתי עוד העלה את הוד השרון ל-20:21, אבל שני כדורים שהלכו החוצה וחסימה לא טובה נוספת, הביאו לניצחון תל אביבי 22:25 והמשחק הלך למערכה הרביעית.

המערכה הבאה הייתה של שון פייגה, הצעיר של מכבי תל אביב. פייגה במספר הנחתות מצוינות העניק לתל אביב נקודות חשובות בדרך ל-23:25 ו-2:2 במשחק כולו. תל אביב פתחה היטב את המערכה המכרעת והוליכה 1:3, אבל הוד השרון חזרה עם דקות טובות של ז'יבולוז'ני, ואחרי טעות של הילמן היא עלתה ל-3:4 בדרך ל-4:7 ו-5:9. אפרתי עוד העלה ל-8:10 כשניקולס אפרון התעורר והתחיל לתת משחק הגנה משובח שעזר לתל אביב לעבור להתקפות ועל הלוח נרשם שיוויון 12:12. הילמן היה הכוכב של הרגע, שהעלה את תל אביב ל-12:14 והילמן גם היה זה שטעה בהעברה לא טובה שקבעה 13:14. את הכדור האחרון במשחק הוציא דדון מהוד השרון לחוץ, כדי לקבוע ניצחון 13:15 במערכה ו-2:3 במשחק למכבי תל אביב. אוהדים רבים של מכבי תל אביב שהגיעו לאולם בהדר יוסף משכונת התקווה יכלו להתנחם בעובדה שלפחות בכדורעף הקבוצה שלהם ניצחה הערב.

הפועל כפר סבא הפתיעה את מטה אשר

עוד לפני שהתחיל המשחק המרכזי של הערב בליגת העל בכדורעף, נרשמה הפתעה כאשר הפועל כפר סבא, שמזמן איבדה סיכוי להתברג בין ארבע הראשונות בליגה, ניצחה את מי שעד הערב עוד חשבה שיש לה סיכוי לסיים אפילו ראשונה, הפועל מטה אשר.

חניכיו של שגיא ברעם באו למשחק מאד מפוקסים במטרה להוכיח שלמרות מצבם בליגה, כדורעף הם יודעים לשחק. מנגד מטה אשר כבר היתה עם הראש במשחק שמצפה לה בשבת מול מכבי ת"א.
עדי גורן מכפר סבא היה הבולט מכולם והוביל את הקבוצה לניצחון 21:25 במערכה הראשונה. מטה אשר מאוד השתדלה בשנייה, אבל כפר סבא ריחפה על גלי המומנטום וניצחה 23:25 ובמערכה השלישית 22:25. "סנסציה", כך סיכם ברעם את מה ששחקניו עשו הערב והסביר: "ככה זה, אלה הן התוצאות לעובדה שאנחנו ממשיכים להתאמן כרגיל, אימוני בוקר וערב, עורכים הכנה בווידאו לפני המשחק ולא נותנים לאווירת סוף העונה להשתלט עלינו".

אבל למרות הניצחון של כפר סבא, היא עדיין לא הבטיחה לעצמה את המקום החמישי בליגה, שכן הערב מכבי ארזים רעננה שצמודה אליה ניצחה את עירוני קריית אתא, שתישאר רביעית גם אם תפסיד בכל המשחקים עד לפלייאוף. רעננה ניצחה 2:3.

בבית התחתון הפועל המעפיל עמק חפר אירחה את א.ס רמת השרון למשחק שהמשמעות היחידה שלו היא היוקרה ובשביל יוקרה צריך לעבוד קשה. המשחק הסתיים אחרי 1:45 שע', כשהמעפיל ניצחה 2:3 (30:32, 25:23, 25:22, 24:26, 7:15). גוסטבו מרקוס הצטיין בשורות המעפיל. במשחק נוסף בבית התחתון עירוני בת ים ניצחה את מ.ס. עילבון 0:3 (18:25, 18:25, 21:25), מיכה כמיהה הצטיין בבת ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully