וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונזאלס הדהים את פדרר בשנחאי

12.11.2007 / 15:48

הטניסאי הצ'יליאני שהפסיד לדודי סלע לפני חודשיים ברמת השרון, גבר על הטניסאי הטוב בעולם 6:3, 6:7, 5:7 במאסטרס בשנחאי

קרוב לודאי שדודי סלע התרווח לו בסיפוק על הכורסא אי שם בטייואן, שם הוא מתחרה השבוע בטורניר צ'לנג'ר, על רקע התמונות של פרננדו גונזאלס הצ'יליאני מנצח את פדרר. כן, אותו גונזאלס שחטף בראש מסלע ברמת השרון לפני חודשיים, הגיע לטורניר המסכם של השנה ועשה את אותו הדבר לטניסאי הטוב בעולם. גונזאלס ניצח 6:3, 6:7, 5:7 ופתאום - הבית האדום שנחשב לכל כך קל על הנייר עבור פדרר, הפך לבית המוות.

המשחק הזה התחיל בצורה הכי שגרתית, כשפדרר ניצח במערכה הראשונה 3:6 ונראה בדרך לעוד ניצחון קליל. גונזאלס הוכיח הרבה אופי במערכה השניה והדהים בשובר השיוויון, בו ניצח 1:7. במערכה השלישית פדרר היה קרוב מאוד לשבור ולעלות ל-1:3, אלא שהצ'יליאני לא איפשר לו ונלחם עד הסוף. הבעיה הייתה שפדרר לא נלחם במשחקון ה-11 ונשבר ל-6:5. גונזאלס שמר על משחקון ההגשה שלו וניצח כמעט על האפס, בדרך ל-5:7 וניצחון במשחק כולו. זו הייתה הפעם הראשונה שבה פדרר הפסיד בשלב המוקדם בטורניר גביע המאסטרס.

פדרר סיכם את ההפסד שלו ואמר: "הדרך שבה כמה מהכדורים שלו נכנסו נראתה לי מגוכחת. לא היה לי יותר מדי מה לעשות כשהפור-הנדים האדירים שלו נכנסו לפינות. הלוואי והיו לי תירוצים, פשוט שיחקתי רע מאוד בשובר השיוויון במערכה השניה ולא הצלחתי להתגבר על זה בשלישית".

גונזאלס עצמו אמר: "אמרתי למאמן שלי בחדר ההלבשה לפני המשחק שאף שחקן לא ניצח אותי 11 פעמים. שני המשחקים האחרונים יקפו את השיא של הטניס שלי".

עד היום, פדרר ניצח את גונזאלס בעשרת המפגשים בינהם, שהתקיימו בשלוש השנים האחרונות, האחרון אגב היה בגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה השנה. גונזאלס, עכשיו זה ברור, התאושש לגמרי מהמפלה במפגש גביע הדייויס בישראל.

אנדי רודיק פתח את הופעתו בשנחאי בניצחון. רודיק (5 בעולם) גבר על הרוסי ניקולאי דוידנקו (4 בעולם) 3:6, 6:4, 2:6 בתום קרב שארך קצת יותר משעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully