וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרא"פ מחכה לאנגליה

14.10.2007 / 22:51

דרום אפריקה ניצחה את ארגנטינה 13:37, ותפגוש בשבת בגמר גביע העולם בראגבי את אנגליה, אותה הביסה בשלב המוקדם 0:36

תרגום ועריכה: יאיר דניאל

הפעם זה לא ייגמר בתבוסה

זה היה הערב הגדול של דרום אפריקה, וגם הערב הגדול של בריאן הבאנה. הדרום אפריקאי המצוין כבש שני טרייז, השווה את שיא הטרייז של ג'ונה לומו בגביע העולם (8 באליפות אחת) וסייע לנבחרתו לנצח את ארגנטינה 13:37 (6:24) ולהעפיל לגמר גביע העולם בראגבי. בשבת יפגשו הספרינגבוקס למשחק על כל הקופה את הרד רוז של אנגליה, שמחכים להם עם פנקס פתוח, זכר לתבוסה 36:0 משלב הבתים. משעמם בוודאי לא יהיה בסטאד דה פראנס בשבת הקרובה (21:00, שידור ב-5+ לייב וב-TV-5).

הארגנטינאים הסימפטיים עשו את שלהם באליפות, שבה איש לא ציפה מהם להגיע לשלב הזה. הם נתנו קרב ועלו בהתלהבות, אבל טעויות שלא מתאימות למעמד היקנו לספרינגבוקס את הניצחון. זה החל בחטיפה של פואורי דו פריז בדקה ה-7, שיחד עם המרה של פרסי מונטגומרי קבע 0:7. פליפה קונטפומי קבע בבעיטת עונשין 3:7, אבל בדקה ה-17 החזיר מונטגומרי את היתרון לפער של טריי והמרה - 3:10.

קונטפומי עוד צימק ל-10:6 וכאן נתנה דרום אפריקה גז. הבאנה הסילון כבש טריי ראשון מתוך שניים במשחק ושביעי באליפות ועם ההמרה קבע 6:17, ובדקה ה-40 קבע דני רוסו (מצטיין המשחק) את תוצאת המחצית עם טריי והמרה של מונטגומרי - 6:24, כשהספרינגבוקס מנצלים שוב ושוב שגיאות ארגנטינאיות בהחלפת הכדור.

האחים לבית קונטפומי נתנו תקווה לארגנטינה וצימקו ל-13:24 עם טריי של מנואל והמרה של פליפה, אבל המשחק נגמר מבחינתם בחטיפה ענקית של הבאנה, שנכנס מעבר לקו, קבע 13:34 ארבע דקות לסיום ורץ לחגוג עם החברים. הסיום היה מכוער והשופט שלף שלושה כרטיסים צהובים, מה שלא הפריע לדרום אפריקאים לחגוג.

ובשבת - אנגליה, אותה נבחרת שמגנה על התואר ושהובסה בשלב המוקדם 36:0 על ידי הספרינגבוקס. בכל מקרה תיעשה כאן היסטוריה, כשהמנצחת בטורניר תצטרף לאוסטרליה כשתי הנבחרות היחידות שזכו פעמיים בגביע. יהיה חם, לא להחמיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully