וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הכדורעף יוצאת לדרך

7.10.2007 / 17:32

ליגת העל לגברים תיפתח ביום שלישי והליגה לנשים יום לאחר מכן. מכבי הוד השרון דוהרת לדאבל נוסף, יש מספיק קבוצות שינסו להרוס

עונת הכדורעף יוצאת לדרך ביום שלישי הקרוב, עם פתיחתה של ליגת העל לגברים. כמו בעונה שעברה, גם השנה ישתתפו 10 קבוצות, כאשר מ.ס עילבון, שירדה לליגה הלאומית, הוקפצה בחזרה לליגת העל ברבע האחרון, בעקבות התפרקותה של הפועל חצור המיתולוגית.

האלופה מכבי הוד השרון תמשיך ככל הנראה להוביל את הליגה, אלא שבאיגוד הכדורעף מתעקשים וטוענים שהליגה תהיה הפעם הרבה יותר תחרותית, בעיקר בזכות התקציב שגדל ברוב הקבוצות ואיפשר לרובן (חוץ מא.ס רמת השרון) לרשום שני שחקנים זרים.

מכבי הוד השרון התחזקה העונה באלי אפשרתי, שהגיע אליה מעירוני קרית אתא. מכבי תל אביב החזירה לשורותיה את הארגנטינאי-יהודי הרנן, שיצטרף לשני שחקנים זרים נוספים, מה שמעמיד סגל חזק מאוד אצל הצהובים. עירוני קרית אתא והפועל מטה אשר שמרו פחות או יותר על הסגל הקיים ומארזים רעננה אפשר לצפות לאחר הזרים האיכותיים שהגיעו לכאן.

מחזור הפתיחה יתקיים כאמור ביום שלישי הקרוב, כאשר המשחק המרכזי יפגיש בין מכבי תל אביב לעירוני בת ים. הפועל מטה אשר תארח את הפועל כפר סבא והאלופה מכבי הוד השרון תארח את מ.ס עילבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully