וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלביץ' חתם לשלוש שנים בכפר סבא

27.5.2007 / 14:30

הקשר הכניס בחוזהו סעיף המתיר לו יציאה לחו"ל. בקבוצה מופתעים: סוכנות הימורים פתחה פתחו "ליינים" על מעברו של אוחנה לבית"ר

הנהלת הפועל כפר סבא מתכוננת לעונה הבאה. הקשר גישרמו ישראלביץ' חתם היום (ראשון) על חוזה לשלוש שנים בקבוצה, עם סעיף המתיר לו יציאה לחו"ל. בימים הקרובים תפגש ההנההלה עם סוכן השחקנים גלעד קצב על מנת לדון בהמשך ההתקשרות עם שחקני הקבוצה לירון זרקו ושלו מנשה.

מעבר לחוזים וההכנות, הדבר הכי פיקנטי בהפועל כפר סבא הוא המאמן אלי אוחנה. דבר כזה עדיין לא קרה לנו בכדורגל הישראלי: מעברו המדובר של מאמן הפועל כפר סבא לבית"ר ירושלים, נכנס גם לתודעת סוכנויות ההימורים. מתברר, כי גם המהמרים הישראלים מוכנים להשקיע ממיטב כספם על מנת להמר מהו מעמדו של אוחנה בקבוצה של אלי טביב. אחד השחקנים ששמע על הידיעה אמר בציניות: "אפילו אני לא יודע אם אלי יאמן אותנו או לא. והאמת? שאם הייתי יודע בוודאות הייתי שם על זה הרבה כסף".

בהפועל כפר סבא הופתעו לגלות אמש (שבת) כי באתר ההימורים "ויקטור צ'נדלר", תחת הכותרת "ספיישל גאידמק", מציע האתר יחס של פי 1.6 מכספכם אם אוחנה "יאמן את בית"ר ירושלים במחזור הראשון בעונה הבאה", או פי 2.1 מכספכם "אם אוחנה לא יאמן את בית"ר ירושלים במחזור הראשון בעונה הבאה".

היחס, אגב, שונה במהלך השבוע, אז עמד על פי 1.5 במקרה שאוחנה יגיע לבית"ר, או פי 2.5 אם אוחנה לא יגיע לבית"ר. כלומר, מתחילת השבוע חל שינוי במעמד של אתר ההימורים. מבחינה סטטיסטית ובמילים פשוטות, ביחס לשבוע שעבר, מציע האתר יותר כסף אם אוחנה יגיע לבית"ר, ופחות כסף אם אוחנה לא יגיע לבירה.

בקבוצה עדיין מעריכים את סיכוייו של אוחנה לעבור לבית"ר כקלושים, אך נראה שלא יעמדו בדרכו אם יקבל הצעה מפתה מגאידמק.

עדכון ראשון: 23:04, 26/05/07
עדכון אחרון: 14:30, 27/05/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully