וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חליבה: "הייתי סוג של קורבן בהפועל ת"א"

לי בוץ

31.1.2007 / 22:07

תומר חליבה עוזב את הפועל ת"א בתחושה חמוצה לטובת השקט שהציעה לו אשדוד. עכשיו הוא פותח את הפה ומסביר מה הפריע לו להצליח. מגן תוקף

מגן הפועל ת"א, תומר חליבה, חתם היום (רביעי) במ.ס. אשדוד עד לסיום העונה הנוכחית, אחרי מספר חודשים בודדים בוולפסון. חליבה, שנחשב למגן ימני מצטיין בהפועל ב"ש ובבית"ר ירושלים, לא הצליח להביא את היכולת שלו לידי ביטוי במדים האדומים. בראיון לוואלה! ספורט הוא מדבר על הבעיות עם הקהל, על ההדחה מההרכב, על הדרך החדשה באשדוד ומבטיח לחזור לבלומפילד חזק וטוב יותר מאי פעם.

"האופן בו סיימתי את דרכי בהפועל ת"א איכזב אותי", סיפר חליבה, "אבל באופן כללי נהנתי מהחברים שזכיתי להכיר בהפועל ומאחד הקהלים הטובים ששיחקתי עבורם. באמת חבל לי שהסוף קצת הרס את ההרגשה הזאת".

אחרי כשליש עונה, חליבה כבר מצא את עצמו מחוץ להרכב הפותח. "לא היה לי קל לשבת על הספסל כל כך הרבה זמן", הוא סיפר, "זה קשה, במיוחד בגלל שהביאו אותי עם ציפיות והייתי צריך להוכיח את עצמי. ההדחה מההרכב הובילה לכל מיני ביקורות, מוצדקות או לא זה כבר לא משנה. הגיעו גם ביקורות לא נעימות מהקהל ומהתקשורת".

חליבה הוסיף וסיפר שהוא חש כאילו רק הוא עומד תחת זכוכית מגדלת: ""נדמה היה שכולם מסתכלים רק עליי ואם תומר עושה טעות, זהו, נגמר הסיפור. גם במשחקים שלא הייתי הכי גרוע בקבוצה, רק אני הייתי סופג את הביקורת. הקהל היה בא בטענות רק אליי, ואני באמת לא חושב שהייתי הכי חלש או היחיד שהיה חלש בכל המשחקים. הביקורת היתה מוגזמת, אבל זה בגלל שהיה קל לבקר אותי".

"הרגשתי כאילו חרב עליי עולמי"

חליבה ניסה להסביר את הסיבה לאופן בו השתלשלו העניינים: "ברגע שקיבלתי את הכרטיס האדום בגביע אופ"א התחיל סוג של כדור שלג, וברגע שזה נתפס עליך אתה לא יכול לעשות כלום. הייתי סוג של קורבן וידעתי שברגע שלקבוצה לא ילך אני אהיה היחיד שיקבל בראש. גם כשלא הגיע לי ובמשחקים שהלך לי בסדר, כבר בטעות הכי קטנה הרגשתי את הלחץ הזה כאילו באותו רגע חרב עליי עולמי".

אם חליבה ניסה להבין את ההחלטות המקצועיות, הרי שעל הקהל האדום יש לו ביקורת: "התחלתי להציג יכולת לא טובה והבטחון שלי נפגע. הרגשתי שאם אוכיח את עצמי, אקבל את הגיבוי. בסופו של דבר אני יודע שאם הייתי טוב שום דבר לא היה קורה, הייתי סותם לכולם את הפיות ולא נותן לאוהדים את הלגיטימציה להתנהג אליי כך.

"אני לא חושב שלא קיבלתי הזדמנות בהפועל, אני מרגיש שהם היו הוגנים איתי בסך הכל. יכול להיות שהיו ויש דברים שאני לא יודע עליהם, אבל מבפנים קיבלתי הרגשה טובה. אין לי טענות להפועל מהבחינה המקצועית. דני (בונדר) תפס את המקום שלי בהרכב כי הוא הוכיח את עצמו, וכי המאמן חשב שמגיע לו לשחק".

"לא נהניתי אז חשבתי שעדיף לעזוב"

על המעבר לקבוצה מעיר הנמל, אמר המגן: "ברגע שבהפועל אמרו לי שהם מוכנים לשחרר אותי, אמרתי 'סבבה, אני לא אלחם להישאר'. כבר לא היה לי כיף ולא נהניתי, אז חשבתי שיהיה עדיף אם אעזוב. אני מקווה שבאשדוד אצר לדרך חדשה, אחזור להיות מי שהייתי ולהציג את היכולת שאני יודע שאני מסוגל".

"הפועל ת"א לא קנתה חתול בשק", ממשיך המגן להתגונן, "הם שילמו להפועל ב"ש סכום רציני כדי להביא אותי, ועשו זאת בזכות היכולת שהצגתי. לא הצלחתי להביא את היכולת המקצועית שלי לידי ביטוי בהפועל, זה לא מה שאני מצפה מעצמי. כולם שואלים 'למה תומר לא הצליח דווקא בהפועל?'. עוברים לי בראש הרבה גורמים לחוסר ההצלחה שלי בקבוצה, אבל אהיה יותר חכם לדבר על זה לאחר שאחזור לעצמי באשדוד ואתן עונה מוצלחת. אני לא יכול להגיד עכשיו מה לא עבד שם, אני רק מאוכזב מהעובדה שלא מיציתי את עצמי".

חליבה עוד לא אמר נואש. "להיות שחקן מוביל בהפועל ת"א ולהגיע איתה להישגים, זה דבר שאף שחקן כדורגל לא יכול לבקש יותר ממנו", הוא סיפר, "אני לא מוותר על החלום שלי – להיות שחקן דומיננטי בהפועל ת"א או במועדון מוביל אחר בליגת העל. אני חושב שאני מתאים לרמה הזאת ובסופו של דבר אוכיח את זה.

"יש לי חוזה גם לעונה הבאה ואני אמור לחזור. אני לא בא להוכיח כלום לאף אחד, אני רוצה לחזור להפועל ולהוכיח לעצמי שאני יכול להיות אותו תומר שהגיע לאן שהגיע בזכות עבודה קשה. אני מבטיח שאחזור להפועל עם ראש מורם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully