וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמאר סליי שוחרר מהפועל ירושלים

שגיא ניר

20.12.2006 / 10:34

הפורוורד המאכזב עוזב את מלחה אחרי שנה וחצי: "ניסיתי כמיטב יכולתי אבל דברים לא הסתדרו. אני מודה על הסבלנות"

תמאר סליי, הפורוורד של הפועל ירושלים, לא ימשיך לאחר הפגרה בקבוצה. בהודעה רשמית שהוציאה הקבוצה נמסר: "השחקן והמועדון הגיעו להסכמה הדדית על סיום דרכו של תמאר".

סליי הגיע לירושלים מספר ימים לפני פתיחת העונה שעברה, ואחרי תקופה ארוכה של יכולת חלשה השתפר בסיבוב השלישי, מה ששיכנע את ראשי הקבוצה להחתימו השנה כזר חמישי. מפתיחת העונה הוא סבל ממספר רב של פציעות, ויחד עם ההידרדרות ביכולתו והצורך בחיזוק הקו הקדמי, הגיעו ראשי ירושלים כבר לפני מספר שבועות להחלטה שיש להחליפו.

בחמישה משחקי ליגה בהם שותף קלע סליי 5 נקודות ב-14.2 דקות. בשבעה משחקי יול"ב קאפ העמיד מספרים דומים, 5.2 נקודות ב-14 דקות. אמש לא שותף השחקן במשחק הניצחון על אקדמיק סופיה (62:85) במסגרת גביע יול"ב. כעת ינסו בירושלים להחתים שחקן בעמדות 4 ו-5 שיעזור לקבוצה מתחת לסל, למרות הגירעון התקציבי.

לפני שהמריא סליי הבוקר (רביעי) יחד עם שאר השחקנים האמריקאיים לארה"ב לחופשת חג המולד, הוא אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "ברצוני להודות לאנשי המועדון ולקהל הנפלא על התקופה שעברתי כאן. דברים אמנם לא הסתדרו כמו שקיווינו אבל זה חלק מהחיים. ניסיתי כמיטב יכולתי ואני רוצה להודות לכולם על הסבלנות ועל התמיכה לזה זכיתי כאן מכולם. אני מאחל לקבוצה ולקהל את כל ההצלחה ואני אמשיך לאהוד אתכם גם מרחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully