וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: ספר טיפים מושלם לעיצוב הבית

27.3.2014 / 13:47

ספר טיפים שיעשה לכם סדר בבית נוחת במדפים, כלי שיפרגן לעציצים גם כשאין גשם, קולבים לשוחרי השפמים ואפילו קופסאות אחסון לעוגיות שנראות כמו ביצי הדרקונים ממשחקי הכס. המלצות השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריכת ספר הטיפים של ארין גייטס שיעשה לכם סדר בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

עבור אלו מכם שחיים ונושמים עיצוב, השם ארין גייטס בוודאי לא זר. כוכבת הבלוג "אלמנטים של סטייל", הוציאה ספר בשם זהה שכולל עצות לעיצוב הבית, טיפים ותמונות מעוררות השראה. ג'ייטס, בעלת ניסיון רב בעיצוב בית, מספקת דרכים לעיצוב פנים כך שמשכנכם ישקף את סגנון החיים האישי ואת האישיות שלכם. ממש כמו חברה טובה, ג'ייטס חושפת בספרה על המלחמות שלה בשיפוץ המטבח, הוויכוחים עם בעלה על שולחן הסלון, את הסודות לפתיחת בלוג מוצלח ואף את מאבקה במחלת האנורקסיה. הספר משמש כמעין מדריך חינני וניתן למצוא בו פתרונות שונים מבחירת המטבח, אילו כריות כדאי להניח על המיטה ואיך לקשט את הבית, מחיר: 25 דולר, להשיג באמזון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולפים משופמים עשויים ברזל חזק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרנד השפם מסרב להיעלם. אחרי ששיער הפנים הגברי עיטר חולצות טישרט, עגילים, שרשראות, טבעות, מניקור בציפורניים, כיסויים לאייפון, כריות ואפילו קאפקייקס, עכשיו השפם מגיע גם כקולב מסוגנן. אם אתם רוצים להוסיף טאץ' טרנדי לארון הבגדים שלכם, הקולבים האלו, העשויים מברזל חזק ועמיד, יתאימו לכם כמו שפם לפנים. מחיר: 14 דולר, להשיג באמזון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם כשאין גשם אפשר להשקות את העציצים עם מתקן שמדמה טיפות גשומות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז נכון שבישראל כמעט ולא יורד גשם, אבל זה לא אומר שלא תוכלו ליצור גשם משלכם. בעזרת ענן השקיה, המתחבר בקלות לכל בקבוק מים, תוכלו להשקות בגשם את העציצים בבית. המים שיוצאים דרך החריצים שבענן יוצרים מראה של גשם היורד מן הענן וגם מאפשרים לשלוט בכמות המים שזולגת אל העציצים. השקייה זאת מדמה זרימה טבעית של מי גשמים וכך, משקה את הצמח באופן ישיר מבלי להזיק ולפגוע בו. כמו כן, היא מרעננת את הצמח, מנקה את העלים ועוזרת לו לצמוח. מחיר: 30 שקלים,
להשיג בגאדג'ט שופ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קופסאות עוגיות בצורות של ביצים ממשחרי הכס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם גם אתם סופרים את הימים עד לתאריך השישה באפריל, כשסדרת המופת "משחקי הכס" תחזור לעונה הרביעית, הנה פריט שבטוח תאהבו- ביצת דרקון ביתית. מהביצה המשמשת כצנצנת, לא יבקע דרקון שיצטרף לצבא של חאליסי, אבל היא פרקטית לאחסון עוגיות. את הקופסה הביצתית לא מטמינים עמוק בארון כמו קופסות עוגיות אחרות, היא תתאים כדקורציה במטבח או אפילו בפינת האוכל ותעורר חיוך בכל מי שיחלוף על פניה.
מחיר: 50 דולר להשיג ב- ebay.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully