וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי הלוהטת עם ניצחון שמיני ברציפות

המוליכה גברה 0:2 על טולוז והפער בפסגה צמח לשבע נקודות. גורקוף סחף את ליון ל-1:5 על מונפלייה, בורדו מעדה

אנדרה פייר ג'יניאק שחקן מארסיי חוגג. AP
כבש גם נגד האקסית. אנדרה פייר ג'יניאק/AP

מארסיי לא עוצרת לרגע. הקבוצה של מרסלו ביילסה ניצחה 0:2 בבית את טולוז, סופרת כבר שמונה ניצחונות רצופים והיא עם יתרון של שבע נקודות בפסגה, אחרי שבורדו סיימה ב-1:1 ביתי מול קון ופספסה הזדמנות לשוב למקום השני. ליון התקדמה למקום הרביעי עם 1:5 מרשים בבית על מונפלייה.

מארסיי - טולוז 0:2

ה"ביילסה-מאניה" הביאה לסטאד ולודרום 61,846 צופים שקבעו שיא קהל חדש באצטדיון הביתי וראו את מארסיי רושמת ניצחון ליגה שמיני ברציפות, גם ביום בינוני למדי. הבלם ניקולא אנקולו נגח את הראשון בדקה ה-20, ובחלוף רבע שעה היה זה אנדרה פייר ג'יניאק הלוהט שחגג את שערו העשירי העונה מול קבוצתו הקודמת, בסיומו של מהלך קבוצתי מבריק. מרסלו ביילסה, שחטף את מנת הג'ננה היומית שלו כשהתיישב בטעות על כוס קפה רותח, שוב עם יתרון של שבע נקודות על פני פריס סן ז'רמן. טולוז נוצחה אחרי ארבעה מחזורים ללא הפסד.

ניקולא אנקולו שחקן מארסיי (משמאל) כובש בנגיחה. AP
נגח את הראשון. ניקולא אנקולו/AP

בורדו - קון 1:1

הקבוצה של ווילי סניול שמטה יתרון ביתי מול היריבה מהתחתית ופספסה הזדמנות לחזור למקום השני ולצמק את הפער ממארסיי לחמש נקודות. קון, שלא ניצחה בששת המחזורים האחרונים, נקלעה לפיגור בדקה ה-20 לאחר ששייק דיאבטה כבש עבור בורדו מהנקודה הלבנה. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-77, אז המחליף הרווה באזיל זיהה עמידה לקויה של השוער סדריק קראסו ובמקום להעביר כדור רוחב בעט במדויק מזווית אלכסונית בצד שמאל אל הרשת. בורדו עם 18 נקודות במקום השלישי, קון במקום ה-18 עם תשע נקודות.

ליון - מונפלייה 1:5

המארחת דילגה למקום הרביעי עם 17 נקודות, אחת פחות מהאלופה פריס סן ז'רמן, בזכות ניצחון ביתי רביעי ברציפות בהנהגתו של יוהאן גורקוף. הקשר בן ה-28, שחווה לא מעט פציעות ואכזבות בשנותיו בליון, פתח בהרכב ובדקה ה-36 כבש את שערו הראשון מאז ה-10 בינואר, כשירה מ-12 מטרים אל הרשת של ז'ופרה ז'ורדרן. מונפלייה, שמחצה את ליון 1:5 בעונה שעברה ונאלצה להחליף ביתיות בגלל המצב הרע של מגרשה, לא הספיקה להתאושש ובחלוף שתי דקות ספגה שוב, כשאלכסנדר לקאזט שלח את נביל פקיר והכישרון הצעיר הקפיץ באלגנטיות מעל השוער את הרביעי שלו העונה. גורקוף הכה שנית בדקה ה-47, כשהמשיך בבעיטה חדה בימין את כדור הרוחב של מגן הנבחרת כריסטוף ז'אלה. סיאקה טיאנה צימק בדקה ה-54, אבל לקאזט ענה עם השמיני שלו העונה בדקה ה-82 ובתוספת הזמן בישל לסטיד מלבראנק המחליף את החמישי במשחק. ליון עם 12 שערים בשלושת משחקי הבית האחרונים.

יוהאן גורקוף שחקן ליון. AP
תחילתו של הקאמבק? יוהאן גורקוף/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully