וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחונות לאתלטיקו וסביליה, הפסד לתומר חמד

האלופה גברה 0:2 על אספניול, 67 דקות לחמד ב-2:0 של אלמריה מול ויאריאל. סביליה עלתה למקום השני, הפסד בכורה לוולנסיה

שחקני אתלטיקו מדריד, ארדה טוראן, טיאגו. רויטרס
ארדה טוראן וטיאגו חוגגים שלוש נקודות קלות/רויטרס

המחזור השמיני בליגה הספרדית התחיל ביום שישי ונמשך בשבת עם הניצחונות של ריאל מדריד וברצלונה. היום (ראשון) בצהריים גם אתלטיקו מדריד נכנסה למעגל המשחקים וגם היא צברה שלוש נקודות עם 0:2 ביתי קליל על אספניול בקלדרון. ההפתעה הגדולה נפלה בריאזור, שם הנחילה לה קורוניה האחרונה הפסד בכורה לוולנסיה כשהביסה אותה 0:3. סביליה ניצלה זאת ועלתה למקום השני עם 0:2 בחוץ על אלצ'ה. במשחק שנעל את היום הזה ניצחה ויאריאל 0:2 את אלמריה, 67 דקות לתומר חמד.

אתלטיקו מדריד - אספניול 0:2

האלופה התאוששה במהירות מההפסד לוולנסיה במחזור הקודם ודאגה לכך שריאל וברצלונה אתלטי שלטה מהפתיחה, אבל התקשתה להגיע להגיע למצבים טובים עד שבדקה ה-43 גבי הגביה לרחבה וטיאגו נגח כדור קשתי שהכניע את קיקו קאסייה. היתרון הוכפל בדקה ה-71. חוסה מריה חימנס נגח אחרי כדור קרן והמחליף מריו דחק מקו השער פנימה. השער נזקף לזכותו של הקשר וזה 0:2 לאתלטיקו. ניצחון חשוב לדייגו סימאונה ושחקניו, שלושה ימים לפני משחק הבית נגד מאלמו בליגת האלופות.

דפורטיבו לה קורוניה - ולנסיה 0:3

אחרי פתיחת עונה פנטסטית שכללה חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ואחרי ה-1:3 המרשים על אתלטיקו מדריד האלופה, ולנסיה נחלה הפסד בכורה דווקא מול סוגרת הטבלה. העולה החדשה הגיעה למשחק הזה במומנטום רע מאוד ואחרי ארבעה הפסדים רצופים, אבל תשע דקות לפני המחצית היא נהנתה משער עצמי אומלל של חוסה גאיה (36), המגן השמאלי שכבש שער עצמי קריטי גם במדי ספרד הצעירה מול סרביה באמצע השבוע שעבר. בדקה ה-43 כבש לוקאס פרס את השני כשבעט מזווית קשה פנימה וקבע 0:2 מפתיע מאוד. טוצ'ה המחליף השלים את ההצגה כשנותר לבדו מול ג'ואל ומקרוב בעט פנימה בדקה ה-79. לה קורוניה קפצה חמש מקומות ועלתה למקום ה-15 בעקבות הניצחון הזה. ולנסיה נותרה שלישית במרחק 5 נקודות מברצלונה המוליכה ואיבדה את המקום השני לריאל מדריד.

שחקן סביליה קרלוס באקה חוגג. AP
סביליה עקפה את ריאל, ולנסיה ואתלטיקו. קרלוס באקה/AP

אלצ'ה - סביליה 2:0

האנדלוסים ניצלו את התבוסה של ולנסיה וקפצו למקום השני בעזרת ניצחון חוץ על היריבה מהתחתית. קרלוס באקה הקולומביאני כבש מקרוב בדקה ה-59 את השישי שלו העונה, אחרי שמאנו הררה והגנתו התקשו להתמודד עם כדור חופשי. קווין גמיירו, שנכנס מיד לאחר השער במקום ג'רארד דאולופאו, המשיך בנגיחה לרשת הגבהה טובה של דניס סוארס וחתם את התוצאה בדקה ה-73.

ויאריאל - אלמריה 0:2

במחזור הקודם כבש תומר חמד שער בכורה והציל את קבוצתו מהפסד. גם הפעם חמד פתח בהתקפת אלמריה, אבל גיבור המשחק הזה היה דווקא אוצ'ה, החלוץ הניגרי של המארחים שכבש צמד וסידר לצוללת הצהובה ניצחון. אוצ'ה ניצל הרחקה לא טובה של הגנת אלמריה ונגח מקרוב בדקה ה-23. בדקה ה-59 כבש החלוץ הוותיק את שערו המאה בליגה הספרדית וקבע את תוצאת הסיום.

ביום שני:

ריאל סוסיאדד - חטאפה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully