וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "שמח על המחויבות, אנחנו במומנטום טוב"

1.10.2014 / 13:34

מאמן באר שבע ערך אימון בחוף בתל אביב אחרי הניצחון על האלופה: "יש כמה דברים שעוד צריך לשפר". שביעון רצון מאוגו

one

"היה משחק טוב, אווירה טובה, אבל יש כמה דברים שעוד צריך לשפר", כך אמר מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי לשחקניו באימון שהתקיים הבוקר (רביעי) בחוף מנדרין בתל אביב. "אני שמח על המחויבות והרצון שלכם. הניצחון על מכבי תל אביב נותן לנו מומנטום טוב". לוי החליט לערוך אימון כושר רחוק מבאר שבע, כדי לתרום גם לגיבוש של השחקנים שלו. האימון התבסס בעיקר על ריצה, תרגילי כוח וחיזוקים. מהאימון נעדרו שחקני הנבחרות מאור בוזגלו ואליניב ברדה, הקשר הרומני אובידו הובאן שיפגוש עם נבחרת רומניה את הונגריה בשבת הבאה, ואוסטין אג'ידה, שישחק באותו יום עם נבחרת ניגריה מול סודן.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אימון בלי שחקני הנבחרות. אלישע לוי/ברני ארדוב

אתמול צפתה באימון הבעלים אלונה ברקת. היא לא שוחחה עם השחקנים, אבל במועדון סיפרו כי היא נראתה מחויכת: "הרבה זמן לא ראינו את אלונה ככה. כנראה שגרמנו לה להרבה נחת עם הניצחון הזה. יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות". בקבוצה מרוצים מאוד מההתאקלמות המהירה יחסית של הקשר הניגרי ג'ון אוגו, שהגיע בין היתר בזכות המלצה של אג'ידה.

רועי גורדנה ממשיך להרשים את הצוות המקצועי ויפתח שוב בהרכב במשחק החוץ מול הפועל רעננה שמחכה לקבוצה אחרי הפגרה. גל אראל יישאר על הספסל. בעקבות המומנטום בו נמצאת הקבוצה, במועדון מקווים לחצות בימים הקרובים את רף 5,000 המנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully