וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: אתלטיקו - יובנטוס 0:1, לודוגורץ - ריאל 2:1

טוראן (75) היה הראשון העונה להכניע את אלופת איטליה וסידר לקולצ'ונרוס ניצחון. הבלאנקוס גירדו ניצחון בזכות בנזמה (77), באזל של פאולו סוזה הפתיעה עם 0:1 על ליברפול וארסנל נהנתה משלושער של וולבק ב-1:4 על גלאטסראיי. דורטמונד חגגה, ניצחון היסטורי למאלמו

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד בועט פנדל. רויטרס
החמיץ מהנקודה הלבנה, אבל תיקן עם פנדל שני. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ערב רווי דרמות, שערים והפתעות סיפק לנו החלק השני של המחזור השני בליגת האלופות. במוקד עמד ניצחונה של אתלטיקו מדריד 0:1 על יובנטוס, שספגה שער ראשון העונה והפסד בכורה. גם בצד השני של מדריד, אצל ריאל, הייתה חגיגה אחרי 1:2 קשה בבולגריה על לודוגורץ. על ההפתעה של הערב (רביעי) חתום פאולו סוזה, שקבוצתו באזל ניצחה 0:1 את ליברפול המגמגמת. ארסנל טיילה ל-1:4 על גלאטסראיי עם שלושער של דני וולבק, דורטמונד נותרה מושלמת אחרי 0:3 קל בחוץ על אנדרלכט ומאלמו השיגה ניצחון היסטורי במפעל, 0:2 על אולימפיאקוס.

צפו במהלך המדויק של דורטמונד

בית א'

אוהדי גלאטסראיי זורקים זיקוקי דינור. רויטרס
אבוקות, חזיזים וקנס צפוי. אוהדי גלאטסראיי/רויטרס

אתלטיקו מדריד - יובנטוס 0:1

615 דקות החזיק מעמד ג'יג'י בופון מבלי להוציא כדור אחד מהרשת העונה. אחרי שישה משחקים (חמישה בליגה ואחד בליגת האלופות) ועוד 75 דקות בוויסנטה קלדרון, המחסום של יובנטוס נפרץ. אולי בגלל התלבושת הירוקה החדשה. אתלטיקו מדריד הייתה חתומה על ההישג ואיזנה את בית א', כשחואנפראן בישל לארדה טוראן את שער הניצחון שהגיע לקולצ'ונרוס במפגש הרשמי הראשון אי פעם בין הקבוצות. יובנטוס, אגב, אפילו לא בעטה פעם אחת למסגרת, לראשונה מאז מרץ 2006. דייגו סימאונה חזר אל הספסל בסטייל, אתלטיקו עם שלוש נקודות אחרי ההפסד ביוון.

דקה 61: כדור רוחב של טוראן ניתז לעבר היד של קאסרס וכמעט חדר פנימה, אבל בופון הרחיק והשופט לא נענה לדרישת אתלטיקו לשרוק לפנדל.

דקה 75: גול! יובנטוס ספגה שער ראשון העונה. חואנפראן הרים כדור מצד ימין וטוראן הקדים את ליכשטיינר והמשיך פנימה. 0:1 לאתלטיקו מדריד.

ארדה טוראן שחקן אתלטיקו מדריד. AP
הראשון שהכניע העונה את ג'יג'י בופון. ארדה טוראן/AP

מאלמו - אולימפיאקוס 0:2

ערב היסטורי בשבדיה. אולימפיאקוס הגיעה אחרי הניצחון הגדול על אתלטיקו מדריד במחזור הפתיחה, אבל הורדה לקרקע בליגה על ידי אטרומיטוס וסבלה גם בהר הגעש במאלמו. האוהדים המקומיים זכו לראות את הקפטן מרקוס רוזנברג כובש את השער ההיסטורי של הקבוצה בליגת האלופות בדקה ה-42, ומבטיח את הניצחון עם השני שלו שמונה דקות לסיום. 14 שנים אחרי השער האחרון על אדמת שבדיה בליגת האלופות, סיבה למסיבה במדינה הסקנדינבית.

דקה 42: גול! רגע אחרי ששער וירטואוזי של מיטרוגלו נפסל בצד אחד, המארחת הכתה עם רוזנברג. הקפטן ניצל אי הבנה בין בוטיה לשוער רוברטו והעלה את מאלמו ל-0:1.

* שער ראשון של מאלמו בליגת האלופות והראשון שמובקע על אדמת שבדיה בליגת האלופות מאז נובמבר 2000, אז פטרסון כבש לזכות הלסינגבורג.

דקה 82: גול! הפעם אבידל עם הטעות הגדולה בתוך הרחבה. הצרפתי איבד כדור למחליף פאבל ציביצקי, שהשאיר לרוזנברג לבעוט לשער החשוף ולהשלים צמד. 0:2 למאלמו.

מרקוס רוזנברג שחקן מאלמו לפני לוקה מיליבוייביץ' שחקן אולימפיאקוס. AP
חתום על השער ההיסטורי של מאלמו. מרקוס רוזנברג/AP

בית ב'

לודוגורץ - ריאל מדריד 2:1

בניגוד לחמישייה הקלה מול באזל, אלופת אירופה עבדה קשה בביקור שלה בבולגריה וידעה להיחלף מפיגור כדי להישאר מושלמת. קוסמין מוצי, גיבור משחק העלייה מול סטיאווה בוקרשט, בישל את השער המפתיע למרסליניו בדקה השישית וכריסטיאנו רונאלדו החטיא פנדל בחלוף ארבע דקות, אבל מוצי גרם לפנדל נוסף אותו הפורטוגלי כבר לא החמיץ (24). איקר קסיאס מנע מלודוגורץ להשיג יתרון נוסף, ובסופו של דבר היה זה דווקא קארים בנזמה, שאיבד את מקומו בהרכב לטובת צ'יצ'ריטו, ונכנס כמחליף כדי להכריע בדקה ה-77.

דקה 6: גול! איזו הפתעה בסופיה. כדור קרן מצד שמאל לפינה הקרובה הוסט בראש על ידי מי אם לא מוצי לעבר הקורה הרחוקה ושם חיכה מרסליניו שהרשית מקרוב. 0:1 מהמם ללודוגורץ.

דקה 10: החמצת פנדל! מינב הכשיל ברחבה את צ'יצ'ריטו וספג כרטיס צהוב, אבל סטויאנוב זינק ימינה ועצר בצורה נפלאה את הפנדל של רונאלדו.

* זהו הפנדל השביעי שרונאלדו החמיץ בקריירה, מתוך 51 שבעט. שלוש מההחטאות היו בליגת האלופות, רק לתיירי הנרי (5) ורוד ואן ניסטלרוי (4) יש יותר החמצות.

דקה 24: גול! פנדל נוסף לריאל, הפעם בעקבות עבירה קלה של מוצי על רונאלדו. סטויאנוב שוב זינק מצוין ימינה, אבל הכדור של הפורטוגלי היה חד יותר. ריאל איזנה ל-1:1.

דקה 55: אספיניו הפתיע עם בעיטה אדירה מ-25 מטרים, קסיאס התעופף והדף לקרן.

דקה 77: גול! 10 דקות על המגרש הספיקו למחליף בנזמה לכבוש את שערו השני העונה באלופות. מרסלו העביר רוחב מצד שמאל, הבלם המקומי מעד ובנזמה המשיך מהאוויר פנימה. 1:2 לריאל מדריד.

חאבייר הרננדס ריאל מדריד מעל יורדן מינב לודוגורץ. רויטרס
סחט את הפנדל הראשון. צ'יצ'ריטו מוכשל על ידי יורדן מינב/רויטרס

פ.צ. באזל - ליברפול 0:1

פאולו סוזה עם ניצחון ראשון בקריירת האימון שלו בליגת האלופות, ועוד מול איזו יריבה. אחרי החמישייה שספגה במדריד, באזל חזרה הביתה וכהרגלה המשיכה להביך יריבות אנגליות. מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, טוטנהאם וגם ליברפול היו קורבנות שלה במפעלים האירופים, וכעת חזרו המייטי רדס לסיבוב נוסף של סבל. ההגנה המארחת הסתדרה עם מריו באלוטלי ומי אם לא הקפטן מרקו שטרלר עקץ אחרי קרן בדקה ה-52. שתי הקבוצות כעת עם שלוש נקודות.

דקה 52: גול! פאולו סוזה בעננים. כדור קרן של ג'אקה כמעט סידר שער עצמי, מיניוליה הצליח להדוף, אבל רק לעבר הקפטן המקומי שטרלר שהבקיע מקרוב. 0:1 לבאזל.

פאולו סוזה מאמן באזל. GettyImages
ניצחון יוקרתי במיוחד. פאולו סוזה/GettyImages

בית ג'

לברקוזן - בנפיקה 1:3

במשחק הראשון שלה בשלב הבתים, לברקוזן החמיצה ללא הפסקה במונאקו וירדה מנוצחת. הפעם ידעו שחקניו של רוג'ר שמידט לנצל את המצבים, וגם את הטעות של ז'וליו סזאר שפתחה את המשחק. שוער נבחרת ברזיל שמט לרגלי שטפן קיסלינג בדקה ה-25 ובחלוף תשע דקות ספג את השני מיונג מין סון, שחתם מבצע קבוצתי נהדר. אדוארדו סאלביו צימק בדקה ה-62, אבל בחלוף דקה קיבלה לברקוזן פנדל שלא היה והקאן צ'לאנוילו סגר עניין. בנפיקה עם פתיחה איומה של שני הפסדים.

דקה 25: גול! איזו טעות של ז'וליו סזאר. שוער נבחרת ברזיל שמט את הבעיטה של יונג מין סון, קיסלנג אמר תודה וכבש. 0:1 ללברקוזן.

דקה 34: גול! מהלך קבוצתי מבריק של המארחת הניב את השני. בלארבי ביצע דאבל פס בצד ימין עם קיסלינג ומסר לרחבה לסון, שבקלילות בעט בימין מ-12 מטרים אל הרשת. 0:2 ללברקוזן.

דקה 51: החמצת היום. צ'לאנוילו קיבל כדור רוחב ורק היה צריך לדחוק משני מטרים, אך הכדור קיפץ לפניו, הוא פגע בו לא טוב ושלח לקורה והחוצה.

דקה 62: גול! שער ראשון של בנפיקה העונה בצ'מפיונס. סאלביו קיבל כדור בצד ימין, הטעה את המגן שלו ובעט שטוח לפינה הקרובה. בנפיקה צימקה ל-2:1.

דקה 63: גול! והנה התגובה המהירה של הגרמנים. ז'ארדל לקח כדור נקי ברחבה לקיסלינג, אבל השופט הצביע על הנקודה הלבנה. צ'לאנוילו לא נכשל וכיפר על ההחמצה הגדולה. 1:3 ללברקוזן.

שטפן קיסלינג הקאן צ'לאנאוילו באייר לברקוזן חוגגים. GettyImages
נהנה מהטעות של ז'וליו סזאר. שטפן קיסלינג, משמאל, עם הקאן צ'לאנוילו/GettyImages

זניט סנט פטרסבורג - מונאקו 0:0

שתי מנצחות המחזור הראשון הסתפקו בנקודה במשחק חלש שנערך ברוסיה בשעה מוקדמת משאר משחקי המחזור. מונאקו, שלא מצליחה בליגה הצרפתית, דווקא הייתה קצת יותר טובה והגיעה למספר מצבים בדקות הראשונות ובדקות האחרונות, מוליכת הליגה הרוסית הצליחה לשמור על הרשת נקייה ולהשיג עוד נקודה חשובה במאבק על השלב הבא.

דקה 73: המצב הטוב במשחק. קראסקו בעט פעם אחת, השוער עצר וקשר מונאקו שלח את הריבאונד לקורה והחוצה.

הולק שחקן זניט מול נביל דיראר שחקן מונאקו. רויטרס
זניט ומונאקו נפרדו ללא שערים/רויטרס

בית ד'

ארסנל - גלאטסראיי 1:4

ארסן ונגר חגג 18 שנה במועדון עם ניצחון גדול שהעניק לתותחנים נקודות ראשונות העונה בליגת האלופות, כשרק הרחקתו של השוער וויצ'ך שצ'סני פגמה מעט בחגיגה. הגנת גלאטסראיי התפרקה לחלוטין באצטדיון האמירויות ואפשרה לדני וולבק להבקיע צמד מהיר (22 ו-30) לפני שאלכסיס סאנצ'ס (41) הוציא את העוקץ מהמשחק. וולבק השלים במחצית השנייה שלושער, הראשון שלו בקריירה, כשהטורקים רק צימקו עם פנדל של בוראק ילמאז לאחר הרחקתו של שצ'סני. גלא נותרה עם נקודה אחרי שני משחקים וללא ניצחון על אדמת אנגליה.

דקה 22: גול! אלכסיס הכניס כדור עומק חכם לוולבק, שדייק בין רגליו של מוסלרה והעלה את ארסנל ל-0:1 עם שערו הראשון בצ'מפיונס מאז ה-2 באוקטובר 2013. חיכה כמעט שנה.

דקה 30: גול! שג'ו טעה בנגיחת כדור אחורה ואפשר לוולבק לדהור כל הדרך אל השני שלו במשחק. 0:2 לארסנל.

דקה 36: אוהדי גלאטסראיי זרקו חזיזים ואבוקות למגרש וגרמו להפסקת המשחק לשתי דקות. זה יעלה לקבוצתם ביוקר.

דקה 41: גול! אוזיל מצא במסירת עומק נהדרת את אלכסיס, שנהנה מיציאה רעה של הגנת הטורקים לנבדל והכניע את מוסלרה בימין. 0:3 קליל לארסנל.

* הפעם האחרונה שארסנל כבשה שלושה שערים במחצית אחת בליגת האלופות הייתה ב-6 במרץ 2012, ב-0:3 על מילאן.

דקה 52: גול! אוקסלייד צ'מברליין הכניס כדור עומק חכם לוולבק, שביצע תנועה מצוינת והקפיץ קטנה מעל מוסלרה פנימה. שלושער ראשון בקריירה לוולבק, 0:4 לארסנל.

דקה 61: גול! שצ'סני הכשיל ברחבה את ילמאז המחליף וראה כרטיס אדום. אוספינה נכנס במקומו אל השער, אך לא יכול היה לפנדל המדויק של ילמאז. גלא צימקה ל-4:1.

תקציר: ארסנל - האל סיטי. one
שלושער ראשון בקריירה. דני וולבק עם אלכסיס סאנצ'ס/one

אנדרלכט - דורטמונד 3:0

בדיוק למשחק כזה היה זקוק יורגן קלופ כדי ששחקניו יצברו ביטחון מחודש אחרי ההפסד בדרבי לשאלקה. דורטמונד לא ניצחה מאז ה-0:2 במחזור הפתיחה של ליגת האלופות על ארסנל, אך אנדרלכט הגיעה כיריבה בהזמנה. צ'ירו אימובילה שוב כבש, כבר בדקה הרביעית, וגם בישל לאדריאן ראמוס בדקה ה-70. הקולומביאני שנכנס כמחליף עוד הספיק להשלים צמד בדקה ה-79 והשאיר את הבלגים עם נקודה בלבד.

דקה 4: גול! פתיחה מצוינת של האורחים. קגאווה הקפיץ לרחבה לאימובילה, שלא נכשל מול פרוטו וקבע 0:1 מהיר לדורטמונד.

* זה השער הכי מהיר של דורטמונד בליגת האלופות מאז 1995.

דקה 70: גול! חמש דקות על המגרש הספיקו לראמוס המחליף לציין שער בכורה בליגת האלופות. אימובילה העביר כדור רוחב מימין והקולומביאני הקדים את השומר שלו וכבש מחמישה מטרים. 0:2 לדורטמונד.

דקה 79: גול! ראמוס השלים צמד מהיר. חילוץ כדור במרכז המגרש הפך למתפרצת של אובמיאנג בצד שמאל, כשהסילון מגאבון העביר אחורה לראמוס, שזרק את המגן שלו ודייק בימין מ-14 מטרים. 0:3 קל לדורטמונד.

שחקני דורטמונד חוגגים עם צ'ירו אימובילה. GettyImages
השער הכי מהיר של דורטמונד מאז 1995. צ'ירו אימובילה, שני מימין, עם החברים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully