וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרת על המתח: טרם פורסם סגל מכבי תל אביב

20.9.2014 / 13:54

השחקנים יידעו רק ביום ראשון מי מהם יתלבש נגד הפועל רעננה. לוגסי ממתין להתפתחויות. גולדהאר היה אמור לנחות בארץ

one

שחקני מכבי תל אביב שוב במתח לקראת המשחק מחר (ראשון) מול הפועל רעננה. המאמן פאקו אייסטרן שוב לא פירסם בסיום אימון הבוקר את הסגל למשחק והודיע לכל 24 השחקנים להתייצב מחר בשעה 11:00 בבוקר לאימון העוררות. רק בסיום האימון יקבלו השחקנים את הסגל שיתלבש למשחק ומעניין יהיה לראות האם עדן בן בסט, ברק בדש ונוסא איגייבור, שלא התלבשו למשחק הקודם נגד מכבי פתח תקוה, יקבלו הפעם את הכרטיס ל-18.

משה לוגסי, שביקש בשיחה עם ג'ורדי קרויף לעזוב בהשאלה על מנת לשחק יותר, ממתין להתפתחויות בעניינו. סוכנו אבי נמני מנהל מגעים עם מספר קבוצות, כאשר גם הפועל חיפה והפועל רעננה הצטרפו אל מכבי פתח תקוה שכבר הביעו בו עניין. גם יוסי מזרחי, מאמן מכבי נתניה, חשב על אפשרות לצרף את לוגסי, אך הוא מעדיף כרגע קשר אחורי בעל יכולות דפנסיביות מובהקות.

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מה הוא מתכנן? אייסטרן/ברני ארדוב

הבעלים מיטש גולדהאר היה אמור לנחות הבוקר בישראל בליווי אחד מאנשיו לואיג'י פאביט, שכבר נרשם בהתאחדות לכדורגל כמורשה חתימה. במכבי תל אביב עדיין לא מאשרים את הדיווחים לפיהם פאביט יהיה האיש שיחליף את ג'ק אנגלידיס כנציג הבעלים, אך עצם רישומו מול ההתאחדות לכדורגל כמורשה חתימה מלמד כי הוא יהיה מעורב בענייני הקבוצה. גולדהאר אמור לצפות במשחק נגד רעננה ולקיים מספר פגישות עם אנשי הקבוצה והשחקנים. כזכור, גולדהאר נמנע מלהגיע לארץ במשך תקופה ארוכה ובמהלך הקיץ לא היה ליד הקבוצה גם במחנה האימון באוסטריה וגם בששת משחקיה במוקדמות ליגת האלופות והליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתוכננות לו מספר פגישות. גולדהאר/ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף, שלא הגיע לאימון הבוקר, נכח אתמול ביציעי בלומפילד כדי לצפות במשחק של בני יהודה נגד קרית גת. המנהל המקצועי הגיע יחד עם אייסטרן והשניים עקבו אחר עוז ראלי ואמיר עגייב. ספק אם מכבי תל אביב תצרף את אחד מהם עד ליום שני, סיום מועד ההעברות, אך בעבר שמו של ראלי נקשר למכבי תל אביב יותר מפעם אחת וייתכן שבבני יהודה לוחצים לסגור את העסקה כבר עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully