וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: באיירן-מנ' סיטי 0:1, צ'לסי-שאלקה 1:1

שער דרמטי של ג'רום בואטנג סידר לבווארים ניצחון. הונטלאר גזל ממוריניו שתי נק'. רק 0:1 לבארסה על אפואל, רומא-צסק"א 1:5

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן (ימין) עם ג'רום בואטנג. GettyImages
פפ היה בטירוף מוחלט/GettyImages

איזה ערב דרמטי ובלתי צפוי קיבלנו ביום השני של שלב הבתים בליגת האלופות. באיירן מינכן ניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי בזכות שער גדול של ג'רום בואטנג בדקה ה-90, צ'לסי הלוהטת סיימה ב-1:1 ביתי מול שאלקה, בעוד ברצלונה גברה על אפואל ניקוסיה רק 0:1 בקאמפ נואו. רומא דרסה 1:5 את צסק"א האומללה, בה השלים ביברס נאתכו 90 דקות. פריס סן ז'רמן שמטה יתרון בגלל טעות של סיריגו ונפרדה מאייאקס ב-1:1. בילבאו ושחטאר נפרדו ב-0:0. פורטו הביסה 0:6 את באטה בוריסוב, מאריבור (סנטיאהו סלליך עם 58 דקות) סיימה ב-1:1 מול ספורטינג ליסבון.

חואן איטורבה שחקן רומא. AP
אפילו רומא לא חשבה שיהיה קל כל כך. איטורבה/AP

בית ה'

באיירן מינכן - מנצ'סטר סיטי 0:1

איזו דרמה גדולה קיבלנו באליאנץ ארנה. אלופת גרמניה שלטה, הגיעה למצבים, הייתה ראויה אפילו לשתי בעיטות עונשין מהנקודה הלבנה ונעצרה אצל ג'ו הארט המצוין מספר פעמים. בסופו של דבר, דווקא הבלם ג'רום בואטנג הוא זה שסידר לבאיירן מינכן 0:1 בדקה ה-89 ושלוש נקודות יקרות מאוד בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות מול אלופת אנגליה. מנצ'סטר סיטי, ללא מנואל פלגריני המושעה שישב ביציע, נראתה כמי שתהיה מרוצה מאוד מתיקו ובסופו של דבר שילמה על זה מחיר יקר.

דקה 1: כבר אחרי 40 שניות באיירן עם מצב של 100% שער. גצה פרץ ומסר ללבנדובסקי, שהשאיר עם העקב למולר. הגרמני עבר את הארט ונשאר מול שער ריק, אך ספק הוכשל על ידי השוער ובעט החוצה. השופט לא העניק למולר פנדל.

דקה 40: באיירן מגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות, אבל ג'ו הארט בהופעה מצוינת משאיר את האורחת בעניינים.

דקה 62: קרן של צ'אבי אלונסו נגמרה בתפיסה ברורה בחולצה של בנעטיה ברחבה. השופט התעלם.

דקה 89: גול! הגבהה של לאהם הגיעה איכשהו לבואטנג ובלם נבחרת גרמניה בעט בנפילה אחורה מ-16 מטר זווית אלכסונית כדור נהדר לפינה הרחוקה. 0:1 מוצדק לבאיירן.

רומא - צסק"א מוסקבה 1:5

הג'אלורוסי לא יכלו לחלום על משחק קל יותר בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, בקאמבק שלהם למפעל הקבוצות היוקרתי ביותר בעולם אחרי היעדרות של שלוש שנים ממנו. רומא טיילה ל-1:5 קל במיוחד, אולי אפילו קל מדי, מול צסק"א מוסקבה האומללה, כשכבר אחרי 31 דקות התוצאה הייתה 0:4. בסופו של דבר, זה נגמר עם 1:5 "בלבד", שנותן לרומאים שלוש נקודות יקרות מאוד בבית קשה במיוחד. ביברס נאתכו השלים 90 דקות אצל המפסידה.

דקה 6: גול! ז'רביניו פרץ נהדר קדימה ושלח מסירת עומק מדודה לחואן מנואל איטורבה, שנותר לבד מול אקינפייב, ולא התקשה לבעוט חזק פנימה כדי לקבוע 0:1 לרומא.

דקה 10: גול! איטורבה פרץ יפה מאגף ימין ויישר למרכז, שם המתין ז'רביניו, שבעט משמונה מטר פנימה. 0:2 קליל לרומא כשכובש השער הקודם גומל למבשל.

דקה 20: גול! מייקון קיבל כדור עומק מפרנצ'סקו טוטי, ובעט פצצה מזווית בלתי אפשרית, אקינפייב הדף את הכדור פנימה. 0:3 לרומא.

דקה 31: גול! טוטי שיגר כדור של אמן לעבר ז'רביניו, שפרץ באין מפריע מאגף ימין, התיישר כלפי מרכז ובעט חזק פנימה. 0:4 משפיל במיוחד.

דקה 50: גול! טורוסידיס הגביה כדור מצוין מאגף שמאל ואיגנשביץ' נגח יפה מאוד לפינה ופנימה, הבעיה שזה היה לשער של הקבוצה שלו וזה 0:5 לרומא.

דקה 82: גול! מסירת סיידו דומביה הכניס מסירת עומק יפה לאחמד מוסא, שגבר על השומר שלו ובעט פנימה. 1:5.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן עם זלאטן איברהימוביץ'. AP
טעות של סיריגו עלתה להם בשתי נקודות. קבאני וזלאטן/AP

בית ו'

ברצלונה - אפואל ניקוסיה 0:1

ערב המשחק בקאמפ נואו בוודאי חשבו כולם: כמה ברצלונה תנצח? 0:4? 0:5? בסופו של דבר זה נגמר עם 0:1 קטנטן לסגנית אלופת ספרד, בזכות שער של לא אחר מאשר ג'רארד פיקה בדקה ה-28 אחרי בישול של ליאונל מסי. בארסה פותחת את שלב הבתים עם שלוש נקודות חשובות וגם הקפריסאים יכולים להיות מרוצים בוודאי. הפסד 1:0 בקאמפ נואו במשחק הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות היא בוודאי לא תוצאה רעה מדי בשביל אפואל ניקוסיה.

דקה 28: גול! כדור חופשי של מסי מצא את ג'רארד פיקה, שהגיע מאחור ונגח מצוין פנימה. 0:1 לברצלונה.

אייאקס - פריס סן ז'רמן 1:1

האימפריה הצרפתית נראתה בדרך לניצחון חשוב מאוד לאחר שאדינסון קבאני העלה אותה ליתרון בדקה ה-14, אלא שבליגת האלופות שום דבר לא בא בקלות. שער של לאסה שונה בדקה ה-74 אחרי טעות גדולה של סיריגו קבע 1:1 וסידר נקודה לאייאקס ואובדן של שתיים כאלה בשביל זלאטן איברהימוביץ' וחבריו. הפנומן השבדי, שחזר לקבוצה בה פרץ, לא הצליח לכבוש באמסטרדם.

דקה 14: גול! בוילסן איבד כדור ללוקאס מורה ברחבה, הברזילאי העביר את זה לזלאטן שבעט חזק, אבל נבלם. הכדור חזק לאדינסון קבאני, שבעט פנימה. 0:1 לפריס סן ז'רמן.

דקה 74: גול! לאסה שונה בעט כדור חופשי מ-20 מטר, סיריגו מעט חלם ולא הצליח להדוף את זה על אף שזה הלך לפינה שלו. 1:1.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול קרלאו שחקן אפואל ניקוסיה. AP
לא מוחץ, אבל אותן שלוש נקודות. מסי/AP

בית ז'

צ'לסי - שאלקה 1:1

הבלוז הגיעו למשחק בשיא הכושר ואחרי שפתחו את העונה בפרמיירליג עם ארבעה ניצחונות ו-15 שערי זכות, תוך הצגת יכולת מופלאה. ז'וזה מוריניו החליט משום מה להושיב את דייגו קוסטה על הספסל ולתת קרדיט לדידייה דרוגבה, שרשם הופעה ראשונה במדי צ'לסי בליגת האלופות מאז אותו ערב קסום במינכן ב-2012, בו הוביל את הקבוצה לזכייה בתואר. צ'לסי לא ממש הרשימה ונפרדה ב-1:1 משאלקה וקלאס יאן הונטלאר הנהדר, על אף שהרויאל בלוז הגיעו במומנטום שלילי מאוד ולאחר שהובסו 4:1 בשבת מול מנשנגלדבאך.

דקה 11: גול! הזאר פרץ לרחבה והשאיר עם העקב לפברגאס, שהגיע מאחור והכניע את פרמן עם בעיטה טובה. 0:1 לצ'לסי. שחקני שאלקה באו בטענות על עבירה של פברגאס על מקס מאייר בתחילת המהלך, עבירה שאכן הייתה, אבל השופט אישר את השער.

דקה 62: גול! מסירת רוחב של יוליאן דראקסלר מצאה את קלאס יאן הונטלאר, שהשתלט, התקדם ובעט מ-14 מטר לפינה הקרובה כדי לקבוע 1:1.

מאריבור - ספורטינג ליסבון 1:1

הקבוצה הפורטוגלית שמטה שתי נקודות בדקה ה-90 והיא עלולה להצטער מאוד על השער הדי מטופש הזה שספגה. נאני העלה את ספורטינג ליתרון בדקה ה-80 עם שער מצוין, לפני שטעות קשה בהגנת הפורטוגלים סידר ללוקה זאחוביץ' את השוויון בתוספת הזמן וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות. ספורטינג ליסבון, שתצטרך להוציא נקודות נגד צ'לסי ושאלקה, איבדה שתי נקודות יקרות.

דקה 80: גול! נאני הגיע מאגף ימין למרכז ושיחרר בעיטה נהדרת ומדויקת מ-20 מטר לפינה כדי לקבוע 0:1 לספורטינג.

דקה 90: גול! טעות קשה בהגנת ספורטינג השאירה את המחליף לוקה זאחוביץ' לבד מול רוי פטריסיו, והוא נגח מעליו ופנימה. 1:1 דרמטי.

ססק פברגאס שחקן צ'לסי. רויטרס
שער אחרי מהלך שהתחיל בעבירה. פברגאס/רויטרס

בית ח'

אתלטיק בילבאו - שחטאר דונייצק 0:0

הבאסקים חזרו לשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה מאז 1998/9, ולא ממש הרשימו בקאמבק. אתלטיק בילבאו, שעברה בפלייאוף המוקדמות את נאפולי אחרי 1:3 נהדר בבית, סיימה ב-0:0 ביתי מול שחטאר דונייצק ואיבדה שתי נקודות חשובות מאוד. לבילבאו יהיה קשה מאוד לעלות מהבית הזה, כששחטאר ופורטו יספקו לה מאבק אמיתי.

פורטו - באטה בוריסוב 0:6

איך קוראים למשחק כזה בשכונה? לא כוחות. פורטו הביסה, דרסה, רמסה, כל ביטוי אחר שתבחרו, 0:6 את באטה בוריסוב החלשה, כשיאסין ברהימי כובש שלושער והפך לאפריקאי הרביעי שכובש שלושער במשחק בליגת האלופות. הבלארוסים לא ממש היוו יריב לקבוצה הפורטוגלית המצוינת של ז'ולן לופטגי, שיכולה לסמן וי גדול לקראת המשחקים הקשים מול שחטאר דונייצק ובילבאו.

דקה 5: גול! יאסין ברהימי ניצל טעות של השוער הבלארוסי כדי לפרוץ מאגף שמאל ולבעוט חזק למשקוף ופנימה. 0:1 לפורטו.

דקה 32: ברהימי הנהדר פרץ מאגף שמאל למרכז ובין שלושה שחקנים שיחרר כדור נהדר לקורה ופנימה. 0:2 לפורטו.

דקה 37: גול! דנילו ניצל טעות בהגנה והגביה למרכז, ג'קסון מרטינס נכנס חזק ונגח חזק כדי לקבוע 0:3 לפורטו.

דקה 57: גול! ברהימי בעט כדור חופשי נהדר מ-18 מטר, וזה הלך פנימה כדי לקבוע 0:4 לפורטו.

*** איברהימי הוא האלג'יראי הראשון שכובש שלושער בליגת האלופות.

דקה 61: גול! מהלך נהדר של פורטו נגמר עם בעיטה קלילה ומטווח קרוב של אדריאן לופס פנימה. 0:5 לפורטו.

דקה 76: גול! ונסן אבובקאר קיבל מסירת רוחב מטייו, נותר חופשי ובעט בשמחה פנימה. 0:6 לפורטו.

סינטאיהו סלליך שחקן מאריבור לפני וויליאם קרבאליו שחקן ספורטינג ליסבון. AP
הופעת בכורה בליגת האלופות. סלליך מול קרבאליו/AP
יאסין ברהימי שחקן פורטו חוגג (משמאל) עם ברונו מרטינס אינדי. רויטרס
איזו תצוגה נהדרת של ברהימי/רויטרס
סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי לפני מהדי בנעטיה שחקן באיירן מינכן. AP
הופעת בכורה במדי באיירן. בנעטיה מול נאסרי/AP
דידייה דרוגבה שחקן צ'לסי. רויטרס
בפעם האחרונה שהוא שיחק במדי צ'לסי בליגת האלופות, זה נגמר עם הגביע. דרוגבה/רויטרס
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה חוגג. AP
כמה שהוא התגעגע לכבוש. פיקה/AP
ג'ו הארט שוער מנצ'סטר סיטי מעל מריו גצה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
הופעה מצוינת של הארט/רויטרס
מהומה בין אוהדי צסק"א מוסקבה לכוחות האבטחה באיטליה. רויטרס
אוהדי צסק"א עצבניים/רויטרס
ג'רום בואטנג שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שער אחד נותן לך כנפיים. בואטנג/GettyImages
שחקני שאלקה חוגגים עם קלאס יאן הונטלאר (במרכז). רויטרס
איזה חלוץ, כמה קלאסה. הונטלאר חוגג עם חברים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully