וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בלאומית: בני לוד וקרית גת עלו לחצי הגמר

אחרי בני יהודה וטבריה, גם הלודאים עברו עם 0:1 על בית"ר תל אביב. קרית גת, בתשעה שחקנים, הדיחה בפנדלים את עפולה

אימורו לוקמן שחקן הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
העלה את בני לוד לחצי הגמר. אימורו לוקמן/ניב אהרונסון

אחרי עלייתן של בני יהודה ועירוני טבריה, גם בני לוד והפועל עפולה העפילו לחצי גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית. הלודאים ניצחו בדרבי האזורי 0:1 את בית"ר תל אביב רמלה, בעוד עירוני קרית גת גברה 4:5 בדרמת פנדלים על הפועל עפולה, למרות ששיחקה בתשעה שחקנים לאורך כל ההארכה.

בני לוד המסקרנת, שצירפה במהלך הקיץ את סלים טועמה, מור שושן ואחמד סבע, עבדה קשה מול הקבוצה הצעירה של סלובודן דראפיץ', לפני שניצחה 0:1 ועלתה לחצי הגמר כפי שעשתה בעונת 2012/13. אימורו לוקמן, הקשר הגנאי שהגיע מהפועל פתח תקוה, הכריע את המשחק עבור לוד בדקה ה-73.

ברמלה היה מותח הרבה יותר, עם שני פנדלים מוחמצים, שני כרטיסים אדומים ודו קרב מהנקודה הלבנה. עירוני קרית גת, העולה החדשה מליגה א' דרום, פספסה הזדמנות לעלות ליתרון מוקדם כששלומי משה החטיא פנדל בדקה השישית. הבלם עומרי כהן ספג כרטיס אדום בדקה ה-51, ובדקה ה-68 קיבלה הפועל עפולה הזדמנות לכבוש, אבל גם יובל שוואט החטיא מהנקודה הלבנה. יוגב אלקבץ ראה גם הוא כרטיס אדום בדקה ה-90 ושלח את קרית גת להארכה בתשעה שחקנים. עפולה לא ניצלה את יתרונה המספרי ונגררה לפנדלים, שם הפסידה לבסוף 5:4. ניל אברבנל עצר את הבעיטה של אורן עידו והביא את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully