וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד חסין: "השנה יש המשכיות ודרך בהפועל חולון"

2.9.2014 / 20:00

כ-1,000 אוהדים הגיעו לאימון הפתיחה הססגוני של הקבוצה, המאמן: "אין קהל כזה בארץ". נאור שרון מחרים את האימונים

הפועל חולון ערכה היום (שלישי) אימון פתוח לקהל ולתקשורת, כשכמיטב המסורת באולם הפחים, גם הפעם נגמר אחרי זמן קצר עם כניסתם של 1,000 האוהדים שהגיעו אל הפרקט מלווים באביזרים פירוטכניים ובהנפת השחקנים על הכתפיים. מי שלא הספיק עדיין להתאמן הוא הרכז ג'ורדן טיילור שנחת היום בבוקר בישראל, ויחל להתאמן במדים הסגולים רק לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות. כרמל בוכמן מתאמן עם הקבוצה ועשוי להצטרף.

אלעד חסין מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
הרבה תקוות לעונה מוצלחת. אלעד חסין/ברני ארדוב

אלעד חסין, המאמן הצעיר נראה נרגש באימון: "יש התרגשות ויש ציפייה, חולון היא בית בשבילי. אנחנו רוצים לעשות כיף לקהל הזה ונקווה שיהיה פה אקשן. רוצה לראות מלחמה ואגרסיביות בכל משחק".

המאמן פרגן לקהל: "הפועל חולון זה מועדון שתמיד מוציא מהשחקנים את המיטב. זה בזכות הקהל הזה, הקהל הזה הוא נכס. אין דברים כאלו בארץ. לקהל היה השפעה לא מעט לזה שבחרתי לאמן כאן, אתה מגיע לכאן מהנשמה ומהאהבה".

המאמן דיבר על המטרות של הקבוצה וגם חשף מדוע בחר להישאר במועדון למרות שהייתה לו הצעה ממכבי: "אני רוצה שנראה קבוצה אגרסיבית, שתהיה קבוצה אטרקטיבית ואחת מקבוצות ההגנה הכי טובות בארץ. בואו נראה מה קורה בפלייאוף ואחרי זה נראה מה קורה".

"הייתה לי הצעה ממכבי תל אביב ומה שהשאיר אותי בחולון זה המחוייבות שיש לי לקבוצה. אני סיכמתי במכבי תל אביב עוד בפלייאוף, מה שלא קורה בכדורסל הישראלי ושאפו להנהלה שהשאירה אותי. המחוייבות שיש לי לקהל, לבעלים ולשחקנים שהבאתי השאירו אותי כאן".

על הסגל של הקבוצה: "בחולון לא רגילים להמשכיות ויש המשכיות של זר שזה לא קרה הרבה זמן. גם ישראלים כמו רוזפלד, הרוש וגוני ממשיכים. יש כאן דרך ומשהו שנבנה פה".

אייזיק רוזנפלט שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
ממשיך עוד עונה. אייזיק רוזנפלט/ברני ארדוב

שלומי הרוש: "אני מאוד מתרגש לפתוח עוד עונה בהפועל חולון. אני חושב שאתם רואים למה אני פה, באמת מדהים מה שקורה פה. אני מקווה להשתפר ולעזור לחולון לסיים כמה שיותר גבוה. אני ואלעד פה שנה רביעית, יש בינינו קשר שונה. אני מאוד שמח שהוא קיבל את תפקיד המאמן ושנתנו לו להמשיך עוד שנה ומקווה שנגיע להישגים".

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
הכניסו טירוף כהרגלם. אוהדי הפועל חולון/ברני ארדוב

הסגל הישראלי של אלעד חסין בחולון כולל את שלומי הרוש, והמתאזרח אייזיק רוזנפלט שממשיכים עונה נוספת לצד שחקני הרכש הישראלים יועד בית יוסף, אלון ספיר, ושון דניאל ששב אל הקבוצה. מלבד ג'ורדן טיילור, שכאמור טרם החל להתאמן, השחקנים הזרים של אלעד חסין הם וויל קולמן, טוני קרוקר ולורנס באוורס שממשיך עונה נוספת. נאור שרון, שחתום בקבוצה עוד שנתיים, החליט שלא להופיע לאימוני הקבוצה. זאת לאחר שבחולון החתימו את יועד בית יוסף שמשחק איתו באותה עמדה ובקבוצה שוקלים את צעדיהם כיצד לנהוג עם השחקן בן ה-19 שהיה מכוכבי נבחרת העתודה בקיץ האחרון. חולון תערוך משחק אימון ראשון ביום רביעי הקרוב באולם הפחים נגד הפועל אילת.

תמונה קבוצתית הפועל חולון. ברני ארדוב
תמונה קבוצתית למזכרת. שחקני הפועל חולון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully