וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדובאסקט: ארצות הברית הביסה את ניו זילנד 71:98

עוד טיול: דייויס סיים עם 21 נק', קנת' פריד הוסיף 15 ו-11 ריבאונדים. ג'ו אינגלס סידר לאוסטרליה ניצחון על ליטא

אנתוני דייויס נבחרת ארצות הברית בכדורסל. AP
לא התאמצו במיוחד. דייויס/AP

אחרי יום מנוחה, הנבחרות מבית ג' ו-ד' באליפות העולם בכדורסל חוזרות לפעילות היום (שלישי) להשלמת המחזור השלישי בשלב הבתים הראשון. מי ששוב הייתה במוקד היא נבחרת ארצות הברית, שטיילה ל-71:98 מול ניו זילנד בבית ג' כשבמשחק נוסף ניצחה הרפובליקה הדומיניקנית את פינלנד 68:74. משחק מרכזי נוסף נערך במסגרת בית ד', שם ג'ו אינגלס, עם 18 נקודות, הוביל את אוסטרליה ל-75:82 גדול על ליטא. סלובניה שמרה על מאזן מושלם עם 72:89 נוח מול דרום קוריאה החלשה. אוקראינה הפתיעה עם 58:64 על טורקיה, מקסיקו הביסה את אנגולה 55:79.

שחקן נבחרת ארצות הברית ג'יימס הארדן, מול טורקיה. AP
הפסד כואב לטורקים/AP

בית ג'

אוקראינה - טורקיה 58:64

דווקא אחרי שנתנו פייט אדיר לארצות הברית במשך שלושה רבעים, הטורקים סבלו מירידת מתח וספגו הפסד שני באליפות, מה שמכניס אותם לסוג של בעיה. מנגד, אוקראינה עם המאמן מייק פראטלו, כבר עם שני ניצחונות והיא השאירה מאחור את ההפסד המפתיע לפינלנד והתייצבה במקום טוב לקראת שמינית הגמר. המשחק היה צמוד מאוד לכל אורכו, כאשר הטורקים מובילים לאורך רוב המחצית השנייה, עד למהפך. המחצית הראשונה הסתיימה רק ב-25:26 לטורקיה, שפספסה כמה הזדמנויות לברוח ונענשה על אחוזי קליעה מזעזעים משתי נקודות (35 אחוזים). אולכסנדר מישולה כיכב עם 19 נקודות, כולל חמש שלשות. הוא נעזר ב-12 נקודות של איגור זאיצב. את טורקיה הובילו עומר אשיק עם 16 נקודות ולא פחות מ-20 ריבאונדים ואמיר פרלדזיץ', שהוסיף 14 נקודות.

ארה"ב - ניו זילנד 71:98

במשחק הראשון האמריקאים הביסו ב-59 הפרש את פינלנד ואולי מאז הם קצת הורידו את הרגל מהדוושה. המשחק השני, מול טורקיה, היה הרבה יותר קשה ורק ריצה ברבע האחרון סידרה ניצחון קליל ואילו הפעם, האמריקאים עלו למאזן 0:3 עם ניצחון בהילוך ראשון על הנבחרת החלשה בבית. הרבע הראשון עוד היה צמוד והסתיים ב-20:27, אולם בעשר הדקות הבאות ניצחה ארצות הברית 15:30 וגמרה את המשחק. עוד ריצה קלה בתחילת הרבע האחרון, בו ה"טול בלאקס" קלעו רק שלוש נקודות במשך קצת יותר משש דקות, הגדילה עוד יותר את ההפרש.

מייק ששבסקי שוב חילק את הדקות בין כל הכוכבים וקיבל 21 נקודות ותשעה ריבאונדים מאנתוני דייויס, כאשר קנת' פריד ממשיך בטורניר המרשים ומסיים עם 15 נקודות ו-11 ריבאונדים. לג'יימס הארדן היו 13 נקודות ולסטפן קרי, 12. קירק פני מיודענו סיים עם 6 עבור הניו זילנדים.

פינלנד - הרפובליקה הדומיניקנית 74:68

הפינים ציינו לפני יומיים את ניצחונם הראשון אי פעם במונדובאסקט אחרי שהפתיעו את האוקראינים, אך חזרו לסורם עם הפסד מול הנבחרת החביבה של פרנסיסקו גרסיה שהשיגה ניצחון שני ושיפרה מאוד את סיכוייה להעפיל לשלב הבא. גרסיה קלע 16 נקודות למנצחים אך איבד שבעה כדורים. ורגאס הצטיין עם 18 נקודות. הפינים נהנו מ-23 נקודות של פטרו קופונן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
קנת' פריד נבחרת ארצות הברית בכדורסל מול ניו זילנד. AP
קנת' פריד מסתדר עם כל ההגנה של ה"טול בלאקס"/AP

בית ד'

אוסטרליה - ליטא 75:82

שני משחקי הפתיחה של ליטא היו קלים, אבל בפעם הראשונה שהיא נתקלה ביריבה אמיתית, הנבחרת האירופית נפלה. ג'ו אינגלס, שחקנה של מכבי תל אביב בעונה שעברה, כיכב עבור האוסטרליה עם 18 נקודות ו-4 אסיסטים. אוסטרליה פתחה אדיר, עם 20:30 ברבע הראשון ו-28:47 בירידה להפסקה. רבע שלישי של 15:28 ליטאי החזיר אותם למשחק, אבל לא יותר מזה. במפגש האחרון בין הנבחרות, ב-2008, אוסטרליה ניצחה ב-31 הפרש. הפעם היא הסתפקה בפחות, אבל עלתה למאזן 1:2 בבית, בדיוק כמו זה של ליטא.

סלובניה - דרום קוריאה 72:89

הסלובנים לא הרשימו כמו בשני המשחקים הראשונים, אבל שמרו על המאזן המושלם בזכות רבע שלישי של 17:30, שהספיק כדי לפתוח פער עד לסיום. האחים דראגיץ' המשיכו לככב, כאשר גוראן צולף 22 נקודות וזוראן מוסיף 13. 14 נקודות נוספות הגיעו מארזם לורבק. לסלובניה נותרו כעת משחקים נגד אנגולה וליטא והיא במצב טוב לסיים את הבית במאזן מושלם.

משחק נוסף:

אנגולה - מקסיקו 79:55
24 נקודות ו-5 ריבאונדים להקטור הרננדס, הרכש החדש של מכבי חיפה

שחקן נבחרת אוסטרליה בכדורסל, ג'ו אינגלס. GettyImages
כיכב בניצחון אוסטרליה. אינגלס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully