וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות נסגר עם עשרות עסקאות ברחבי אירופה

מנצ'סטר יונייטד רכשה את בלינד, הולטבי בהמבורג, סטמבולי בטוטנהאם, סוסה בבשיקטאש, בונבנטורה במילאן, אלברס בסנדרלנד

שחקן מנצ'סטר יונייטד, דיילי בלינד. דף הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
העסקה סוף סוף יצאה לפועל. בלינד/אתר רשמי, דף הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

היום הגדול הגיע. חלון ההעברות של קיץ 2014 הגיע לסיומו הערב (שני) והוא כלל - כרגיל - עשרות העברות, כולל כאלו של הרגע האחרון. באנגליה כרגיל נפתחו הארנקים, בגרמניה נרשמה פעילות צנועה, באיטליה מילאן ופיורנטינה נתנו את הטון וזה רק על קצה המזלג.

אתמול: צ'רצ'י נחת באתלטיקו, קגאווה חזר לדורטמונד, צ'יצ'ריטו הושאל לריאל

שחקן נבחרת אורגוואי אבל הרננדס חוגג שער. רויטרס
ימצה את הכישרון האדיר שלו בהאל סיטי? הרננדס/רויטרס

אנגליה

* יום מרתק במנצ'סטר יונייטד. דיילי בלינד עבר מאייאקס תמורת 14 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה.

* אבל הרננדס חתם בהאל סיטי לשלוש שנים, עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ האורוגוואי בן ה-24, שהצטרף מפאלרמו, היה חלק מהנבחרת שלו במונדיאל האחרון. "אבל הוא החתמה פנטסטית בשבילנו", אמר מנג'ר האל סיטי סטיב ברוס. לפי הדיווחים זו ההעברה היקרה בתולדות המועדון, בסך 9.5 מיליון ליש"ט.

* כמה שעות לאחר מכן הטייגרז גם הודיעו על רכישתו של הקשר הסנגלי מוחמד דיאמה, שהגיע מווסטהאם תמורת 3.5 מיליון ליש"ט. קצת לפני שהחלון נסגר, האל הודיעה על עוד החתמה: גסטון ראמירס שהגיע בהשאלה מסאות'המפטון. עוד רכש של הקבוצה היום: הצפון אירי הצעיר בריאן לניהאן, שהגיע מקורק סיטי.

* טוטנהאם רכשה ממונפלייה את הקשר האחורי בנג'מין סטמבולי. לשחקן בן ה-24 זו תהיה תחנה ראשונה מחוץ לקבוצה בה גדל והוא עלה לתרנגולים 4.7 מיליון ליש"ט.

* מנגד, התרנגולים מכרו לק.פ.ר את הקשר הברזילאי סנדרו. המחיר: כ-6 מיליון ליש"ט. בנוסף, ניקו קרנצ'אר ממשיך בק.פ.ר אחרי שהוא הושאל לעונה נוספת מדינמו קייב.

* סטוק סיטי שילמה לליברפול מיליון ליש"ט ושאלה לעונה נוספת את הקשר ההתקפי, אוסמה אסעידי.

* קריסטל פאלאס שברה את שיא ההעברות שלה עם רכישתו של ג'יימס מקארת'ור מוויגאן תמורת 7 מיליון ליש"ט. שחקן נוסף שהצטרף לנשרים הוא המגן זקי פריירס, שעבר מטוטנהאם תמורת 3.3 מיליון ליש"ט. גם החלוץ קווין דויל חתם, אחרי שהוא הושאל מוולבס.

* אברטון מכרה לבלקבורן מהצ'מפיונשיפ את הבלם שיין דאפי. המחיר: כ-1.5 מיליון ליש"ט.

* ווסטהאם רכשה ממארסיי את הקשר ההתקפי מורגן אמלפיטנו. הצרפתי בן ה-29 עלה לפטישים מיליון ליש"ט.

* סאות'המפטון החתימה בעסקת השאלה את בלם נבחרת בלגיה ואתלטיקו מדריד, טובי אלדרווירלד. הקשר ההתקפי, סיידו מאנה, הצטרף מרד בול זלצבורג תמורת 11.8 מיליון ליש"ט. מנגד, הסיינטס השאילו לנוריץ' מליגת המשנה את הבלם ההולנדי יוס הויפלד.

* ברנלי הודיעה על החתמתו של ג'ורג' בויד, שהגיע אליה מהאל סיטי תמורת 3 מיליון ליש"ט. העולה החדשה התחזקה גם בקשר נת'ניאל צ'אלובה, שהושאל מצ'לסי.

* סוונסי רכשה מאוסטרסונדס השבדית את החלוץ בן ה-21, מודו בארו. הוא נולד בגמביה והיגר עם משפחתו לשבדיה כשהיה בן 11. הוולשים שילמו עליו כ-1.5 מיליון ליש"ט.

* ליברפול השאילה לסנדרלנד את בלם נבחרת אורוגוואי, סבסטיאן קואטס. הוא יחזור לקבוצה מאנפילד בתום עונת 2014-15. החתולים השחורים שאלו דרום אמריקאי נוסף: הקשר ההתקפי הארגנטינאי ריקי אלברס, שהגיע מאינטר.

* יום שאפתני במיוחד של מידלסברו מהצ'מפיונשיפ. המגן השמאלי יאניק וילדסחוט נרכש מהירנביין ההולנדית תמורת 800 אלף יורו, והחלוץ יילה פוסן הגיע מגנק הבלגית תמורת מיליון יורו.

* קרדיף סיטי של אולה גונאר סולשיאר, שחולמת על חזרה לפרמיירליג כבר העונה, שילמה ללוריין הצרפתית 5.5 מיליון ליש"ט וקיבלה בתמורה את הבלם המוערך מגאבון, ברונו אקואל-מנגה. עוד בקבוצה הוולשית: דני גבידון בן ה-35 חזר לקבוצה בה שיחק בשנים 2000-2005. הוא ישמש כשחקן ובמקביל יהיה חבר בצוות האימון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מונפלייה, בנג'מין סטמבולי. AP
ממונפלייה לטוטנהאם. סטמבולי/AP

ספרד

* ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד הודיעו רשמית על עסקת ההשאלה של חאבייר צ'יצ'ריטו הרננדס לאלופת אירופה. לריאל יש גם אופציה לרכוש אותו בסיום העונה.

* אלברו נגרדו חזר לספרד אחרי עונה אחת בלבד במנצ'סטר סיטי, והושאל לוולנסיה. לעטלפים אופציה לרכוש אותו בקיץ הבא.

* גרנאדה התחזקה במגן שמאלי חדש: לואיס מרטינס הפורטוגלי, שהגיע אליה מז'יל ויסנטה. הוא יצטרף להיכנס לנעליו של גילרמה סיקיירה, שנמכר לאתלטיקו מדריד מוקדם יותר בקיץ.

* חוסה קניאס הגיע לסיכום עם סוונסי על התרת חוזהו, וסיכם לשלוש שנים באספניול. הספרדי בן ה-27 הגיע לקבוצה הוולשית לפני שנה בלבד מבטיס.

* העולה החדשה קורדובה, שאלה מאנדרלכט את הקשר פדה ויקו. הספרדי בן ה-20 גדל במחלקת הנוער של קורדובה ונמכר לבלגים בשנה שעברה תמורת 1.5 מיליון יורו.

* הלדר פוסטיגה עבר מוולנסיה לדפורטיבו לה קורוניה ללא תמורה. הפורטוגלי בן ה-32 חתם בריאזור לעונה.

* בטיס שעסוקה בניסיון לחזור במהרה לליגה הראשונה, שאלה ממארסיי את קשר נבחרת אלג'יריה, פואד קאדיר (30).

* אתלטיקו מדריד השאילה לראיו וייקאנו השכנה את המגן השמאלי הארגנטינאי, אמיליאנו אינסואה.

* חטאפה שאלה מאודינזה לעונה אחת את הבלם הברזילאי נאלדו (26). לא מדובר כמובן בנאלדו מוולפסבורג.

חאבייר הרננדס שחקן ריאל מדריד. AP
עם המדים החדשים. הרננדס/AP

איטליה

* אחרי פרננדו טורס, צ'לסי שלחה עוד שחקן בהשאלה למילאן. מרקו ואן חינקל הצטרף לרוסונרי לעונה אחת. בשעות הערב הרוסונרי הוסיפו גם את קשרה הפנטסטי של אטאלנטה, ג'אקומו בונבנטורה. הקבוצה מברגמו קיבלה עבורו כ-7 מיליון יורו.

* אטאלנטה מיהרה להשתמש בכסף שהיא קיבלה כדי לקנות ממטאליסט חרקוב את אלחנדרו "פאפו" גומס הארגנטינאי. הקשר בן ה-26 חוזר לסרייה א' אחרי ששיחק בקטאניה בשנים 2010-2013.

* גם פיורנטינה עם יום עמוס במיוחד: מילאן באדלי הגיע מהמבורג תמורת כ-4 מיליון יורו, יסמין קורטיץ' הושאל מססואולו ומיקה ריצ'רדס הושאל ממנצ'סטר סיטי (עם אופציה לרכישה). לעומת זאת, הקבוצה של וינצ'נזו מונטלה השאילה לגנואה את הבלם פקונדו רונקגליה.

* רומא השאילה לסמפדוריה את בלם נבחרת איטליה עד גיל 21, אלסיו רומאניולי. הג'אלורוסי גם שאלו מניוקאסל את הבלם הצרפתי מאפו יאנגה-אמביווה. השחקן בן ה-25 אמר: "כבר שוחחתי עם המאמן רודי גרסיה בטלפון. אני מאוד שמח להגיע".

* סמפדוריה צירפה את החלוץ המונטנגרי, לוקה ג'ורג'ביץ' (20), שהגיע אליה מזניט סנט פטרסבורג.

* ססואולו רכשה מאטלאנטה את שוער נבחרת איטליה הצעירה לשעבר, אנדראה קונסילי. היא שילמה עליו 3 מיליון יורו והוא חתם לארבע שנים.

* עוד רכש מסקרן מאוד בססואולו: הקשר ספיר טיידר, שהושאל מאינטר תמורת מיליון יורו ושלקבוצה אופציה לרכוש אותו בסוף העונה.

* יובנטוס השאילה לפארמה את המגן השמאלי פאולו דה שליה. השחקן בן ה-27 פצוע בברך והוא ימשיך את השיקום בפארמה.

* הקשר הברזילאי ז'ואאו גלבאו (24) עבר מאשטוריל לקליארי. מתיאס קבררה האורוגוואי (28) עשה את הדרך ההפוכה והצטרף לקבוצה הפורטוגלית.

* תחנה ראשונה לחאבייר סביולה באיטליה: ורונה חובבת השחקנים הוותיקים. הארגנטינאי בן ה-32 עזב את אולימפיאקוס והצטרף ללוקה טוני (37) ולרפא מארקס (35) בסגל של הקבוצה.

* אמאורי הוותיק (34) עבר מפארמה לטורינו. תחנה עשירית באיטליה לחלוץ הברזילאי אחרי פארמה (שלוש קדנציות), נאפולי, פיאצ'נזה, אמפולי, מסינה, קייבו, פאלרמו, יובנטוס ופיורנטינה.

מרקו ואן חינקל שחקן מילאן. הטוויטר של מילאן, צילום מסך
ואן חינקל אצל הרוסונרי/צילום מסך, הטוויטר של מילאן

גרמניה

* לואיס הולטבי הושאל מטוטנהאם להמבורג לעונה אחת, כשבסופה אפשרות לרכישה. הקשר הגרמני הכישרוני בן ה-23. "לואיס הוא שחקן טכני מאוד, עם מסירה טובה. אני מאמין שהיצירתיות שלו תשרת אותנו בצורה טובה", אמר המנהל המקצועי של המבורג דיטמר ביירסדורפר. הולטבי עצמו אמר: "אני שמח מאוד להיות בהמבורג. מקווה שנצליח פה ביחד".

* פרנקפורט רכשה מוולפסבורג את הקשר סלובודן מדוייביץ' תמות 1.3 מיליון ליש"ט.

* ג'וליאן גרין, הצעיר האמריקאי של באיירן מינכן, הושאל לעונה להמבורג.

* יונאס הופמן מדורטמונד ופיליפ וולשייד מלברקוזן עברו בהשאלה למיינץ.

* הרטה ברלין חיזקה את מרכז המגרש שלה עם רכישתו של פר סיליאן סקיילברד מהמבורג. הנורבגי בן ה-27 חתם בבירה לשלוש שנים.

לואיס הולטבי שחקן המבורג. המבורג, אתר רשמי
חזר לגרמניה. הולטבי/אתר רשמי, המבורג

צרפת

* מארסיי הקדימה את לאציו במירוץ לרכישתו של בלם בוטאפוגו, דוריה. הברזילאי בן ה-20 עלה לקבוצה מדרום צרפת 5 מיליון יורו והוא חתם עד קיץ 2019.

* סנדרלנד השאילה לריימס את ולנטין רוברז'. הבלם הצרפתי, 27, חוזר למולדתו לראשונה מאז 2008. הוא שיחק בשנים האחרונות ביוון, פורטוגל וכאמור אנגליה.

* עוד בריימס: חדשות לא טובות לאלירן עטר, שבין כה וכה מתקשה לקבל דקות משחק: הקבוצה של הישראלי החתימה את החלוץ דויד אנגוג, ששוחרר מסוונסי.

* באסטיה צירפה בהשאלה לעונה אחת את בנג'מין מוקולו, חלוצה של מכלן, שצפוי להחליף את ברנדאו המושעה.

* החלוץ חביב חביבו, שחקן נבחרת הרפובליקה המרכז אפריקאית, עבר מגנט הבלגית לראן הצרפתית.

* ניס שאלה מפורטו את הקשר ההתקפי קרלוס אלברטו (24). לקבוצה מדרום צרפת אופציה לרכוש את הברזילאי בסוף העונה.

* לוריין רכשה מנאנסי את הבלם פרנסיס בלוגו. השחקן בן ה-27 שיחק בעבר גם בגנגאן ומונפלייה.

* מארסיי השאילה לאוויאן את הקשר-חלוץ הסנגלי, מודו סוגו. השחקן בן ה-29 הושאל לאוויאן גם בעונה שעברה.

* גנגאן שאלה מאולימפיאקוס את הקשר בן ה-25, סמבו יטבארה. זו תהיה התחנה הרביעית שלו בצרפת אחרי שהוא שיחק בעבר גם בקון, מונאקו ובאסטיה.

שחקן סנדרלנד, ולנטין רוברז'. GettyImages
מסנדרלנד לריימס. רוברז'/GettyImages

טורקיה

* חוסה סוסה שהיה שותף לזכייה של אתלטיקו מדריד באליפות ספרד בעונה שעברה כמושאל ממטאליטס חרקוב האוקראינית, עבר לבשיקטאש. הטורקים שאלו אותו תמורת כ-1.5 מיליון יורו ויש להם אופציה לרכוש אותו בתום העונה.

* גלאטסראיי של צ'זארה פראנדלי רכשה שני שחקנים מלאציו: החלוץ המקדוני גוראן פאנדב שהגיע תמורת 2.4 מיליון יורו, והקשר השוויצרי בלרים דז'מאילי שנרכש תמורת 2.35 מיליון יורו.

* למרות ההגעה של שני "האיטלקים", ההעברה הגדולה של גלאטסראיי הייתה עם רכישתו של המגן הימני טריק קמדאל (23). הטורקי-גרמני הגיע מאשקישהירספור תמורת 4.75 מיליון יורו.

* מאג'יד וואריס עבר מספרטק מוסקבה לטרבזונספור. החלוץ הגנאי (22) חתם בקבוצה הטורקית לארבע שנים, סכום ההעברה לא פורסם. טרבזונספור שהייתה אחת מהקבוצות הכי פעילות באירופה בקיץ, גם החתימה את הבלם היווני אברם פפאדופולוס, שהגיע אליה מאולימפיאקוס. עוד שחקן שהגיע לקבוצה של ואהיד חלילודז'יץ' הוא החלוץ הצרפתי-מאלי, מוסטפה יטאברה, שהגיע מגנגאן.

* שוער נבחרת בולגריה, ניקולאי מיכאילוב, עבר מוורונה האיטלקית למרסין הטורקית. המעבר הזה מגיע אחרי עונה מאוד מאכזבת, במסגרתה הוא לא שותף כלל בליגה.

* בשיקטאש השאילה לעולה החדשה בשאקשהיר, שני שחקנים: הקשר ההתקפי הטורקי סזר אוזטורק (28) והחלוץ הניגרי מייקל אנרמו (28).

* בורסאספור רכשה מסושו הצרפתית את החלוץ סדריק בקאמבו. הקבוצה של המאמן הוותיק שנול גונש, שילמה על הצרפתי בן ה-23 1.8 מיליון יורו.

חוסה סוסה במדי אתלטיקו מדריד. AP
רכש מרשים של בשיקטאש. סוסה/AP

הולנד

* פיינורד התחזקה בשני שחקנים חדשים: השוער קנת ורמיר שעבר מאייאקס תמורת מיליון יורו וחתם לארבע שנים, והקשר קארים אל אחמדי שנרכש מאסטון וילה תמורת 700 אלף יורו וחתם לשנתיים.

* עוד בפיינורד: הקבוצה מרוטרדם השאילה לזוולה את השוער גבה הקומה (1.98 מטר) וורנר האן.

* מאוחר יותר סבב השוערים של אייאקס-זוולה-פיינורד נסגר כשהקבוצה מאמסטרדם החתימה את דיידריק בור הוותיק. השוער בן ה-33 שיחק ב-13 השנים האחרונות בזוולה.

* אייאקס התחזקה גם בקשר הדני ניקי זימלינג, שהגיע בהשאלה ממינץ הגרמנית.

* מונאקו השאילה לפ.ס.וו איינדהובן את הבלם המבטיח ניקולא איסימה-מירן (22), אותו היא רכשה מולנסיין תמורת 4 מיליון יורו לפני שנה. הוא ילבש את החולצה מספר 2 בפ.ס.וו.

* ריו מיאצ'י היפני האריך את חוזהו בארסנל ונשלח להשאלה בטוונטה אנסחדה. הקשר בן ה-21 חוזר להולנד אחרי שהושאל לפיינורד ב-2010-11.

שוער אייאקס לשעבר, קנת ורמיר. AP
מאייאקס לפיינורד. ורמיר/AP

רוסיה

* אקס ארסנל, עמנואל פרימפונג, הצטרף לעולה החדשה, אופה, בהעברה חופשית. הקשר הגנאי, 22, סירב להצעה מאופי כרתים של ג'נארו גאטוסו, חתם באופה לשלוש שנים וילבש את החולצה מספר 5.

* דיניאר ביליאלטדינוב בן ה-29, פעם שחקן מבטיח שעלה לאברטון 10 מיליון יורו, הושאל מספרטק מוסקבה לטורפדו מוסקבה. גם הקשר הפורטוגלי, הוגו ויירה, חתם בטורפדו. הוא הגיע אליה מספורטינג בראגה.

* סמארה רכשה מרייקה את אדיס יאהוביץ'. החלוץ המקדוני-בוסני חתם בקבוצה הקרואטית בהעברה חופשית ביולי, כבש 4 שערים ב-3 הופעות במוקדמות הליגה האירופית ומיד נרכש על ידי הרוסים.

* דינמו מוסקבה השאילה לאוראל את שחקן הכנף פדור סמולוב. הקשר בן ה-24 בילה בשנים האחרונות גם בהשאלות לאנז'י מחצ'קאלה ופיינורד.

* המגן השמאלי הסלובקי, לוקאש טשאק, 29, שוחרר מטורפדו מוסקבה וחתם לשנתיים בארסנל טולה.

שחקן ארסנל לשעבר, עמנואל פרימפונג. GettyImages
מאנגליה לרוסיה. פרימפונג/GettyImages

בלגיה

* הקשר הספרדי ג'ונתן ויירה הודיע בטוויטר שלו שהוא עבר מוולנסיה לסטנדרד ליאז' של גיא לוזון.

* הבלם הדני לאסה נילסן, 26, עזב את ניימיכן שירדה ליגה בהולנד וחתם בגנט.

* אנדרלכט רכשה מזולט וארחם את הקשר-חלוץ הגינאי איברהימה קונטה. המחיר: 1.5 מיליון יורו.

* הקשר-חלוץ רוי קונטו (29), שחקן נבחרת גינאה הצרפתית, חתם במוסקרון ללא תמורה. הוא שוחרר מסושו הצרפתית בסוף השנה שעברה.

* רוד וורמר ההולנדי (26) עבר מפיינורד לקלאב ברוז'. מי שעזב הוא הקשר הדני יספר יורגנסן, שחתם בזולט וארחם.

* סלטיק השאילה לבוורן את החלוץ אמידו באלדה (23). הוא ינסה לשקם את הקריירה אחרי עונה קשה של 20 משחקי ליגה ו-3 שערים בלבד.

שחקן מילאן לשעבר, בריאן כריסטנטה. GettyImages
עלה לבנפיקה 6 מיליון יורו. כריסטנטה/GettyImages

העברות נוספות

* מילאן לא רק רוכשת, אלא גם מוכרת. הרוסונרי שלחו לבנפיקה את הקשר האיטלקי בן ה-19 בריאן כריסטנטה, וקיבלו תמורת 6 מיליון יורו.

* שימו לב לזה: סטפן שצ'פוביץ' הסרבי, לפני שלוש שנים בהפועל עכו ולפני שנה וחצי מושאל במ.ס אשדוד, נמכר מספורטינג חיחון לסלטיק תמורת 2.3 מיליון ליש"ט.

* אפואל ניקוסיה הודיעה על החתמתו של מגן פולהאם ג'ון ארנה ריסה. הנורבגי הוותיק, שחתם לשנתיים אצל האלופה הקפריסאית שתשחק העונה בליגת האלופות, כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "גאה להודיע שחתמתי על חוזה לשנתיים עם אפואל ניקוסיה מקפריסין. נרגש שאוכל לעזור לקבוצה לזכות באליפות וגם לשחק שוב בליגת האלופות יהיה אדיר. לא יכול לחכות עד שאפגוש את חבריי החדשים".

* אולימפיאקוס שמתכוננת לעוד עונה בליגת האלופות, החתימה שני שחקנים: המגן השמאל קוסטאס יאנוליס (26) שהגיע בהעברה חופשית מאטרומיטוס והקשר הסרבי, לוקה מיליבוייביץ' (23), שהושאל מאנדרלכט עם אופציית רכישה.

* הקשר ההתקפי ראול רוססקו הושאל מסביליה לסטיאווה בוקרשט. האנדלוסים רכשו אותו מסטיאווה לפני שנתיים תמורת 2.2 מיליון יורו, אבל לא התאקלם היטב.

* אקס מכבי תל אביב, מוסא קונאטה, ממשיך להסתובב ברחבי היבשת והיום חתם בסיון השוויצרית לשלוש שנים. מאז שעזב את הצהובים לפני שנתיים, הוא שיחק בקרסנודאר הרוסית ובגנואה האיטלקית.

שחקן פולהאם לשעבר, ג'ון ארנה ריסה. GettyImages
חתימה מפתיעה בקפריסין. ריסה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully