וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רדאמל פלקאו עובר לריאל מדריד

עיתונאי איטלקי בכיר טוען שהחלוץ הקולומביאני הנהדר יושאל לעונה אחת ממונאקו, ויצטרף לקבוצת החלומות של אנצ'לוטי

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו חוגג. רויטרס
חוזר למדריד, הפעם לצד הלבן. פלקאו/רויטרס

האם אחת העסקאות הגדולות של השנים האחרונות עומדת להיות רשמית? טנקרדי פלמרי, עיתונאי ספורט איטלקי, מפרסם הלילה (שישי) כי רדאמל פלקאו עובר בריאל מדריד. כידוע, הבלאנקוס חשקו בחלוץ הקולומביאני הנהדר זמן רב, וגם הפציעה הקשה שגרמה לו להחמיץ את המונדיאל האחרון לא גרמה להם לחשוש. על פי הדיווח, הבלאנקוס יקבלו את פלקאו בהשאלה עד תום העונה ממונאקו, לאחר שזה היה מבוקש גם על ידי ארסנל, ובכך יעבו את החוד שלהם שכלל עד כה פחות או יותר את קארים בנזמה לבדו.

פלקאו החל את הקריירה בקבוצת לנסרוס בויאקה, ששיחקה אז בליגה השנייה בקולומביה. הוא שיחק במדיה בין 2002 ל-2005 ואז עבר לריבר פלייט. אצל הקבוצה הגדולה בארגנטינה הוא הפך לכוכב ואחרי 45 שערים וזכייה באליפות, עבר לפורטו. גם עם הפורטוגלים הוא כיכב והוביל את הקבוצה לזכייה בליגה האירופית, תוך שהוא כובש 17 שערים במפעל באותה עונה, כולל את שער הניצחון בגמר. הוא גם זכה עם פורטו באליפות ושני גביעים ובסך הכול מצא את הרשת 72 פעמים ב-87 משחקים.

בקיץ 2011 נמכר פלקאו לאתלטיקו מדריד תמורת 40 מיליון יורו (ועוד 10 שהתווספו לאחר מכן לעסקה) והפך בכך לרכש היקר בתולדות הקולצ'ונרוס. בשתי העונות שלו בספרד, פלקאו המשיך לכבוש ללא הפסקה, 70 פעמים ב-91 משחקים. הוא זכה עם אתלטיקו בליגה האירופית, בסופרקאפ וגביע הספרדי. בקיץ 2013 קנתה אותו מונאקו, תמורת 60 מיליון יורו. הוא החל היטב את עונתו הראשונה במועדון מהנסיכות, עם 11 שערים ב-19 משחקים, לפני שפציעה קשה השביתה אותו להמשך העונה וגרמה לו גם להחמיץ את המונדיאל בו נבחרתו, קולומביה, הגיעה עד לרבע הגמר. העונה, בשלושה משחקים, הוא כבש פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully