וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחון בכורה למארסיי, 0:1 בחוץ על גנגאן

אנדרה פייר ג'יניאק (46) סידר שלוש נקודות ראשונות למרסלו ביילסה. בורדו עדיין מושלמת אחרי 1:3 על ניס, ליל-לוריין 0:2

אחרי התיקו המאכזב של פריס סן ז'רמן אתמול מול אוויאן, המחזור השלישי בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם שישה משחקים. במשחק המוקדם שפתח את הערב הצליחה מארסיי להשיג ניצחון בכורה העונה, 0:1 בחוץ על גנגאן. אלירן עטר לא שותף בהפסדה של ריימס 2:0 בבית לקון, ליל ניצחה 0:2 את לוריין ובורדו נותרה מושלמת עם 1:3 בניס.

מרסלו ביילסה מאמן מארסיי. רויטרס
ניצחון בכורה במארסיי. מרסלו ביילסה/רויטרס

גנגאן - מארסיי 1:0

בשעה טובה ומוצלחת, למרסלו ביילסה יש ניצחון בכורה כמאמן מארסיי. אחרי פתיחה רעה מאוד שכללה תיקו מול באסטיה והפסד ביתי למונפלייה, הקבוצה מדרום צרפת הצליחה לחזור לביתה עם כל שלוש הנקודות ולברוח מהתחתית הלא מוכרת לה. אנדרה פייר ג'יניאק חתום על הניצחון הזה עם שער שכבש דקה מפתיחת המחצית השנייה אחרי בישול של דימיטרי פאייה.

ליל - לוריין 0:2

אחרי ההפסד הכואב 1:0 לפורטו באמצע השבוע, שככל הנראה אומר שהיא תודח במוקדמות ליגת האלופות, חזרה הקבוצה מצפון צרפת לליגה והצליחה לעשות את שלה בצורה מוצלחת. ליל ניצחה 0:2 את לוריין ושיפרה את מאזן הנקודות שלה לשבע נקודות מתשע אפשריות. ג'ונתן דלפלאס כבש את הראשון בדקה ה-58, בעוד הדני סימון קיאר הוסיף את השני בדקה ה-74.

ניס - בורדו 3:1

הלהיט של הליגה עד עכשיו היא לא פריס סן ז'רמן, בטח שלא מונאקו ואפילו לא מארסיי. הלהיט של הליגה היא דווקא בורדו. הקבוצה של ווילי סניול, מגן העבר הנהדר, רשמה ניצחון שלישי בשלושה משחקים וטיפסה למקום הראשון בטבלה עם 1:3 בניס. אלכסי בוסטי העלה את המארחת ליתרון מוקדם, אבל שערים של שייק דיאבטה בדקה ה-32, ניקולא מוריס בליי (47) וגרגורי סרטיץ' (55) סידר לבורדו ניצחון חוץ ואת הפסגה הצרפתית.

משחקים נוספים:

באסטיה - טולוז 0:1
לבאסטיה: ריאד בודבוז (24)

מונפלייה - מץ 0:2
למונפלייה: סיאקה טיאנה (44), סולימאן קמארה (89)

ריימס - קון 2:0
לקון: אנגולו קאנטה (83), הרווה באזיל (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully