וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער בכורה לנאתכו בצסק"א, תיקו ללוזון וליאז'

הקשר הישראלי שיחק 90 דק' וכבש בפנדל (45), אך האלופה נכנעה 2:1 לקאזאן. מ'פוקו החמיץ שני פנדלים ב-2:2 של סטנדרד מול ווסטרלו, צמד לדאבור בגביע, 90 דקות לביטון ובן חיים

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (משמאל) מול עבדול מאג'יד וואריס שחקן ספרטק מוסקבה. Epsilon, GettyImages
שער בכורה אך הפסד שני. נאתכו/GettyImages, Epsilon

ביברס נאתכו כבש הערב (שבת) את שער הבכורה שלו בצסק"א מוסקבה קבוצתו החדשה, אך גם נחל הפסד שני ברציפות, 2:1 בחוץ מול רובין קאזאן האקסית שלו. אחרי שעלה כמחליף בבכורה שלו בדרבי מול ספרטק מוסקבה בשבוע שעבר, נאתכו עלה בהרכב לראשונה, אך דווקא המארחים פתחו טוב יותר ועלו ליתרון ראשון משער של איגור פונטיניאגין. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-45 שבה צסק"א קיבלה פנדל ונאתכו דייק מהנקודה הלבנה. המארחים לחצו ובאו על שכרם עם שער ניצחון של גוקדניז קרדניז, חברו של נאתכו לשעבר שקיבל כדור עומק ומזוית קשה בעט פנימה בדקה ה-83.

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים ועוד הפסד בפלייאוף ליגת האלופות מול זניט, סטנדרד ליאז' של גיא לוזון הצליחה לעצור את כדור השלג השלילי אך שוב לא הרשימה ב-2:2 הביתי מול ווסטרלו. שחקניו של לוזון פתחו רע את המשחק ונקלעו לפיגור מוקדם משער של פרדריק גונוג'בה החלוץ האפריקאי כבר אחרי חמש דקות. ג'ף לואיס שחקן הרכש מהאיטי השווה בדקה ה-17 אך גונוג'בה השלים צמד מוקדם והחזיר את היתרון לאורחים עוד לפני המחצית (34).

סטנדרד הפעילה לחץ אחרי ההפסקה ואיגור דה קמארגו השווה שוב אחרי בישול שני במשחק של יילה ואן דאם, אך הגיבור הטרגי של המשחק הזה היה פול מ'פוקו שני פנדלים בדקות ה-72 ו-84 ומנע מקבוצות שתי נקודות חשובות.

* מונס דאבור ממשיך את פתיחת העונה הטובה שלו. החלוץ הישראלי של גראסהופרס שלזכותו שני שערי ליגה עד כה, כבש הערב צמד ב-0:2 של קבוצתו בגביע בחוץ מול וודג'יו מהליגה החמישית בשוויץ.

* מאיורקה של דודו אוואט ו-ואלרי קרפין פתחה את העונה בליגה הספרדית השנייה עם הפסד חוץ 2:1 מול ריאל ויאדוליד. גיא אסולין נכנס כמחליף בדקה ה-65 בבכורה שלו בקבוצתו החדשה אך לא הצליח למנוע הפסד.

טל בן חיים בלם צ'רלטון (למטה בשחור). GettyImages
בן חיים בתוך המהומה/GettyImages

* שלושה ימים לאחר שסיימה ב-1:1 בחוץ מול מאריבור בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, חזרה היום (שבת) סלטיק לזירה המקומית. החזרה לא הייתה מרשימה במיוחד. האלופה הסקוטית הפסידה 1:0 לאינברנס, שעברה אותה בטבלה בדרך למקום הראשון.

ניר ביטון זכה מההפקר ומכך שבוצעו שינויים רבים בהרכב סלטיק לעומת זה ששיחק בסלובניה, ופתח בהרכב. הקשר הישראלי השלים 90 דקות וראה את יוהאן אוקונל מהקבוצה שלו כובש שער עצמי בדקה ה-65 בדרך להפסד. סלטיק עכשיו במקום השני עם שש נקודות אחרי שלושה משחקי ליגה, בעוד אינברנס כאמור ראשונה עם 10 נקודות אחרי ארבעה משחקים.

* סינטאיהו סלליך פתח בהרכב מאריבור והשלים 90 דקות ב-0:3 הביתי שלה על זאברץ'.

* בן שהר שיחק 90 דקות ובישל שער ב-0:3 המרשים של ווילם וו על אלקמאר במסגרת המחזור השלישי בליגה ההולנדית.

* עשהאל בן שבת לא נכלל בסגל פנתראקיקוס, שהפסידה 2:1 בחוץ לקרקיה במסגרת מחזור הפתיחה של הליגה היוונית.

* טל בן חיים שיחק 90 דקות ב-1:1 של צ'רלטון אתלטיק מול עשרה שחקנים של האדרספילד. הקבוצה ממזרח לונדון השוותה בדקה ה-93 ונמצאת במקום החמישי עם שמונה נקודות אחרי ארבעה מחזורים.

* ניסו קפילוטו שיחק 90 דקות ב-0:3 הקליל של סנט גאלן בחוץ על באדן במסגרת הגביע השוויצרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully