וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי בפסגה, תיקו דרמטי לארסנל מול אברטון

דייגו קוסטה והזאר כבשו לבלוז ב-0:2 הביתי על לסטר. הטופיס הוליכו 0:2 על התותחנים, אבל ראמזי (83) וז'ירו (90) השלימו קאמבק גדול

חלוץ צ'לסי דייגו קוסטה חוגג שער בכורה בסטמפורד ברידג'. GettyImages
הרים את סטמפורד ברידג'. דייגו קוסטה/GettyImages

המחזור השני בפרמיירליג נפתח היום (שבת), כשבמוקד עומדות שתיים מהמנצחות של מחזור הפתיחה. צ'לסי אירחה את העולה החדשה לסטר סיטי וגברה עליה 0:2 משערים של דייגו קוסטה ואדן הזאר, כשדידייה דרוגבה רשם בכורה מחודשת בסטמפורד ברידג'. בהמשך, ארסנל הגיעה למשחק חוץ קשה אצל אברטון, פיגרה 2:0, אבל הצליחה לחולל קאמבק גדול משערים של ארון ראמזי (83) ואוליבייה ז'ירו (90) כדי לצאת מגודיסון פארק עם 2:2. ביום ראשון ישחקו מנצ'סטר יונייטד, שתתארח אצל סנדרלנד, וטוטנהאם שתארח את ק.פ.ר, וביום שני יגיע המשחק המרכזי של המחזור, בו ייפגשו האלופה מנצ'סטר סיטי וסגניתה ליברפול, אם או בלי מריו באלוטלי.

- שוער צ'לסי טיבו קורטואה (ימין) עוצר את שחקן לסטר דייויד ניוג'נט. GettyImages
תצוגה נפלאה בשער. קורטואה עוצר את ניוג'נט/GettyImages

צ'לסי - לסטר סיטי 0:2

ז'וזה מוריניו פתח את העונה עם 1:3 מרשים על ברנלי, וחגג גם מול עולה חדשה. "המיוחד" פתח בהתקפה עם ססק פברגאס ודייגו קוסטה, והאחרון חגג את שערו הראשון בסטמפורד ברידג' בדקה ה-63. אדן הזאר הבטיח את הניצחון של הבלוז בדקה ה-77, ואלמלא הצגה של קספר שמייכל בשער לסטר, הבלוז היו חוגגים ניצחון גדול יותר.

צ'לסי לחצה בדקות הפתיחה ואיימה מרחוק על ידי בעיטות של אוסקר ושורלה אולם לא הייתה מדויקת. ככל שנקפו הדקות לסטר הצליחה למנוע מצ'לסי לסכן את שערה, והמשחק שוחק ברובו במרכז המגרש. האיום הרציני הראשון היה דווקא מצד לסטר, כשריאד מחרז בעט מצוין מקצה הרחבה, אבל קורטואה הדף היטב. בדקה ה-36 הזאר הכין לדייגו קוסטה כדור וזה בעט מ-16 מטרים כדור שנהדף לקרן.

צ'לסי פתחה טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-48 אוסקר שלח כדור חזק שנעצר בקורה של קספר שמייכל. בדקה ה-52 היה זה קורטואה שהדף היטב כדור שבעט דייויד ניוג'נט והשאיר את התוצאה מאופסת. הקצב הפך מהיר, איבנוביץ' סחט הצלה משמייכל, ומהעבר השני קורטואה ניצב מול ניוג'נט ששעט מולו והצליח להדוף לקרן. בדקה ה-57 שמייכל הדף בקצות האצבעות כדור קשתי שבעט פברגאס והציל את לסטר מספיגה. בסופו של דבר שמייכל נכנע, כשבדקה ה-63 איבנוביץ' פרץ לרחבת לסטר, השכיב שני שחקני הגנה, מסר לדייגו קוסטה וזה בעט פנימה וקבע 0:1 לבלוז. צ'לסי המשיכה לחפש את הרשת של שמייכל, ובדקה ה-77 אדן האזר הצליח להכפיל את יתרונה כשבעט כדור חד ושטוח פנימה וקבע 0:2 למארחת. בדקה ה-80 כל האוהדים בסטמפורד ברידג' קמו על רגליהם, כולל הבעלים רומן אברמוביץ', והריעו לדידייה דרוגבה, שנכנס כמחליף והחליף את דייגו קוסטה.

מוריניו עקץ את ברצלונה: "יודע מה העמדה הנכונה של ססק"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ארון ראמזי, ארסנל, כובש מול ארסנל. רויטרס
החמיץ, החמיץ, החמיץ, וכבש בדיוק בזמן. ז'ירו/רויטרס

אברטון - ארסנל 2:2

התותחנים חגגו בשבוע שעבר ניצחון דרמטי על קריסטל פאלאס, אבל נעצרו עם תיקו מאופס מול בשיקטאש. לפני הגומלין מול הטורקים במוקדמות ליגת האלופות ארסן ונגר הצליח להיחלץ בדקה ה-90 מהפסד כשהמחליף אוליבייה ז'ירו השווה לאחר שהתותחנים כבר פיגרו 2:0. אברטון המתוסכלת שיחקה טוב מאוד, אבל לא הצליחה להשיג ניצחון בכורה העונה בליגה.

התותחנים פתחו עם אלופי העולם הטריים מסוט אוזיל ופר מרטסאקר, שחזרו להרכב. אברטון פתחה עם חילוף כפוי בדקה ה-9 כשסטיבן פינאר נפגע והוחלף על ידי לאון אוסמן. בדקה ה-11 ארסנל איימה לראשונה על שער אברטון כשאוקסלייד-צ'מברליין בעט כדור שטס מעל למסגרת של טים הווארד. אברטון שלטה יותר בכדור ובדקה ה-19 עלתה ל-0:1 כשגארת' בארי הרים כדור מצוין לעבר שיימוס קולמן, שנגח נפלא פנימה. בדקה ה-22 נותר חלוץ אברטון קווין מיראלס נשאר לבד מול וויצ'ך שצ'סני, אבל גלגל את הכדור החוצה. בדקה ה-35 מיראלס היה קרוב לשני של אברטון, אבל הכדור החופשי שלו פספס את המסגרת של שצ'סני. בדקה ה-45 אברטון חגגה עם בישול נפלא של לוקאקו לסטיבן נייסמית', שמספק נבדל גלגל פנימה וקבע 0:2.

בתחילת המחצית השנייה הכניס ונגר את ז'ירו במקום אלכסיס סאנצ'ס בתקווה לרענן את החוד של ארסנל. בדקה ה-46 אוקסלייד-צ'מברליין הרים כדור לז'ירו, שבעט וולה מקרוב ופספס את מסגרת שערו של הווארד. ארסנל המשיכה ליזום אבל הגנת אברטון סגרה מצוין ומנעה מהאורחים לאיים על שערה. בדקה ה-67 ז'ירו שלח טיל שטוח שחלף ליד הקורה של הווארד. בדקה ה-69 ז'ירו שוב החמיץ מול הווארד, והלחץ של ארסנל אפשר לאברטון להגיב במתפרצות. בדקה ה-83 ארסנל צימקה ל-2:1 אחרי שהמחליף קסורלה מסר כדור רוחב חד וארון ראמזי המשיך מקרוב פנימה. ארסנל המשיכה להאמין ובדקה ה-90 הרים נאצ'ו מונראל כדור מצוין מאגף שמאל היישר אל ראשו של ז'ירו, שנגח בעוצמה פנימה וקבע 2:2 דרמטי.

שחקני אברטון חוגגים. AP
מחצית ראשונה גדולה. שחקני אברטון חוגגים/AP

משחקים נוספים:

קריסטל פאלאס - ווסטהאם 3:1
לווסטהאם: מאורו זראטה (34), סטיוארט דאונינג (37), קרלטון קול (62). לקריסטל פאלאס: מרואן צ'מאח (49)

סוונסי סיטי - ברנלי 0:1
לסוונסי: נתן דיא'ר (23)

אסטון וילה - ניוקאסל 0:0

סאות'המפטון - ווסט ברומיץ' 0:0

לא מפסיק להסתבך: גאסקוין שוב אושפז בביה"ח

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully