וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ניר ינקלביץ' משנה למנכ"ל מנהלת הליגות

20.8.2014 / 16:31

ינקלביץ', 37, יהיה אחראי על ניהול אגף הליגות והפעילויות מול פיפ"א ואופ"א: "מודה על האמון לעשות למען הכדורגל"

ניר ינקלביץ' מנהל אגף הליגות המקצועניות בהתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
11 שנים של ניסיון. ינקלביץ'/קובי אליהו

ניר ינקלביץ (37) מונה היום למשנה למנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל. ינקלביץ' שימש עד לאחרונה בתפקיד מנהל אגף ליגות מקצועניות בהתאחדות לכדורגל, ובנוסף היה שותף בפעילויות שונות ברמה הבינלאומית מול פיפ"א, אופ"א וההתאחדויות השונות. כמו כן, הוא הוסמך ומשמש כמנהל משחקים בתחרויות המאורגנות על ידי אופ"א. במסגרת תפקידיו במנהלת, ינקלביץ' יהיה אחראי בין היתר על תפעול ושיווק הליגות המקצועניות ויעמוד בקשר רציף עם הנהלות המועדונים.

יורם באומן, יו"ר מנהלת הליגה, אמר: "ניר הוא האיש הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון. מדובר במקצוען אמיתי ואני שמח שהוא ימשיך לפעול לטובת הכדורגל הישראלי מטעם המנהלת". אורן חסון, מנכ"ל מנהלת הליגה, הוסיף: "אני גאה בהצטרפות של ניר למנהלת ועל מינויו כמשנה למנכ"ל. ניר מביא עימו ניסיון עשיר של 11 שנים בתחום. אני בטוח שניר הוא האיש הראוי ביותר לתפקיד, ויסייע להזניק את הכדורגל הישראלי לפסגות לו אנו מייחלים".

ניר ינקלביץ': "אני מודה ליורם ולאורן על האמון בי ועל האפשרות להמשיך לעשות למען הכדורגל. זאת תקופה של התחדשות, שמביאה עמה אתגרים רבים והזדמנויות גדולות, שחשוב שנדע לעמוד בהם ולנצל אותן. ההתאחדות לכדורגל הייתה בית עבורי ב-11 השנים האחרונות, ואפשרה לי להפוך אהבה גדולה לעבודה מספקת ומפרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully