וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "נשים הכול מאחור ונביא את הרעב מחדש"

20.8.2014 / 12:00

מכבי תל אביב מתכוננת למפגש מול אסטרס בליגה האירופית (ה', 21:00, ער' 10) והקשר יודע: "אם לא נתפקד, הביקורות יגיעו מהר"

one

בתום מסע שארך קצת יותר משעתיים מאתונה, הגיעו אמש (שלישי) שחקני מכבי תל אביב לבית מלון מחוץ לעיר טריפוליס, שם ישהו עד המשחק מחר בערב מול אסטרס המקומית במסגרת הפלייאוף של הליגה האירופית.

בבית המלון, בו שהו גם שחקני מיינץ הגרמנית לפני המשחק בסיבוב הקודם מול היוונים, אין כמעט אורחים מלבד שחקני מכבי תל אביב, שמרגישים מאוד נוח במקום. בשעות הערב תקיים הקבוצה את האימון המסכם שלה באצטדיון המקומי, המרוחק כרבע שעה מהמלון. האצטדיון של אסטרס מכיל כ-7,600 מקומות והוא צפוי להיות מלא במשחק. עשרה אוהדים של מכבי תל אביב המריאו עם הקבוצה אתמול מנתב"ג ואליהם אמורים להצטרף עוד כמה אוהדים, שינסו לדחוף את האלופה הישראלית לתוצאה טובה. המאמן אוסקר גרסיה סירב לומר מה תהיה תוצאה טובה מבחינתו, אך הוא מבהיר לכולם מתחילת השבוע שהפעם מכבי תל אביב חייבת לכבוש שער חוץ. "מאוד חשוב שנבקיע בחוץ", אומר אוסקר, "זה ייתן לנו הרבה כוח לקראת הגומלין".

במכבי תל אביב לא הישלו את עצמם באשר לסיכויים לארח את הגומלין בישראל. אתמול, לפני שהקבוצה עזבה את הארץ, כבר הגיעו הדיווחים על הירי לעבר מרחב באר שבע וכאשר השחקנים נחתו באתונה הם כבר קיבלו את הדיווחים על התקיפות ההדדיות, שהביאו סופית לכך שגם את המשחק הביתי הקרוב באירופה תארח הקבוצה בלרנקה, קפריסין.

מכבי תל אביב: שני אוהדים הורחקו לשנתיים מהמגרשים

ג'ורדי קרויף עם ברק בדש מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוב יארחו בקפריסין. קרויף ובדש בנתב"ג/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הקשר גל אלברמן, שסחב פציעה בשריר וחזר כמחליף בניצחון 0:2 על הפועל רעננה בגביע הטוטו בשבת האחרונה, אמור לפתוח. לקראת המשחק הוא אמר: "אני מרגיש טוב אחרי הפציעה ומאמין שלא תהיה לי בעיה לפתוח במידת הצורך. כולם בקבוצה מבינים את חשיבות המשחק אחרי הכישלון שלנו מול מאריבור. מה שנשאר לנו להילחם עליו אלה המשחקים מול טריפוליס ואני בטוח שנילחם".

אלברמן הוסיף: "יש לנו חבורה מאוד תחרותית בקבוצה ובלי קשר לביקורות בתקשורת, אנחנו רוצים לעשות הכי טוב בכל משחק. מי שנמצא במכבי תל אביב מודע לכך שהביקורות יגיעו מהר מאוד אם יראו שמשהו אצלנו לא מתפקד. מבחינתנו, אנחנו מאוד דרוכים לקראת העונה הבאה, בלי קשר ליריבות שלנו, שהתחזקו. לפני שאנחנו מסתכלים על היריבות שלנו, אנחנו מסתכלים על עצמנו. עשינו את זה טוב בשנתיים האחרונות ונרצה שהדברים יהיו תלויים בנו גם בעונה הקרובה".

על המטרה של מכבי תל אביב, לזכות באליפות שלישית ברציפות, אמר אלברמן: "גם בשנתיים האחרונות היו רגעים קשים ונחשפנו לביקורות מהרבה מאוד גורמים. אנחנו מתכוונים לשים מאחור את מה שהיה עד עכשיו ולהביא את הרעב שלנו מחדש, כדי להתקדם כיחידים וכקבוצה, במטרה להביא למכבי תל אביב את האליפות השלישית. כולם יודעים כמה זה לא קל וכמה מעט קבוצות עשו זאת בעבר. אבל אנחנו מכוונים למקום הזה ואנחנו רוצים בו יותר מכל דבר אחר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוזר לטפח את הצעירים. אלברמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשני משחקי גביע הטוטו האחרונים פתח דור פרץ הצעיר בעמדה של אלברמן והציג יכולת טובה. אלברמן מפרגן: "מי שבוחר במקצוע הזה יודע שתמיד תגיע תחרות ממקום כזה או אחר וזה לא משנה אם זה שחקן צעיר, מבוגר, ישראלי או זר. לאורך כל השנים פרגנתי לשחקנים שהתחרו איתי על התפקיד, כי מה שחשוב בסוף זו הצלחת הקבוצה. דור פרץ הוא שחקן צעיר ואעשה כל שביכולתי כדי לעזור לו. כולם רואים את הכישרון שלו, אבל לפניו עוד דרך ארוכה. שחקנים עם ניסיון כמוני צריכים לעזור לשחקנים הצעירים. אני מקווה שדור ימשיך בדרך וביכולת שהוא הציג בשני המשחקים בגביע הטוטו ואם הוא יציג את היכולת הזו בהמשך, אני חוזה לו עתיד ורוד".

על התוצאה שהוא רוצה להשיג ביוון, אמר הקשר הוותיק: "אין טעם לבוא עכשיו ולנסות לחזות מה יהיה במשחק. זה גם לא חכם להתנבא איזו תוצאה תהיה טובה, כי תוך כדי משחק קורים דברים. כשאתה ניגש למשחק אתה לא צריך לבוא מראש עם תוצאה. ברור שאנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אבל תלוי איך יתפתח המשחק".

גם אלברמן התבקש להתייחס לקריאות הגזעניות נגד חברו לקבוצה מהראן ראדי: "לגזענות אין מקום בכדורגל ככלל ולא במכבי תל אביב בפרט", אמר, "מהראן יצא לתקשורת ואמר את הדברים שעל ליבו ואנחנו בקבוצה עומדים מאחוריו באש ובמים. ברגעים היפים היינו אתו וברגעים הקשים אנחנו מאחוריו ואני בטוח שהוא מרגיש את זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכנים למשחק לא פשוט. שחקני מכבי תל אביב ביוון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully