וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד הציגה את גריזמן: "ההחתמה של הקיץ"

הרכש מריאל סוסיאדד (30 מיליון יורו) התקבל על ידי 6,000 אוהדים בקלדרון. סרסו: "החתמה שוות ערך לזו של סוארס"

אנטואן גריזמן מוצג כשחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
ירש את החולצה של אדריאן. אנטואן גריזמן מוצג/רויטרס

כ-6,000 אוהדים ערכו הערב (חמישי) קבלת פנים חמה לאנטואן גריזמן, שהוצג באצטדיון ויסנטה קלדרון כרכש החדש והנוצץ של אתלטיקו מדריד. האלופה שילמה כ-30 מיליון יורו לריאל סוסיאדד כדי לרכוש את כרטיסו של שחקן נבחרת צרפת בן ה-23, שחתם על חוזה לשש שנים.

גריזמן, עם החולצה מספר 7 שהייתה שייכת לאדריאן (נמכר לפורטו), רץ על כר הדשא כשמולו השלט "ברוך הבא לקלרדרון". לאחר מכן הוא נטל את המיקרופון לידיו ואמר: "אני מקווה להחזיר לכם עם מאמץ, הקרבה ושערים". במסיבת העיתונאים הוסיף: "אני לא לחוץ, רק נהנה מהסיטואציה ורוצה להודות לאוהדים. אני מגיע כדי לשחק ולעזור לקבוצה. אעשה הכול כדי שתהיה לנו שנה לא פחות טובה מהקודמת. כמו שצ'ולו אומר, משחק אחר משחק".

הנשיא אנריקה סרסו בירך: "עשינו מאמץ גדול כדי להביא את אנטואן לקבוצה. הוא ייתן לנו דחיפה גדולה. היו לו הרבה הצעות, אבל הוא בחר במועדון חשוב ורציני כמו אתלטיקו. זו ההחתמה הגדולה של הקיץ, שוות ערך לזו של לואיס סוארס. חאמס רודריגס? אי אפשר לדעת לגביו כרגע".

האוהדים גם קראו בשמו של הבן האובד פרננדו טורס, אך בינתיים ז'וזה מוריניו לא משחרר אותו מצ'לסי וגם דייגו סימאונה לא הביע התלהבות גדולה מאפשרות החזרתו לקבוצה.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד עושה "סלפי" עם האוהדים. רויטרס
סלפי למזכרת. אנטואן גריזמן עם האוהדים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully